AndroidHealthClinic

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

Vind gewone curls er ook beetje vreemd uitzien als je eerst de ene arm doet en daarna de andere. Imo is dat ook minder fijn qua balans. En als ik standing wrist curls doe dan schiet het echt niet op om mn telefoon erbij te pakken, zeker ook omdat het ten koste gaat van de concentratie.

Qua balans mss minder fijn maar dan moet je nog meer je core opspannen wat dan weer positief is. Maar eerlijk, curls zijn voor pussies :D

-

Laatst bewerkt:
ik come-back voor ju muur

huhuhuhu
13777642841230.jpg

-

Laatst bewerkt:
Handen in het midden -> meer "stress" op rotator cuffs, betrekt minder front&mid delts, betrekt traps WEL ietsje meer dan bredere grip.
Naar mijn mening veel meer minpunten voor dat een pluspuntje.
Plus ik gebruik upright row (dumbbell en barbell) voor mijn delts, ellebogen trekken tot parallel aan de grond en niet zo hoog mogelijk.
But thats just me :)
Inderdaad. Je verziekt je cuffs door 'm close grip te pakken.

Wat een bro-science weer :roflol:

OT:
Als je dan 2 dagen achter elkaar komt en mensen op allebei de dagen borst ziet trainen..

:roflol:

Wat een bro-science weer :roflol:

OT:
Als je dan 2 dagen achter elkaar komt en mensen op allebei de dagen borst ziet trainen..

:roflol:

vriend van me doet dat ook. die probeert de ene week mij in te halen met borst, gaat tie 3x per week bankdrukken, na twee weken proberen en te falen om ook maar in de buurt te komen gaat tie over op een ander lichaamsdeel, kijken of ie me daarop kan inhalen :roflol:

vriend van me doet dat ook. die probeert de ene week mij in te halen met borst, gaat tie 3x per week bankdrukken, na twee weken proberen en te falen om ook maar in de buurt te komen gaat tie over op een ander lichaamsdeel, kijken of ie me daarop kan inhalen :roflol:

Goede vriend dan.

Terug
Naar boven