Atreus
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 264
- Lengte
- 1m96
- Massa
- 103kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vandaag kwam de meest skinny guy naar me toe (dunner dan ik ja) om te vertellen hoe je moest bent over rowen.
Terwijl hij zelf alleen maar chest/armen doet.
Ik was aan het pendlay rowen dus geen idee waarom hij me vertelt hoe een bor moet![]()
don't be jelly hij is geen vrouw.
hij heeft wel gyno maar dat is een ander verhaal.

In welke circus trainen jullie? Met al die (uit)lachende mensen en lange slungels?
In welke circus trainen jullie? Met al die (uit)lachende mensen en lange slungels?
Vandaag kwam de meest skinny guy naar me toe (dunner dan ik ja) om te vertellen hoe je moest bent over rowen.
Ik was aan het pendlay rowen dus geen idee waarom hij me vertelt hoe een bor moet![]()

Moest best wel lache om 2 lange slungels in de gym die aan het k*tte waren met bent over rows
Moest best wel lache om iemand met een hele gekke lach die aan het lachen was om 2 lange slungels in de gym die aan het k*tte waren met bent over rows
Moest lache om zo een gast die aan het lachen was omdat ik aan het lachen was om 2 lange slungels die aan het k*tten waren met bent over rows.
Die gast had bijna stompe te pakken
ik moest lachen om een kleine negert die bijna roidrage had omdat iemand moest lachen om iemand met een hele gekke lach die moest lachen om 2 lange slungels die aan het k*tten waren met bent over rows

Vorige keer dat ik ging deadliften vroeg iemand wat ik ging doen: ''deadliften''. En diegene vroeg oftie moest helpen om de bar op mijn rug/schouders te leggen.
Wut.