MuscleMeat

Sticky Waar lach jij om in de sportschool? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Om mensen die quarter squats doen met 40kg, om mensen die bankdrukken met 30-40kg en een rom van 10cm, om mensen die roeien met 40kg met riem en straps, en om mensen die dit allemaal doen terwijl ze er heel hard bij kreunen en puffen.
 
om die malle tjappies die denken dat ze groter zijn dan ik
 
:sd:--> hier op! en de :fa:'s best wel lachen :roflol:
 
Loopt bij ons weleens zo'n vent rond van iets van 50 in een los trainingspakje die altijd behoorlijk popiejopie doet. Die laad bijvoorbeeld bij benchpress 150% van z'n 1RM erop (80 kilo oid). Doet 3 scheve quarterreps, en vervolgens staat hij op, kijkt je aan, en knikt met zo'n blik van 'tja, ik weet dat het ****ing veel gewicht is, maarja, dat krijg je ervan als je zo'n veteraan bent als ik'.

En deze tijd van het jaar zijn er weer ecto petjespubers die je niet aankijken en geeneens reageren op een 'goeiemiddag' als je binnekomt, maar vervolgens wel stiekem zitten te gluren naar hoeveel gewicht je wel niet gebruikt tijdens oefeningen. Gaap. Gelukkig zijn ze vaak met z'n vieren a vijfen met 1 apparaat bezig, dus veel in de weg lopen ze gelukkig niet.

Denkje dat de gym een theeclubje is ofso tjappie?
 
De dikkertjes die al jaren cardioeen en ons ''de beestjes'' hoofdschuddend zitten te bekijken als we zwaar aan het liften zijn.

Lol inderdaad, van die mensen die met afgunst naar je kijken, ook als ik m'n PWO shake zit te drinken..

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Denkje dat de gym een theeclubje is ofso tjappie?

tis gwn beleefd om te groeten als je binnenkomt, doe ik ook, maar meer dan groeten is het ook niet.

Er komt bij ons een wel eens zon nigra met zn broek op zn knieen heel ruig binnenlopen, iedereen boos aankijken, stil omkleden. En dan intense DB fly's doen met 5 kilo.:roflol:
 
Niks mis met clean eten.



Creatine maak je ook zelf aan.
bedoelde eigenlijk meer dat die mega mega ectos altijd in de cut zitten....
en bijna obsessief suikers ed. mijden...!?
terwijl een beetje bulken echt geen kwaad kan!

als je zo dun bent hoef je echt niet te letten op die suikers... je kan beter zorgen dat je wat massa aanzet!
 
Ik moest laatst lachen om zo een tjappie die mij kwam vragen hoeveel ik bench, ik zeg meer dan je vader tjappie.

Toevallig traint zijn vader daar ook, die bent maar 50kg
 
Oja mensen die heel stoer door de gym heen en weer gaan lopen (onder andere met mobiel) en dan onderweg 5× hun knieën stoten tegen van alles en doen alsof ze het niet door hebben.
 
Oja mensen die heel stoer door de gym heen en weer gaan lopen (onder andere met mobiel) en dan onderweg 5× hun knieën stoten tegen van alles en doen alsof ze het niet door hebben.

Oow zo ben ik, alleen zonder mobiel dan. Ik loop express tegen de tjappies aan, soms kijken ze op maar dan zien ze dat ik het ben en calmen ze the **** down.
 
Oja mensen die heel stoer door de gym heen en weer gaan lopen (onder andere met mobiel) en dan onderweg 5× hun knieën stoten tegen van alles en doen alsof ze het niet door hebben.

20rvhn7.gif
 
Oow zo ben ik, alleen zonder mobiel dan. Ik loop express tegen de tjappies aan, soms kijken ze op maar dan zien ze dat ik het ben en calmen ze the **** down.
als ik iemand zou zien met meer posts op dbb dan mij zou ik ook bang worden....
 
als ik iemand zou zien met meer posts op dbb dan mij zou ik ook bang worden....

Begrijp ik, er staat niet voor niets "Ripped bodybuilder" onder mijn naam, tjappie. :D
 
vind hij dit ook echt...?

zeg zelf ook altijd dat ik me enorm breed vind.... vrienden/vage bekenden weten dat dit sarcastisch bedoeld is...!
maar buitenstaanders denken misschien wat een patser!!:)

ot. Mega Mega Mega ecto's die ik hoor praten over kwark eten zonder suiker... omdat je anders dik word!!! (en alles zo clean mogelijk eten)
Gooi aub heel t pak suiker er in... je kan het gebruiken poes!!!:P

Hij zegt niet dat hij breed is maar hij zegt zo van na mijn testo en winstol kuur kon ik 10 kilo meer drukken. Ik vraag van eet ge wel genoeg? hij:Whut eten? Ik eet niks vettig. Smorgens conflakes smiddag sla , savonds aardeppelen , sla . Zo word ik niet snel dik. Yeah right. Hij Loopt juist of hij arnold is met zijn armen uitelkaar en die gast is 26. Lach me ziek met hem:)
 
Om mensen die quarter squats doen met 40kg, om mensen die bankdrukken met 30-40kg en een rom van 10cm, om mensen die roeien met 40kg met riem en straps, en om mensen die dit allemaal doen terwijl ze er heel hard bij kreunen en puffen.

Tja iedereen begint ergens toch? Ik lach ook om vrouwen met een aarsgewei op hun rug, maar goed iedereen maakt aan het begin fouten toch?
 
Tja iedereen begint ergens toch? Ik lach ook om vrouwen met een aarsgewei op hun rug, maar goed iedereen maakt aan het begin fouten toch?

ahahahah ouch ouch, touche kandijkoekje, touche
 

Nice gif :D

---------- Toegevoegd om 19:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:49 ----------

Hij zegt niet dat hij breed is maar hij zegt zo van na mijn testo en winstol kuur kon ik 10 kilo meer drukken. Ik vraag van eet ge wel genoeg? hij:Whut eten? Ik eet niks vettig. Smorgens conflakes smiddag sla , savonds aardeppelen , sla . Zo word ik niet snel dik. Yeah right. Hij Loopt juist of hij arnold is met zijn armen uitelkaar en die gast is 26. Lach me ziek met hem:)

Train jij bij mij ofzo? :D Heb hier ook zo'n gast van +-26 die denkt breed te zijn maar super ecto is. Traint steeds in jeansbroek en shirt van chelsea :D
 
Back
Naar boven