AndroidHealthClinic

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

Bezoekers in dit topic

Van die machoboys die oefeningen totaal verkeerd uitvoeren :)
 
ik lach nergens om in de fitness , trainen is serious business
 
- Mensen die eerste een uur cardio doen dan volledige borst/biceps workout. Mooiboy's ftw
- Bij ons loopt een super ecto rond ongeveer 50 kilo en hij zegt al 2x gekuurd te hebben en hij vind zichzelf super gespierd. Maar serieus hij is NIETS:)
 
hahaha vergeten te posten,

bij ons loopt echt een buffel rond, super groot, maar als hij gaat praten komt er echt zon piepstemmetje uit :roflol:
 
Laatst bewerkt:
- Mensen die eerste een uur cardio doen dan volledige borst/biceps workout. Mooiboy's ftw
- Bij ons loopt een super ecto rond ongeveer 50 kilo en hij zegt al 2x gekuurd te hebben en hij vind zichzelf super gespierd. Maar serieus hij is NIETS:)
vind hij dit ook echt...?

zeg zelf ook altijd dat ik me enorm breed vind.... vrienden/vage bekenden weten dat dit sarcastisch bedoeld is...!
maar buitenstaanders denken misschien wat een patser!!:)

ot. Mega Mega Mega ecto's die ik hoor praten over kwark eten zonder suiker... omdat je anders dik word!!! (en alles zo clean mogelijk eten)
Gooi aub heel t pak suiker er in... je kan het gebruiken poes!!!:P
 
Leuk topic wel jongens en heb genoeg lachwekkende momenten die ik dagelijks om me heen zie gebeuren in de gym waar ik dubbel om lig.

Zoals de altijd klassieke mongole fout:

Al het gewicht aan een kant van de korte bar afhalen waardoor de hele boel naar beneden valt en met een harde klap op de grond kletterd.

Dit blijft gebeuren vooral door ecto noobs en geeft altijd een leuke sfeer omdat er altijd wel verscheidende mensen zijn die ze keihard uitlachen.

De dikkertjes die al jaren cardioeen en ons ''de beestjes'' hoofdschuddend zitten te bekijken als we zwaar aan het liften zijn.

Idioten die op elk apparaat een setje met slakkengang doen en dat in 2 uur tijd en dan tegen elkaar zeggen van "Sow wij hebben weer goed gesport zullen we naar de mac gaan?''
 
Leuk topic wel jongens en heb genoeg lachwekkende momenten die ik dagelijks om me heen zie gebeuren in de gym waar ik dubbel om lig.

Zoals de altijd klassieke mongole fout:

Al het gewicht aan een kant van de korte bar afhalen waardoor de hele boel naar beneden valt en met een harde klap op de grond kletterd.

Dit blijft gebeuren vooral door ecto noobs en geeft altijd een leuke sfeer omdat er altijd wel verscheidende mensen zijn die ze keihard uitlachen.

De dikkertjes die al jaren cardioeen en ons ''de beestjes'' hoofdschuddend zitten te bekijken als we zwaar aan het liften zijn.

Idioten die op elk apparaat een setje met slakkengang doen en dat in 2 uur tijd en dan tegen elkaar zeggen van "Sow wij hebben weer goed gesport zullen we naar de mac gaan?''

hahhahaha zo herkenbaar :p
 
Mensen die spontaan tegen je gaan praten en al hun kennis met je delen

Zo heb ik vanmiddag nog van een oude vrouw op een kontspierapparaat geleerd dat je het best na elke 12 oefeningen (herhalingen?) pauze moet nemen ???
 
Ik moet altijd lachen om die brede pubers met de foute schoenen en natuurlijk de sokjes:)
 
Laatst bewerkt:
Schrale trutjes in Gorillawear-shirtjes....
 
Mijn eigen scheten
 
Ik zit nu sinds een week wéér bij een nieuwe gym (3e dit jaar, omdat het allemaal pussyshit was)

Hier trainen wel veel beesten maar vandaag had een man het over het feit dat ik creatine nam en dat geldverspilling was en het pas werkt na je 30e. CREATINE MAAK JE NAMELIJK ZELF AAN!! en na je 30e wordt dat minder.

Nou ik heb hartelijk gelachen.
 
Mega Mega Mega ecto's die ik hoor praten over kwark eten zonder suiker... omdat je anders dik word!!! (en alles zo clean mogelijk eten)
Gooi aub heel t pak suiker er in... je kan het gebruiken poes!!!:P

Niks mis met clean eten.

Ik zit nu sinds een week wéér bij een nieuwe gym (3e dit jaar, omdat het allemaal pussyshit was)

Hier trainen wel veel beesten maar vandaag had een man het over het feit dat ik creatine nam en dat geldverspilling was en het pas werkt na je 30e. CREATINE MAAK JE NAMELIJK ZELF AAN!! en na je 30e wordt dat minder.

Nou ik heb hartelijk gelachen.

Creatine maak je ook zelf aan.
 
Laatst bewerkt:
Ik zit nu sinds een week wéér bij een nieuwe gym (3e dit jaar, omdat het allemaal pussyshit was)

Hier trainen wel veel beesten maar vandaag had een man het over het feit dat ik creatine nam en dat geldverspilling was en het pas werkt na je 30e. CREATINE MAAK JE NAMELIJK ZELF AAN!! en na je 30e wordt dat minder.

Nou ik heb hartelijk gelachen.

Oh ik ga zo lachen als je niet wist dat je dit zelf aanmaakt.....
Gewoon in mindere mate.

Zo maak je ook testosteron aan....no shit:yarly:
 
Ja no shit retards. Maar hij liet het lijken alsof het niet nodig was om te supplementeren want je maakt het zelf aan. Net alsof je als aas gebruiker geen test hoeft te injecteren want je maakt al test aan.
 
Ja no shit retards. Maar hij liet het lijken alsof het niet nodig was om te supplementeren want je maakt het zelf aan. Net alsof je als aas gebruiker geen test hoeft te injecteren want je maakt al test aan.

Je MOET dat ook helemaal niet doen....retard:eek:
 
Ja no shit retards. Maar hij liet het lijken alsof het niet nodig was om te supplementeren want je maakt het zelf aan. Net alsof je als aas gebruiker geen test hoeft te injecteren want je maakt al test aan.

Probeer je er maar uit te lullen. :rolleyes:
 
Loopt bij ons weleens zo'n vent rond van iets van 50 in een los trainingspakje die altijd behoorlijk popiejopie doet. Die laad bijvoorbeeld bij benchpress 150% van z'n 1RM erop (80 kilo oid). Doet 3 scheve quarterreps, en vervolgens staat hij op, kijkt je aan, en knikt met zo'n blik van 'tja, ik weet dat het ****ing veel gewicht is, maarja, dat krijg je ervan als je zo'n veteraan bent als ik'.

En deze tijd van het jaar zijn er weer ecto petjespubers die je niet aankijken en geeneens reageren op een 'goeiemiddag' als je binnekomt, maar vervolgens wel stiekem zitten te gluren naar hoeveel gewicht je wel niet gebruikt tijdens oefeningen. Gaap. Gelukkig zijn ze vaak met z'n vieren a vijfen met 1 apparaat bezig, dus veel in de weg lopen ze gelukkig niet.
 
Back
Naar boven