AndroidHealthClinic

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

Ik heb altijd een B&F shakebeker met water en neem ook na iedere set een slok, ben ik nou ook heel stoer?

Ik moet altijd grijnzen wanneer ik gasten een "zwaar" setje afgerond hebben om vervolgens heel stoer een slok uit hun B&F bidon/shakebeker nemen.

Hee hee niet haten. Ik heb altijd m'n roze shakebekertje mee. Dat ding is awesome :p (of gewoon een plastic flesje, ligt eraan wat er in m'n tas zit)

En wat als diegene nou gewoon dorst hebben? :roflol:.

Haha, ik heb daar gewoon afkeer van gekregen. Van die ecto gasten die een set chest press met 30kg gedaan hebben en daarna heel stoer een slok nemen uit de BF beker. Dat vind ik gewoon grappig om te zien:roflol:

Edit:

Het gaat meer om de manier van drinken, en vooral cool doen dat ze een BF beker hebben haha

Ik moet altijd grijnzen wanneer ik gasten een "zwaar" setje afgerond hebben om vervolgens heel stoer een slok uit hun B&F bidon/shakebeker nemen.

Miss moet jij je focussen op je eige ding ipv wat andere doen, ben je hooms ofso?

---------- Toegevoegd om 16:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:30 ----------

De ymca is niet ver weg "legerjongen"

Miss moet jij je focussen op je eige ding ipv wat andere doen, ben je hooms ofso?

---------- Toegevoegd om 16:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:30 ----------

De ymca is niet ver weg "legerjongen"

Whaha wat een achterlijke reactie man, hoe dom kun je zijn.. Dus wanneer je naar een gozer kijkt ben je meteen homo? Je hersenen zijn in ieder geval mooi in verhouding met je 1,60 meter lichaam.

''Waar lach jij om in de sportschool'' Oftewel, dan moet je wel naar anderen kijken in de sportschool (tussen je setjes door)

Misschien ben jij zo onzeker van jouw coïtusuele geaardheid dat je niemand aan durft te kijken in de sportschool maar ga dat niet weerleggen op anderen. Met je homo fashion diorkleertjes:roflol:

Whaha wat een achterlijke reactie man, hoe dom kun je zijn.. Je hersenen zijn in ieder geval mooi in verhouding met je 1,60 meter lichaam.

''Waar lach jij om in de sportschool'' Oftewel, dan moet je wel naar anderen kijken in de sportschool (tussen je setjes door)

Misschien ben jij zo onzeker van jouw coïtusuele geaardheid dat je niemand aan durft te kijken in de sportschool maar ga dat niet weerleggen op anderen. Met je homo fashion diorkleertjes:roflol:

oehhh legerjongen heeft research gedaan naar mijn sexy fysiek en mijn doen en laten op het forum dus je bent toch hooms, fakking faggyboy:roflol:

Brb ik ben legerjongen en loop in de gym te loeren naar mensen die een setje doen en dan uit hun beker drinken:roflol:
Brb ik ben legerjongen en doe research naar andere forumleden omdat ik trekmateriaal zoek

Want hersengrootte is gerelateerd aan iemands intelligentie

Laat gaan joh, ik ben op zijn grote teentjes gaan staan, het is normaal dat hij een beetje butthurt is.
Ik ben een begripvol persoon met mijn kleine hersentjes:o

but+the+teddy+bear+wont+be+seeing+you+later+_425bd11f3bc84d25db89efd8cfc0b808.jpg

oehhh legerjongen heeft research gedaan naar mijn sexy fysiek en mijn doen en laten op het forum dus je bent toch hooms, fakking faggyboy:roflol:

Brb ik ben legerjongen en loop in de gym te loeren naar mensen die een setje doen en dan uit hun beker drinken:roflol:
Brb ik ben legerjongen en doe research naar andere forumleden omdat ik trekmateriaal zoek

Zo onzeker over zijn coïtusuele geaardheid dat hij anderen moet betitelen als ''hooms'' om zo straight over te komen. Hahaha, fl**ker op man. Ga lekker met je gayvriendjes de laatste modetips in acht nemen.

Zo onzeker over zijn coïtusuele geaardheid dat hij anderen moet betitelen als ''hooms'' om zo straight over te komen. Hahaha, fl**ker op man. Ga lekker met je gayvriendjes de laatste modetips in acht nemen.
Ah gosie legerjongen...het spijt me oke? Maakt nie uit dat je hooms bent...echt niet!:aai::ds:

ik heb grote hoofd dus ws grote hersenen
dus ik ben ****ing intelligent?

aiiiiii wist wel

Laat gaan joh, ik ben op zijn grote teentjes gaan staan, het is normaal dat hij een beetje butthurt is.
Ik ben een begripvol persoon met mijn kleine hersentjes:o

but+the+teddy+bear+wont+be+seeing+you+later+_425bd11f3bc84d25db89efd8cfc0b808.jpg

I see what you did there

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nee, maar als je dat zegt begrijpt men wel wat je bedoelt :rolleyes:

ik heb grote hoofd dus ws grote hersenen
dus ik ben ****ing intelligent?

aiiiiii wist wel

Nee, bij jou zit er veel gebakken lucht in
De aas is wss naar je hoofd gestegen

legerjongen slaat je sig op je eerste hoomscoïtusuele ervaring?
dancefool.gif

Vroeg aan een onbekende vent of hij me wilde spotten in de gym vanavond (deed decline bench press, wel zo fijn iemand er bij). Na 5 min kletsen vertelde hij al dat ie test spoot en z'n maat tabs neemt. Behoorlijk openhartig vond ik zo.

Vandaag: 2 vrouwen met handschoentjes aan. Ik dacht dat ze gingen spinnen (wielren-handschoentjes ofzo?) maar nee, ze gingen richting krachtruimte, naar de machines ??? Ga je harder als je biceps curl machine of abductor machine doet met handschoentjes?! Of wanen ze zich Barbie: voor elke activiteit een aangepaste outfit? Btw, het waren type cupcake vrouwen (met bijhorend postuur dus zeker geen BBsters die de machines als warm up gebruikten ofzo).

En dan nog een vrouw die speed had genomen: 2 minuten kei-hard gaan op de loopband, snel-snel 3x buikspieren, snel-snel naar de leg press en 3x hard gaan, snel-snel naar de losse gewichten en 3x biceps curls enz. Is dat een soort schema of had die gewoon haast? Ik werd er bijna bang van, die liep mij bijna omver! (de gewichten die ze deed waren wel waaaaw!)

Vandaag: 2 vrouwen met handschoentjes aan. Ik dacht dat ze gingen spinnen (wielren-handschoentjes ofzo?) maar nee, ze gingen richting krachtruimte, naar de machines ??? Ga je harder als je biceps curl machine of abductor machine doet met handschoentjes?! Of wanen ze zich Barbie: voor elke activiteit een aangepaste outfit? Btw, het waren type cupcake vrouwen (met bijhorend postuur dus zeker geen BBsters die de machines als warm up gebruikten ofzo).

En dan nog een vrouw die speed had genomen: 2 minuten kei-hard gaan op de loopband, snel-snel 3x buikspieren, snel-snel naar de leg press en 3x hard gaan, snel-snel naar de losse gewichten en 3x biceps curls enz. Is dat een soort schema of had die gewoon haast? Ik werd er bijna bang van, die liep mij bijna omver! (de gewichten die ze deed waren wel waaaaw!)

Dat heet hard trainen.
Ben je jaloers ?

Terug
Naar boven