- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Yohimbine erbij(Yocoral bv, kan je zo krijgen in de apotheek, nu ja, in België toch)
15mg per dag en je knalt als een malle![]()
Fina is er uit.. En ben toch geil!! Niet normaal.. Et is weer helemaal terug.. Toch vreemd..
Ook ben ik over van 1000test naar 250test 500primo.. Maar al in de eerste week daarvan ging et veel beter.. Dus daar ligt et niet aan denk ik..

hij doet 3 verschillende wijven en maakt zich zorgen om zijn libido?
Zou me meer zorgen om zijn gezicht maken..... Cristus Henk is zo lelijk. Volgende keer als je er bent, zak over je kop, poesjes zijn zo bang.
Dom antwoord misschien, maar ik had zelf ook een kleine periode dat kleine USSR weigerde, ik dacht ook dat het aan de AAS lag, maar daarvoor en daarna werkte alles prima. Ik was die periode wel heel erg vermoeid, dus misschien ligt het voor jou ook daaraan?
Ik kan me trouwens op een gram test niet voorstellen dat jij je schuldig voelt dat je met meerdere vrouwen slaapt![]()

dan maar gefrustreerd gaan slapen. 
Gehehe.. Tja werd een beetje te bekend.. Straks komt de buurvrouw met hè ik hoor dat jij je pik niet omhoog krijgt! Haha..
Buiten noemen ook veel mensen mij zo.. Wil nog ff iets anoniem blijven.. Voor mijn omgeving dan hè.. Jullie mogen alles over me weten haha..