XXL Nutrition

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

Die van mij moet eigenlijk rechtgetrokken worden....hoeveel vraag je voor jouw diesnten? En ben je wel gediplomeerd voor zulke operaties?
Wil eigenlijk niet zomaar iemand aan mijn "stang" laten zitten :P

Haha sorry, rechttrekken is geen onderdeel van mijn takenpakket, enkel krom ;)

Da's lastig! Heb jij geen collega's in jouw vak die dat wel doen?

Ik ken er genoeg, denk alleen niet dat ze bereid zijn dat bij jou te doen. We zijn allemaal gebonden aan 1 cliënt pp. Zolang die nog tevreden is over de samenwerking en de werkzaamheden binnen deze samenwerking wordt er niks ontbonden. Momenteel zijn er bij mij nog geen signalen dat de samenwerking ontbonden gaat worden.

Dus je zult iemand moeten vinden die niet gebonden is aan 1 enkele cliënt of er geen problemen mee heeft om meerdere cliënten tegelijk te hebben. Daar kan ik je helaas niet mee helpen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Iemand deed dips op het assisted apparaat; 41kg meegewicht. Nou is dit niet om te lachen, alleen had hij nog een 20kg om zijn middel hangen.

Daarna uiteraard heel trots om zich heen kijken.

Met sommige mensen heb ik liever niets te maken :roflol:

Een Vrouw vraagt aan iemand achter de balie: Ik zit in de ww en moet elke maand 3x solliciteren mag ik ook zeggen dat ik hier heb gesolliciteerd?
Was nog goed ook xD

Haha stronk rijtjeshuisbewoner

Ecto's in een groepje van minimaal 4 die ik elke keer zie benchen, en dus alleen borst, buik en armen trainen.

Mensen die tijdens een setje rustig om zich heen kijken alsof ze de krant aan het lezen zijn, dat focus.

Ik moet altijd grijnzen wanneer ik gasten een "zwaar" setje afgerond hebben om vervolgens heel stoer een slok uit hun B&F bidon/shakebeker nemen.

Een Vrouw vraagt aan iemand achter de balie: Ik zit in de ww en moet elke maand 3x solliciteren mag ik ook zeggen dat ik hier heb gesolliciteerd?
Was nog goed ook xD

Gelijk melding maken, stelletje oplichters.
Of anaal verkrachten met een olympian ofcoursee

Ik moet altijd grijnzen wanneer ik gasten een "zwaar" setje afgerond hebben om vervolgens heel stoer een slok uit hun B&F bidon/shakebeker nemen.

En wat als diegene nou gewoon dorst hebben? :roflol:

OT: Iemand "squats" zien doen in de sportschool, 50kg en dan ongeveer 1/3 rom doen. Hij had wel hele coole voetbalsokken tot net onder z'n knieën.

Terug
Naar boven