MuscleMeat

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

De 'als ik toch eens' mensen.

Als ik toch eens goed ging eten, zou ik in no-time ripped zijn (doe dat dan, slappe zak! Je eet meer chocolade dan een obese vrouw met PMS). Als ik toch eens ging kuren zou ik in no-time groter zijn dan die gasten van 130 kg (gast, je bent hooguit 90kg en moddervet, en ik weet best dat je al gebruikt). Zucht. Houd dan gewoon je klep dicht, en ga voor de verandering eens trainen....

Als ik toch eens goed ging eten, zou ik in no-time ripped zijn (doe dat dan, slappe zak! Je eet meer chocolade dan een obese vrouw met PMS). Als ik toch eens ging kuren zou ik in no-time groter zijn dan die gasten van 130 kg (gast, je bent hooguit 90kg en moddervet, en ik weet best dat je al gebruikt). Zucht. Houd dan gewoon je klep dicht, en ga voor de verandering eens trainen....

:roflol:

Maar je lacht er niet om... Je ergert je eraan :p Volkomen terecht overigens.

OT: 5 van die "stoere boys" die meer met lullen bezig zijn dan trainen en als ze al een oefening doen het vaak 1 of andere zelfverzonnen oefening is die totaal geen hout snijdt... :roflol:

---------- Post toegevoegd Tue 26 Mar 2013 om 21:39 ----------

Beachboy op de trilplaat in de bijbehorende poses :roflol:

Jaaaahahahahah maar dat hele trilplaat gelul is sowieso al jaaaaaaren geleden ontkracht. Doet geen moer. Hoe vaak ik wel niet van die walvissen de meest idiote poses heb zien aannemen op zo'n ding!

Hahahaha amen!

Popeye's. Beestachtige armen, borst en rug. Kijk ik naar de beentjes en dan verbaast het me dat ze er niet doorheenzakken, zo dus en spillepoterig als ze zijn.

Wat krijg je voor antwoord als je vraagt wat hun tegen houd om goed te eten?

---------- Post toegevoegd Wed 27 Mar 2013 om 14:14 ----------

Ik snap dat sowieso niet.. Ik heb liever een brede en dikke rug dan dikke t**ten :rolleyes:

Die mannetjes denken alleen maar aan de voorkant. Weten hun veel dat je vleugels ook aan de voorkant zichtbaar zijn.

Mensen die teveel pakken met de bench, waardoor hun spotter even een bicep curl / deadlift training meepakt

Ja aan dat 'als ik' heb ik ook altijd een hekel gehad, net als die jonge patstertjes die ff komen trainen en je dan na een paar jaar nooit meer ziet.

bij mij in de sportschool zit een gozer van 2 bij 2 (bijna letterlijk) en die nette reps op de bench doet van 120kg.
meestal is er een andere kast die hem helpt. maar 1x vroeg die of zijn vriendin hem even kon ondersteunen hierbij.... een meisje van 1,70 die meestal alleen maar een half uurtje aan het lopen is en verder niet zo veel doet. altijd mooi gezicht hoe ze die 120kg probeert mee te helpen! XD

en natuurlijk de theeleut tieners van 14-15 jaar, komen half uurtje rondjes lopen en beetje gewichten op tillen van 30kg om ze dan weer terug te zetten ( als ze uberhaupt omhoog krijgen)

Laatst bewerkt:
bij mij in de sportschool zit een gozer van 2 bij 2 (bijna letterlijk) en die nette reps op de bench doet van 120kg.
meestal is er een andere kast die hem helpt. maar 1x vroeg die of zijn vriendin hem even kon ondersteunen hierbij.... een meisje van 1,70 die meestal alleen maar een half uurtje aan het lopen is en verder niet zo veel doet. altijd mooi gezicht hoe ze die 120kg probeert op te tillen XD
Een goede spotter tilt die 120kg niet.

Dikke mensen die enkel maar van hun loopband/step komen om even wat machine crunch of oblique oefeningen te doen.

Een goede spotter tilt die 120kg niet.

Bij een goede bencher niet nee, als de techniek faalt van die gene dan probeer je met mn en macht te spotten om te zorgen dwt die zichzelf niet sloopt (zakkende fase van de bp). Zeker als de stang ver van de "spotstapjes" word gepressed en je er dus per bij kan...

Ja aan dat 'als ik' heb ik ook altijd een hekel gehad, net als die jonge patstertjes die ff komen trainen en je dan na een paar jaar nooit meer ziet.

Heb eerder een hekel aan ecto's die denken dat ze 'vroeger' groot en sterk waren.. ; vroeger toen ik nog..

Terug
Naar boven