Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
een gast die lekker de volkskrant zat te lezen op de bench tijdens zijn setjes in
Bij ons is er een oud ventje dat tijdens z'n sets de krant gaat lezen aan de bar. Het trainen is dan ook gewoon tegen de verveling en om nog eens onder de mensen te komen. Uitvoering trekt nergens op en de gewichten nog minder.
doe jy rechts links links rechts link rechts rechts dan?Moet altijd wel lachen om personen die de staande biceps db curl doen in een soort robot modus. Links, rechts, links, rechts en dan in sneltrein tempo.
een gast die lekker de volkskrant zat te lezen op de bench tijdens zijn setjes in
stond iemand soort van squats in de calf raise machine te doen.
zakte een heel klein stukje door met squat beweging en ging weer omhoog.
not a single calfe raise was done that day
Dit doet echt 90% van de mensen in mijn gym, cry evertiem
stond iemand soort van squats in de calf raise machine te doen.
Dit doet echt 90% van de mensen in mijn gym, cry evertiem
Er ontbreekt echt een stuk logica in je om het zo te doen. Je voelt zelf toch ook wel dat je ze gwen kuiten traind.
Of zie ik dat nu verkeerd

Dat doen een hoop mensen bij mij in de gym op een Calf-raise machine. Ik denk ook vaak: kan jij niet eens sticker lezen dat op de apparaat geplakt is??stond iemand soort van squats in de calf raise machine te doen.
**** curling in the squat rack. i'll just shrug on the bench.
waar gaat het heen met deze wereld

90% van de mannen zijn onzeker over hun lichaam doordat ze kleine kuiten hebbenIk snap sowieso niet hoe mensen bij dat soort oefeningen komen? Komen ze daar binnen en kijken ze naar het apparaat en denken ze; Mwah, geen idee wat te doen maar ik probeer maar wat?
![]()