gewoonlekkel
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 828
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 117kg
Eerder bagger niveau idd.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Eerder bagger niveau idd.
Mijn god zeg. Geen van beide staat er letterlijk, alleen in de woorden daarvoor maakt hij nog een verwijzing naar zichzelf. Je kan het op meerdere manieren lezen, maar iets bij voorbaat al afschrijven vind ik net zo knullig als alles klakkeloos overnemen van iedere idioot.
Je gaat hier gewoon een compleet nutteloze discussie aan. Je was er zelf toch niet bij of wel?
een beetje een ja nee verhaal. setjes van 5 kunnen zeker goed voor je zijn maar er word ook onder de wijf gezegd . als je iets maar 1x kan drukken of heffen is het zeer slecht voor je spieren voor blessures ect ect . ik ben zelf van mening dat je 1 tot 3 reps meer voor krachttraining is dan voor massa. het is maar net hoe je het bekijkt. ik maak meestal 8 reps maar af en toe ook minder ik train 1x in de week max en ik groei hier aardig op.
het is een wellus nietus spelletje eigenlijk is er bij beide gelijk
Waar lach je om op het internet: Figuren die maar door blijven emmeren over bepaalde zaken.
Zijn zat professionele bbers die aanraden om tussen de 6 en 12 te doen voor upperbody..?Dit werd tegen jou gezegd of is dit iets wat jezelf zegt?
Dus, wat dan nog? Als hij nu goed reageert op boven de 8 (waar ook nog eens helemaal niets raars aan is), wie ben jij dan om daar opmerkingen over te hebben? Zeker als je ook nog eens niet weet in welke fase hij zit?
Juist deze sport draait om je eigen lichaam leren kennen, zowel qua voeding als training. Ik neem aan dat je best weet dat er hooguit een basis als richtlijn is, maar dat uiteindelijk alles persoonsgebonden kan zijn.
---------- Post toegevoegd Sun 3 Mar 2013 om 13:18 ----------
Hahahahahahahaa heerlijk.
Snap ook niet waarom je het niet gewoon borst noemt, tenzij je interessant wil gaan lopen doen.
Zijn zat professionele bbers die aanraden om tussen de 6 en 12 te doen voor upperbody..?
Vandaag was het weer zover: curls in the squatrack! 20kg stang, 15kg plates, helemaal los! Swingen vanuit die heupen, drukken vanuit de tenen. Zalig.
Verbaast mij niks. Je bent dan óók een lachertje.
Verbaast mij niks. Je bent dan óók een lachertje.
Problem yourself?
om mensen zoals sommige van hier. die denken dat ze beter zijn dan de rest en mensen uitlachen omdat andere denken dat ze het beter weten maar dan tenslotte zelf hier op een forum komen vertellen dat ze het uiteindelijk beter weten.
wie is er dan zielig bezig? ik lees commentaar van mensen hier die dingen gezien of gehoord hebben waar ze het helemaal niet mee eens zijn terwijl sommigen dingen best redelijk zijn.
nou vind ik het al een heel groot verschil met wat voor bb je wilt zijn. kijk bijvoorbeeld eens na de strerkste man van nederland. die gasten zijn heel gespierd maar ook vet en dat is ook de bedoeling van hun. iedereen heeft een ander doel. de een wil droog de een wil kracht. ik lees hier bijna altijd op het forum alleen mensen vertellen over hoe ze het moeten doen terwijl iedereen gewoon voor zich zelf een eigen doel heeft en het dus lange na niet altijd hetzelfde is dan wat mensen van dit forum denken van wat goed is.
AMEN en laat elkaar in zijn waarde......
Kan er niet uit halen dat je er om moet lachenom mensen zoals sommige van hier. die denken dat ze beter zijn dan de rest en mensen uitlachen omdat andere denken dat ze het beter weten maar dan tenslotte zelf hier op een forum komen vertellen dat ze het uiteindelijk beter weten.
wie is er dan zielig bezig? ik lees commentaar van mensen hier die dingen gezien of gehoord hebben waar ze het helemaal niet mee eens zijn terwijl sommigen dingen best redelijk zijn.
nou vind ik het al een heel groot verschil met wat voor bb je wilt zijn. kijk bijvoorbeeld eens na de strerkste man van nederland. die gasten zijn heel gespierd maar ook vet en dat is ook de bedoeling van hun. iedereen heeft een ander doel. de een wil droog de een wil kracht. ik lees hier bijna altijd op het forum alleen mensen vertellen over hoe ze het moeten doen terwijl iedereen gewoon voor zich zelf een eigen doel heeft en het dus lange na niet altijd hetzelfde is dan wat mensen van dit forum denken van wat goed is.
AMEN en laat elkaar in zijn waarde......