- Waardering
- 40
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 5%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waar ik om lach als ik mensen het squatrek zie gebruiken voor alles behalve squats
Waar ik om lach als ik mensen het squatrek zie gebruiken voor alles behalve squats
Jongen die uitgebreid zijn <0.5cm haar voor de spiegel gaat kammen en vervolgens een burberry petje op zet
schaduwboksende Marokkanen met een nektasje in de sportschool
mensen die hun eigen oefeningen verzinnen die nergens op slaan
Jullie snappen inmiddels wel bij wat voor sportschool ik zit![]()

Shakies = eiwitMensen die tegen elkaar aan het vertellen zijn dat ze meer shakies moeten nemen om ervoor te zorgen dat de spierpijn weg gaat. Maar niet te veel anders wordt het direct omgezet in vet. :')
Shakies = eiwit
En te veel calorieen wordt omgezet in vet(en evt. spier)?
Jongen die uitgebreid zijn <0.5cm haar voor de spiegel gaat kammen en vervolgens een burberry petje op zet
schaduwboksende Marokkanen met een nektasje in de sportschool
mensen die hun eigen oefeningen verzinnen die nergens op slaan
Jullie snappen inmiddels wel bij wat voor sportschool ik zit![]()

Als je na een jongen het squat rek wilt gebruiken en hij dat ziet en dan plotseling de stang heel sociaal gaat leegmaken terwijl niemand dat normaal doet en ik dan zeg ' ohhh hoeft niet hoor' en hij dan niks terug zegt alleen een heel betekenisvol glimlachje wat ik dan opvat als 'ha! vrouwe jij kunt dat toch niet tillen'.