AndroidHealthClinic

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

om die lui die binnen komen lopen, en stoer gaan lopen doen naar de chickies, vervolgens meteen (voor hun doen dan) een zware set benchpress doen, daarna 10min weglopen om weer de sjappie uit te hangen en dan nog een setje te benchen en dan thee te gaan drinken.... daarna komen ze nog een optrekken en 1 setje biceps curl en pleite zijn ze weer.....

Oja, en uiteraard lopen ze allemaal met de broek halverwege de enkels en alsof hun kleerhanger nog in de blouse zit :D

Laatst bewerkt:
om die lui die binnen komen lopen, en stoer gaan lopen doen naar de chickies, vervolgens meteen (voor hun doen dan) een zware set benchpress doen, daarna 10min weglopen om weer de tjappie uit te hangen en dan nog een setje te benchen en dan thee te gaan drinken.... daarna komen ze nog een optrekken en 1 setje biceps curl en pleite zijn ze weer.....

hey hey hey, "tjappie" is mijn woord, tjappie.

sorry,

maak ik er sjappie van, sjappie ;)

als ik zit te squatten int squatreck en dan komt er zo'n homo achter mij staan en dan gaat ie naar zn sixpack kijken en daarna met zn hand door zn haar.

of als de zumba chicks gaan zeuren dat er niet met de gewichten gegooid moet worden, en ze dan door iedereen uitgelachen worden

als ik zit te squatten int squatreck en dan komt er zo'n homo achter mij staan en dan gaat ie naar zn sixpack kijken en daarna met zn hand door zn haar.

of als de zumba chicks gaan zeuren dat er niet met de gewichten gegooid moet worden, en ze dan door iedereen uitgelachen worden

echt een tjappies zijn jullie, die zumba chicks moet je "macken"
Nieuw hoogtepunt bereikt ik heb het woord "macken" in een zin gebruikt :roflol:
En je squat niet dus je verhaal is bullshit, tjappies van tegenwoordig denken dat ze squatende pappies zijn

Hoe sommige mensen de oefeningen beoefenen. En de mensen die onder een setje gebeld worden en de telefoon opnemen en een kwartier lang luidruchtig gaan lopen praten over onzinnige dingen.

echt een tjappies zijn jullie, die zumba chicks moet je "macken"
Nieuw hoogtepunt bereikt ik heb het woord "macken" in een zin gebruikt :roflol:
En je squat niet dus je verhaal is bullshit, tjappies van tegenwoordig denken dat ze squatende pappies zijn
wat is "macken&quot ??? enk squat wel

Die gasten trainen hun benen niet!

Mensen die sandalen dragen tijdens het trainen.

Shadow boxers die je neerschlaan.

:(

Nice gif :D

---------- Toegevoegd om 19:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:49 ----------

Train jij bij mij ofzo? :D Heb hier ook zo'n gast van +-26 die denkt breed te zijn maar super ecto is. Traint steeds in jeansbroek en shirt van chelsea :D

haha nee die hier heeft een tanktop aan Xl maat ofz lol

Bij mij in de gym zijn er altijd van die debielen die staan te schijnboksen en doen alsof ze in een bokswedstrijd zitten, tussen hun sets door.
En serieus 5 kilo schijven ( aan de beide kant ) gaan benchen...

Vrijdag iemand gespot bij het bankdrukken.........110kilo

Laat hij het 10cm heel traag zakken en begint te duwen (maar krijgt het niet omhoog) ik dacht dat hij een deftige rep ging doen dus tot op de borst maar blijkbaar wou hij het bij die 10 cm houden :o

Ik heb hem even laten liggen en vervolgens het gewicht opgehoffen.

mensen die pantzy squads doen with a godzillian pounds

Ik lach nooit, maar kijk altijd boos alsof ik badass ben, met een uitstraling van iemand waarmee je beter geen praatje kan maken.

Ik lach de dikkertjes die aan cardio doen altijd uit, gewoon omdat het kan.

:trollface:

Ik lach meestal naar chicks:cool:

verkapt e-hero-topic

Terug
Naar boven