Liever geen squats dan een 1/5 squat in de smith

Ik mag nog niet squatten
En als ik het wel weer mag, dan sowieso 5x beter dan hem 

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

En als ik het wel weer mag, dan sowieso 5x beter dan hem 

wat ga je tof zitten doen joh internetheldjesquatten in een smith machine is als zijwieltjes voor je fiets... Het is als een zeef voor je wheyshakes...
dus ach.Nee, maar ik maak er geen domme verhaaltjes op DBB. Ik zie bijna iedere keer als ik op dit topic klik weer een post van jou over iemand die volgens jou iets fout doet![]()

Van de week een mannetje gezien die met zn ene hand aan het bellen was en met zn andere hand aan het curlen. Toen kon ik mijn lach ook niet meer inhouden.![]()

Dat je een ektow bent met grotuh praatjes[Afbeelding niet meer beschikbaar]haha wat? ik snap m nie [Afbeelding niet meer beschikbaar] en fowtow laad nie
kee ''yogi''Dat je een ektow bent met grotuh praatjes[Afbeelding niet meer beschikbaar]
squatten in een smith machine is als zijwieltjes voor je fiets... Het is als een zeef voor je wheyshakes...
Van de week een mannetje gezien die met zn ene hand aan het bellen was en met zn andere hand aan het curlen. Toen kon ik mijn lach ook niet meer inhouden.![]()

90% van de mensen in mijn gym die de calf extension machine als een soort 1/10 leg press gebruiken

Hahah ik curl soms terwijl ik in met me andere hand in me gymrat app invoer hoeveel reps ik met de vorige arm heb gedaan xD. Ik zou zelfs nkend kunnen curlen tbh![]()
i r imprezd
Nee, maar als het wel was dan alsnog instructrice he, nu niet gaan discrimineren anders bel ik de VN
---------- Post toegevoegd 24 October 2013 om 11:04 ----------
![]()

Hahah ik curl soms terwijl ik in met me andere hand in me gymrat app invoer hoeveel reps ik met de vorige arm heb gedaan xD. Ik zou zelfs nkend kunnen curlen tbh![]()

Niet zo moeilijk hoor, preacher curl wel he.Goeie concentratie dan
curl je niet met te weinig gewicht dan?