Fitness Seller

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

Waar ik om lach als ik mensen het squatrek zie gebruiken voor alles behalve squats

• Like
Waarderingen: Vonk
Ik lach om die mensen die je 'spot' willen bij het benchen, dan een 1/2 beweging maken en kennelijk al veel hulp nodig hebben bij de 1e herhaling.

En als kers op de taart naderhand vragen of je veel hulp hebt gegeven.....'neh...viel wel mee'. :-D

Als je na een jongen het squat rek wilt gebruiken en hij dat ziet en dan plotseling de stang heel sociaal gaat leegmaken terwijl niemand dat normaal doet en ik dan zeg ' ohhh hoeft niet hoor' en hij dan niks terug zegt alleen een heel betekenisvol glimlachje wat ik dan opvat als 'ha! vrouwe jij kunt dat toch niet tillen'.

Jongen die uitgebreid zijn <0.5cm haar voor de spiegel gaat kammen en vervolgens een burberry petje op zet

schaduwboksende Marokkanen met een nektasje in de sportschool

mensen die hun eigen oefeningen verzinnen die nergens op slaan

Jullie snappen inmiddels wel bij wat voor sportschool ik zit:o

Jongen die uitgebreid zijn <0.5cm haar voor de spiegel gaat kammen en vervolgens een burberry petje op zet

:roflol:

Dat heb ik inderdaad ook elke keer

Mensen die tegen elkaar aan het vertellen zijn dat ze meer shakies moeten nemen om ervoor te zorgen dat de spierpijn weg gaat. Maar niet te veel anders wordt het direct omgezet in vet. :')

gister een lange slungel, jaar of 20
2 x 7K dumbbells staand presses doen voor de spiegel
in zn rust even ongegeneerd zn shirt omhoog om zn abs te bekijken..

maar ach, iedereen begint ergens denk ik dan maar

Mensen die tegen elkaar aan het vertellen zijn dat ze meer shakies moeten nemen om ervoor te zorgen dat de spierpijn weg gaat. Maar niet te veel anders wordt het direct omgezet in vet. :')
Shakies = eiwit
En te veel eiwit wordt omgezet in vet?

Mensen die in plaats van de bench press (die vrij was de hele ochtend) de smith machine gebruiken en 'n ander soort smith machine waarbij de bar ook horizontaal kan bewegen.

Daar nog eens bovenop stonden ze op gegeven moment met 6 man een hele curl workout te doen.

Heb ook sinds ik in deze nieuwe gym train nog niemand buiten mezelf zien deadliften.

Om mijzelf wanneer ik me voor de zoveelste keer in mijn gezicht sla bij het aandoen van elbow sleeves.. zucht

Haha deze heb ik ook voorbij zien komen.

Twee skinny chestbrahs die laatst 8kg (zeiden ze) waren aangekomen na een sustanon cycle en nu letterlijk alles kwijt zijn omdat ze niet weten wat een voedingsschema is (althans, ik vermoed dat hun voedingsschema bestaat uit burgers en booze). Moet toch altijd even lachen als ik ze zie, nu zijn ze dunner dan voor de cycle. :rolleyes: :D

om mannetjes die zich gedragen als mannetjes maar niet doorhebben dat ze mannetjes zijn.

Als je na een jongen het squat rek wilt gebruiken en hij dat ziet en dan plotseling de stang heel sociaal gaat leegmaken terwijl niemand dat normaal doet en ik dan zeg ' ohhh hoeft niet hoor' en hij dan niks terug zegt alleen een heel betekenisvol glimlachje wat ik dan opvat als 'ha! vrouwe jij kunt dat toch niet tillen'.

:roflol:

---------- Post toegevoegd Tue 26 Mar 2013 om 21:39 ----------

Beachboy op de trilplaat in de bijbehorende poses :roflol:

Mensen die trainen met een zo'n New Era pet.
Ik ben volgens mij ook de enige zonder swek in de sportschool.
Simpel broekie lekker t shirtje, that's it :)

Terug
Naar boven