AndroidHealthClinic

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

Vandaag een gast van een jaar of..55 denk ik, aan het trainen in een trui ??? Hij ging van bench press (zo'n 10cm naar beneden en weer omhoog, en elke keer stukje verder naar beneden) naar dumbbells, naar barbell om iets van skull crushers te doen? (ken deze oefening niet in ieder geval).
Hij pakte de barbell, close grip, 3 reps, wide grip, 3 reps en tilde dan zn benen heel hoog op om weer te gaan zitten.
Na elk setje van 4 reps bench press liep hij 5 minuten lang heen en weer, te puffen te steunen en te fluiten (??? lol)
Er waren nog een stuk of 4 gasten aan het trainen maar volgens mij was ik de enige die het zag want ik kon mijn lachen niet meer inhouden :roflol: :roflol: :roflol:
Beetje vage foto:

mmm volgens mij echte zwoele man. let jy altijd zo op anderen?:eek:;)

was aant skwatten, was bijna de laatste rep uit, duwde er zon random turk 1 kant omhoog om te 'helpen' :S ;s ik vroeg wat hij gerookt had mar wou ie niet zeg

**** man,dat had zeer slecht kunnen aflopen. Ik neem aan dat je nog net je moordneigingen onder controle hebt kunnen houden?

Was niks zwoels aan :roflol:
En ik let wel op anderen als ze zo debiel doen ja, had er echt even moeite mee :haha:
komt wel goed schatje

---------- Post toegevoegd 23 October 2013 om 16:32 ----------

**** man,dat had zeer slecht kunnen aflopen. Ik neem aan dat je nog net je moordneigingen onder controle hebt kunnen houden?
:S was da vor gekke praat mimang, is los da op met woorden, geen stress jwz

Als het goed is krijg je het al fcking warm van trainen, waarom zou je in vredesnaam een trui aan doen? Of denk je dat een rode trui + capuchon je de gains van Kay Greene gaat opleveren?

Mijn trui is niet rood. En mijn t-shirtjes waren allemaal vies, vandaar in een trui. En nee, ik denk niet dat als je een rode trui + capuchon draagt je gains van Kay Greene gaat krijgen :>

heb laatst in de gym nog keihard moeten lachen om een goeie roetmop [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Karma 4 pics mark1986, ik denk telkens aan zo'n ventje

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Mijn trui is niet rood. En mijn t-shirtjes waren allemaal vies, vandaar in een trui. En nee, ik denk niet dat als je een rode trui + capuchon draagt je gains van Kay Greene gaat krijgen :>
Denk je dat Kay Greene denkt dat je meer gains krijgt als je een rode trui + capuchon draagt tijdens het trainen :roflol: ?

Foto maken van een random man die lekker aan het trainen is, is net zo debiel.

Ach, dan ben ik maar debiel ;) Ik heb mijn lachmoment wel gehad weer om een random man die lekker fout aan het trainen is en vaag rondloopt alsof hij een marathon heeft gerend ;)

Ach, dan ben ik maar debiel ;) Ik heb mijn lachmoment wel gehad weer om een random man die lekker fout aan het trainen is en vaag rondloopt alsof hij een marathon heeft gerend ;)

Jij zal ook niet al te best rondlopen met je heup, neem ik aan.

Vandaag een gast van een jaar of..55 denk ik, aan het trainen in een trui ??? Hij ging van bench press (zo'n 10cm naar beneden en weer omhoog, en elke keer stukje verder naar beneden) naar dumbbells, naar barbell om iets van skull crushers te doen? (ken deze oefening niet in ieder geval).
Hij pakte de barbell, close grip, 3 reps, wide grip, 3 reps en tilde dan zn benen heel hoog op om weer te gaan zitten.
Na elk setje van 4 reps bench press liep hij 5 minuten lang heen en weer, te puffen te steunen en te fluiten (??? lol)
Er waren nog een stuk of 4 gasten aan het trainen maar volgens mij was ik de enige die het zag want ik kon mijn lachen niet meer inhouden :roflol: :roflol: :roflol:

Hoe verdoet hij die oefening ook doet, hij is 55 en traint nog. Dat puffen en hijgen vind ik niet heel gek als je zo oud bent.

Wat is er mis met trainen in een trui? Heb vandaag ook in een trui getraint.

Wat yogi zegt. Ik ga al kapot met lange broek en tshirt :o

Dit. En mensen die upright rows doen met de handen in het midden van een EZ-stang.

En dat is gek omdat?

Hoe verdoet hij die oefening ook doet, hij is 55 en traint nog. Dat puffen en hijgen vind ik niet heel gek als je zo oud bent.

Wat yogi zegt. Ik ga al kapot met lange broek en tshirt :o

En dat is gek omdat?

Dat puffen en hijgen vind ik wel gek als je vrijwel niks doet, 55 jaar is niet heel oud om te trainen, en hijgen..tja dat is normaal als je een zware training doet :P
En een oudere leeftijd en nog trainen betekend niet dat je verdoet moet gaan trainen :roflol:

Maar ik snap je punt wel hoor, alleen lopen er bij mij ook mensen van 70+ rond die beter trainen dan hem..
En nee, die hijgen niet om de 5 minuten en blijven gewoon lekker bij hun oefening en maken deze eerst af, ipv 3 reps hier, 3 reps daar, 5 minuten wandelen en weer opnieuw :P

Dat puffen en hijgen vind ik wel gek als je vrijwel niks doet, 55 jaar is niet heel oud om te trainen, en hijgen..tja dat is normaal als je een zware training doet :P
En een oudere leeftijd en nog trainen betekend niet dat je verdoet moet gaan trainen :roflol:

Maar ik snap je punt wel hoor, alleen lopen er bij mij ook mensen van 70+ rond die beter trainen dan hem..
En nee, die hijgen niet om de 5 minuten en blijven gewoon lekker bij hun oefening en maken deze eerst af, ipv 3 reps hier, 3 reps daar, 5 minuten wandelen en weer opnieuw :P

Mss heeft die vent wel astma. En oud is relatief. Sommigen zijn op hun 55e in goede conditie maar ik zie er niet veel die dan nog trainen.

Mss heeft die vent wel astma. En oud is relatief. Sommigen zijn op hun 55e in goede conditie maar ik zie er niet veel die dan nog trainen.

Oke :lol:

Nja, ik denk dat je er gewoon bij moest zijn, heel zijn doen en laten en trainen, het was gewoon grappig :p
Buiten het feit om dat hij een trui droeg, rond 55 jaar was en hijgde..;)

Handen in het midden -> meer "stress" op rotator cuffs, betrekt minder front&mid delts, betrekt traps WEL ietsje meer dan bredere grip.
Naar mijn mening veel meer minpunten voor dat een pluspuntje.
Plus ik gebruik upright row (dumbbell en barbell) voor mijn delts, ellebogen trekken tot parallel aan de grond en niet zo hoog mogelijk.
But thats just me :)

Terug
Naar boven