XXL Nutrition

Waar is mijn libido?!

Yohimbine erbij ;) (Yocoral bv, kan je zo krijgen in de apotheek, nu ja, in België toch)

15mg per dag en je knalt als een malle :p

• Topic Starter Topic Starter
Fina is er uit.. En ben toch geil!! Niet normaal.. Et is weer helemaal terug.. Toch vreemd..

Ook ben ik over van 1000test naar 250test 500primo.. Maar al in de eerste week daarvan ging et veel beter.. Dus daar ligt et niet aan denk ik..

Beter ja.
Maar zit je zo erg in over je haar?

Zou me meer zorgen om zijn gezicht maken..... Cristus Henk is zo lelijk. Volgende keer als je er bent, zak over je kop, poesjes zijn zo bang.

IK maak me geen zorgen om zijn uiterlijk:p

Wel als mijn kindertjes vragen of DAT nou de boeman is.

hij doet 3 verschillende wijven en maakt zich zorgen om zijn libido?

Fina is er uit.. En ben toch geil!! Niet normaal.. Et is weer helemaal terug.. Toch vreemd..

Ook ben ik over van 1000test naar 250test 500primo.. Maar al in de eerste week daarvan ging et veel beter.. Dus daar ligt et niet aan denk ik..

Heb ik wel vaker gehoord met Fina, vandaar dat ik het zei. Ben blij dat het de oplossing was :)

Dom antwoord misschien, maar ik had zelf ook een kleine periode dat kleine USSR weigerde, ik dacht ook dat het aan de AAS lag, maar daarvoor en daarna werkte alles prima. Ik was die periode wel heel erg vermoeid, dus misschien ligt het voor jou ook daaraan?

Ik kan me trouwens op een gram test niet voorstellen dat jij je schuldig voelt dat je met meerdere vrouwen slaapt ;)

Beter ja.
Maar zit je zo erg in over je haar?

Ik houd et zowieso al wel kort.. Vanaf mn 19e al inhammen.. Maar et werd boven op ook steeds dunner.. En et zag er toch niet echt goed uit zo.. Fina hielp wel goed.. Kreeg zelfs klein beetje terug bij mn inhammen..

---------- Toegevoegd om 21:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:11 ----------

Zou me meer zorgen om zijn gezicht maken..... Cristus Henk is zo lelijk. Volgende keer als je er bent, zak over je kop, poesjes zijn zo bang.

Ja vroeger had ik zulk lang haar.. Kon ik et voor mn gezicht hangen.. Was ik maar zo sexy als jij martin.. Haha.. Kusje..

---------- Toegevoegd om 21:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:13 ----------

Dom antwoord misschien, maar ik had zelf ook een kleine periode dat kleine USSR weigerde, ik dacht ook dat het aan de AAS lag, maar daarvoor en daarna werkte alles prima. Ik was die periode wel heel erg vermoeid, dus misschien ligt het voor jou ook daaraan?

Ik kan me trouwens op een gram test niet voorstellen dat jij je schuldig voelt dat je met meerdere vrouwen slaapt ;)

Ja ik ben wel een beetje op de laatste tijd.. 7dagen per week werken.. Soms dagen van 15uur.. Word een beetje veel.. Maar libido is iig terug..

Ja zelfs op een gram test heb ik een geweten.. Helaas..

---------- Toegevoegd om 21:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:17 ----------

hij doet 3 verschillende wijven en maakt zich zorgen om zijn libido?

Haha ja maar dan moet et allemaal ook nog wel werken hè..

En 1tje werd lastig en zit nu 6weken in bosnië.. 1tje voeld zich denk ik schuldig en hoor ik niet meer haha lekker voor haar.. En die andere (mn ex) zie ik nog wel.. Dus ik zoek weer kandidaten.. Iemand? Zusjes? Moeders? Vrouw of vriendin mag ook.. Ik ben niet zo moeilijk..

YES BI SEX ... Waarom je naam veranderd bro?

YES BI SEX ... Waarom je naam veranderd bro?

Gehehe.. Tja werd een beetje te bekend.. Straks komt de buurvrouw met hè ik hoor dat jij je pik niet omhoog krijgt! Haha..

Buiten noemen ook veel mensen mij zo.. Wil nog ff iets anoniem blijven.. Voor mijn omgeving dan hè.. Jullie mogen alles over me weten haha..

ik heb het enkeledagen geleden ook ervaren...

lekker bezig zijn, en tijdens wordt ie opeens slap :(
er was niks meer aan te doen, kreeg hem maar niet hard. maximum zo'n half slappe loeder... ??? dan maar gefrustreerd gaan slapen.
was nochtans een heel lekker wijfje! :hornyna:

de dag nadien waren we terug bezig, opeens terug hetzelfde!
uiteindelijk is het dan toch gelukt. maar het is wel heel vervelend.

hoe komt dit toch??

heb in het verleden wel al een paar kuurtjes gedaan, maar het laatste kuurtje is toch al zeker 10 maanden geleden! zit het tussen de oren of scheelt er iets aan mijn libido?

Vooralsnog denk ik dat nakuuren etc onderschat wordt. Je lichaam heeft gewoon echt goed de tijd nodig om te herstellen. Je endo systeem heeft ruim de tijd nodig. Ken geen gebruiker die niet 2-3x pj gebruikt. Iedereen incl mijzelf heeft boter op zijn hoofd.

Gehehe.. Tja werd een beetje te bekend.. Straks komt de buurvrouw met hè ik hoor dat jij je pik niet omhoog krijgt! Haha..

Buiten noemen ook veel mensen mij zo.. Wil nog ff iets anoniem blijven.. Voor mijn omgeving dan hè.. Jullie mogen alles over me weten haha..

ja maar wtf betekent je bi se ?

Is een typo, had Je Ho Va moeten zijn...

Terug
Naar boven