ik heb grote hoofd dus ws grote hersenen
dus ik ben ****ing intelligent?
aiiiiii wist wel
Echt slimme mensen hebben vaak relatief kleine hersenen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik heb grote hoofd dus ws grote hersenen
dus ik ben ****ing intelligent?
aiiiiii wist wel
(zonder handschoentjes dan wel) Op die eerste vrouwen? Nee, echt niet. Hoewel ik ook zo'n blits pakje zou willen met assortie schoenen(zonder handschoentjes dan wel)
Op die derde vrouw? Ja, echt wel! Niet op haar manier van doen, je kan ook gewoon stappen in een bijna lege KT ruimte maar haar gewichten: waaawiiieee! Nee maar serieus, loopt iedereen zo rond in hardcore gyms? Haar gezicht stond echt op "laat me door, laat me gerust *raaaaawr*"!

Am I being b*tchy again?!
Ik doe niet mee aan Valentijn, ik zie mijn vriendje elke dag graag![]()
aka mijn vriendje is te gierig om mee te doen aan valentijn dus ik doe alsof ik er ook niet aan mee wil doen
Aan oudjaar doe ik ook niet mee, en mijn verjaardag mag ook vergeten worden.Zo off topic, maar nee, mijn vriendje is niet gierig en ik haat Valentijn serieus. Ik heb 1x iets gekregen met Valentijn (lang geleden, dom ex-vriendje dat niet wilde luisteren) en 'k heb het vertikt het open te maken, ik ben koppig ookAan oudjaar doe ik ook niet mee, en mijn verjaardag mag ook vergeten worden.
Wie ben jij ?
Haha owja ik had jou afgewezen xD
Fijne Valentijnsdag nog![]()
Jij bent afgewezen door mij, Lm, en vast nog wel meer :') :')chrisje123 zei:
Je had mij afgewezen? Je stuurde me net nog een pm:
Jij bent afgewezen door mij, Lm, en vast nog wel meer :') :')

Ik ben nu niet in de sportschool maar ik lach me wel kapot![]()
Waarom dat ?
Ik heb allerlei pm's waar de liefde tussen mij en lm19373 er gewoon af straalt

Een vent die echt zijn dag niet had, hij stootte voortdurend zijn kop tegen de halter waar ik bezig mee was in het squatrack.