MuscleMeat

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

The man in :heart: with smith. 1/5 squats.... zweten!!

bij ons op de sportschool lopen van die gasten van een of ander personaltrainer team. hij deed serieus squat en deadlift voor. 1/5 van de oefening lol, wss nog minder. en dat noemt zich pt

Mannetje in de sportschool vroeg hoelang ik bezig was en me wat kritisch vertelde me dat ik meer progressie moest maken. Nou weet ik dat ik gewoon goed bezig ben ;) dus ach.

Lachen wordt het als ik zie dat de beste man slechts een enkele oefening correct uitvoert. Allemaal half of zelfs kwart beweging, te zwaar en als klap op de vuurpijl natuurlijk geen oefeningen als squat en DL.

Van de week een mannetje gezien die met zn ene hand aan het bellen was en met zn andere hand aan het curlen. Toen kon ik mijn lach ook niet meer inhouden. :o

• Like
Waarderingen: wwe
90% van de mensen in mijn gym die de calf extension machine als een soort 1/10 leg press gebruiken

Van de week een mannetje gezien die met zn ene hand aan het bellen was en met zn andere hand aan het curlen. Toen kon ik mijn lach ook niet meer inhouden. :o

Hahah ik curl soms terwijl ik in met me andere hand in me gymrat app invoer hoeveel reps ik met de vorige arm heb gedaan xD. Ik zou zelfs nkend kunnen curlen tbh :o

Hahah ik curl soms terwijl ik in met me andere hand in me gymrat app invoer hoeveel reps ik met de vorige arm heb gedaan xD. Ik zou zelfs nkend kunnen curlen tbh :o

Goeie concentratie dan ;)
curl je niet met te weinig gewicht dan?

Man in gym doet eerst bankdrukken en dan inclines op de bank ernaast. Maar bij de inclines zakt hij helemaal onderuit zodat hij een soort halve planking bovenop de incline bank doet en zijn bovenlijf horizontaal is. Kon hij wel hetzelfde gewicht pakken als bij het gewone bankdrukken...

Niet zo moeilijk hoor, preacher curl wel he.

Vind gewone curls er ook beetje vreemd uitzien als je eerst de ene arm doet en daarna de andere. Imo is dat ook minder fijn qua balans. En als ik standing wrist curls doe dan schiet het echt niet op om mn telefoon erbij te pakken, zeker ook omdat het ten koste gaat van de concentratie.

Terug
Naar boven