MuscleMeat

Waar komen Jullie vandaan? Welke Sportschool trainen Jullie?

Bij Free Fitness? Nee indd, vet% doettie niets mee, geeftie als simpele reden dat ze een low budget sportschool zijn dus dat soort dingen ergens anders te laten doen. Ach.. heeftie misschien ergens gelijk in, maar ik vind vet% meten iets beter passen bij een sportschool dan een zonnebank... ;) Verder vind ik het een goede sportschool, leuke mensen, de echte Hoogvliettenaren onder elkaar he :P Af en toe 1 buitenbeentje (Spijkenisse :P ) maar over het algemeen gezellig ;) Binnenkort trouwens nieuwe cardio toestellen hoor, volgens mij zeg de eigenaar ze allemaal te gaan vervangen, wel een dag dicht dan...:rolleyes:
Ja voorderest is het inderdaad wel gezellig ja...

België , West-Vlaanderen , Zulte , Train in oxygen , Waregem :'). Edit, nu vooral in de topsporthal in Gent :).

Laatst bewerkt:
Apeldoorn, HOMEGYM WTF:heart:

Bodygym, middelburg

Vroegah bij All-in in Utrecht (losse lessen). Daarnaast ook in andere studenten/gay-gyms rond gezwerfd die Utrecht machtig is. Nu train ik in een andere stad

trainen:body magic(peuti)

Ben op zoek naar sportschool in Amsterdam. Heb even het topic doorgespit voor sportscholen Amsterdam/omgeving.. Als iemand nog traint bij volgende gyms :
Ultimate Fitness Amsterdam
Special Sports
USC
The Themple

Graaaaag info. Mag ook in PM om niet teveel offtopic te gaan! Ga sowieso even rondje kijken bij de sportscholen die me leuk lijken maar meer info over sfeer & prijs/kwaliteitverhouding van leden daar is altijd fijn.

Aad De Hoog , Spijkenisse

FitFactory Eersel alles vernieuwd, woooot

Pijnacker
Train @ de viergang

het vieze zuiden :D

Leeuwarden - HealthClub.

Terug
Naar boven