Fitness Seller

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

Vandaag een gast van een jaar of..55 denk ik, aan het trainen in een trui ??? Hij ging van bench press (zo'n 10cm naar beneden en weer omhoog, en elke keer stukje verder naar beneden) naar dumbbells, naar barbell om iets van skull crushers te doen? (ken deze oefening niet in ieder geval).
Hij pakte de barbell, close grip, 3 reps, wide grip, 3 reps en tilde dan zn benen heel hoog op om weer te gaan zitten.
Na elk setje van 4 reps bench press liep hij 5 minuten lang heen en weer, te puffen te steunen en te fluiten (??? lol)
Er waren nog een stuk of 4 gasten aan het trainen maar volgens mij was ik de enige die het zag want ik kon mijn lachen niet meer inhouden :roflol: :roflol: :roflol:
Beetje vage foto:

Train jij überhaupt wel? Of zit jij gewoon hele tijd naar anderen te kijken totdat ze een beetje verkeerde uitvoering hebben zodat je een leuk verhaaltje te vertellen hebt op DBB?

Train jij überhaupt wel? Of zit jij gewoon hele tijd naar anderen te kijken totdat ze een beetje verkeerde uitvoering hebben zodat je een leuk verhaaltje te vertellen hebt op DBB?

Zucht, waarom zijn mensen zo dom..
Trainen jullie met je ogen dicht of zo?

Ik mis de funny times wel, bij mijn oude gym zag ik er meerdere per training :p
Nieuwe gym (gericht op studenten) word erg serieus getraind en maak ik vrij weinig rare acties mee.

Nee, maar ik maak er geen domme verhaaltjes op DBB. Ik zie bijna iedere keer als ik op dit topic klik weer een post van jou over iemand die volgens jou iets fout doet:rolleyes:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik wil wel zien hoe jij gaat trainen op die leeftijd. Of jij dat dan ook in staat bent om te doen.

Blijkbaar zijn tientallen 70+-ers in staat om beter te doen dan hem.
Dus ja ik denk wel dat ik op die leeftijd wel in staat ben om dat geklungel na te doen :)

---------- Post toegevoegd 23 October 2013 om 18:04 ----------

Nee, maar ik maak er geen domme verhaaltjes op DBB. Ik zie bijna iedere keer als ik op dit topic klik weer een post van jou over iemand die volgens jou iets fout doet:rolleyes:

Grappig, aangezien ik vrijwel nooit in dit topic post..
Iedereen hier verteld iets om waarom ze moesten lachen in dit topic..ik doe het een keer en gelijk gezeik?

---------- Post toegevoegd 23 October 2013 om 18:05 ----------

Ik mis de funny times wel, bij mijn oude gym zag ik er meerdere per training :p
Nieuwe gym (gericht op studenten) word erg serieus getraind en maak ik vrij weinig rare acties mee.

Thank god dat er nog iemand denkt zoals ik :roflol:
Wel beter dat je nu op een serieuze gym zit ;) Kan je er ook geen last van hebben, maar af en toe een keertje lachen is wel leuk :engel:

Ik herinner me nog een oude vent in Passage Fitness te Gent. Die stond zich gewoon twee uur (echt twee uur) af te drogen. Heb wel gehoord dat die een aantal maand nadat ik daar was gestopt, was buitengegooid omdat die iets te enthousiast zijn derde been aan het afdrogen was, zonder handdoek wel te verstaan.

Ik herinner me nog een oude vent in Passage Fitness te Gent. Die stond zich gewoon twee uur (echt twee uur) af te drogen. Heb wel gehoord dat die een aantal maand nadat ik daar was gestopt, was buitengegooid omdat die iets te enthousiast zijn derde been aan het afdrogen was, zonder handdoek wel te verstaan.

Zou hier niet om lachen :roflol:
Gadverdamme zeg

Oops Hell heeft iemand die met zijn trui aan traint gekwetst:eek:

erotic :roflol:

Zou hier niet om lachen :roflol:
Gadverdamme zeg

Ik had het een paar keer gemeld aan het onthaal maar had daar verder niks meer van gehoord (toen ik daar nog trainde). Het is nadien dat eens grote kuis hebben gehouden en tevens een paar AAS dealers buiten hadden gekegeld. Die waren echt wel dom: ze spraken iedere jonge gast aan in de kleedkamer. Hoe lang dachten ze dat dat ging blijven duren.

Ik was vandaag aan het squatten, terwijl ik met m'n tweede set bezig ben komt er een Duitser (+-45YO, 25%+ BF) aanwaggelen, en gaat me aanstaren.
Even later vraagt hij hoeveel setjes ik nog moet. Ik moet nog 2 setjes dus hij blijft wachten. Ik neem er lekker de tijd voor, terwijl hij me bertstares blijft geven.
Na ongeveer 10 minuten deload de bar keurig voor hem, hij gooit er 2.5kg per kant op en gaat staan curlen in het motherfukcing squatrack terwijl er een spiegelwand van ongeveer 20 meter lang is voor de curlbro's. just. wtf.

Het is toch algemeen bekend dat je in squat rack meer biceps gains maakt :p

The man in :heart: with smith. 1/5 squats.... zweten!!

Terug
Naar boven