MuscleMeat

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

Vandaag kwam de meest skinny guy naar me toe (dunner dan ik ja) om te vertellen hoe je moest bent over rowen.
Terwijl hij zelf alleen maar chest/armen doet.

Ik was aan het pendlay rowen dus geen idee waarom hij me vertelt hoe een bor moet :mad:

Vandaag kwam de meest skinny guy naar me toe (dunner dan ik ja) om te vertellen hoe je moest bent over rowen.

Ik was aan het pendlay rowen dus geen idee waarom hij me vertelt hoe een bor moet :mad:

je moet hem gewoon aankijken en dan ineens je broek omlaag gooien op je enkels. wel gewoon blijven kijken en wanneer die stopt met praten zeg je : ga door, enlighten me.

Ik moest wel lachen om zo'n lange slungel in de gym, best wel skinny, met echt een verschrikkelijk vorm bij de bent over row..

Moest best wel lache om 2 lange slungels in de gym die aan het k*tte waren met bent over rows

---------- Toegevoegd om 18:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:15 ----------

don't be jelly hij is geen vrouw.

hij heeft wel gyno maar dat is een ander verhaal.

Sinds wanneer heb ik gyno, zou niet weten hoe ook :roflol:

---------- Toegevoegd om 18:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:16 ----------

Als je een smal frame hebt zijn je botten gewoon lichter hoor robke google mah

Moest best wel lache om iemand met een hele gekke lach die aan het lachen was om 2 lange slungels in de gym die aan het k*tte waren met bent over rows

Moest lache om zo een gast die aan het lachen was omdat ik aan het lachen was om 2 lange slungels die aan het k*tten waren met bent over rows.
Die gast had bijna stompe te pakken

ik moest lachen om een kleine negert die bijna roidrage had omdat iemand moest lachen om iemand met een hele gekke lach die moest lachen om 2 lange slungels die aan het k*tten waren met bent over rows

In welke circus trainen jullie? Met al die (uit)lachende mensen en lange slungels?

In welke circus trainen jullie? Met al die (uit)lachende mensen en lange slungels?

Hier trainen meesten van ons:
13451764.jpg

Ligt aan de pendlay rows denk, laatste keer dat ik die dee werd me verteld dat ik maar raar deadlifte ....

Makkelijkste manier om pendlays en BOR te doen is:
Ga in de smith staan (OH SHIT!!)
Buig je bovenlichaam totdat het parallel is met de grond, laat de smith bar zakken tot die hoogte, rack it daar.
Ga eronder staan met gewenste gewicht zodat smith bar op jouw schouders "ligt".....nu kan je niet meer omhoog.
Rowing with good form forever :P
Je kan ook onder iets anders staan.

Vorige keer dat ik ging deadliften vroeg iemand wat ik ging doen: ''deadliften''. En diegene vroeg oftie moest helpen om de bar op mijn rug/schouders te leggen.
Wut.

Moest best wel lache om 2 lange slungels in de gym die aan het k*tte waren met bent over rows

Moest best wel lache om iemand met een hele gekke lach die aan het lachen was om 2 lange slungels in de gym die aan het k*tte waren met bent over rows

Moest lache om zo een gast die aan het lachen was omdat ik aan het lachen was om 2 lange slungels die aan het k*tten waren met bent over rows.
Die gast had bijna stompe te pakken

ik moest lachen om een kleine negert die bijna roidrage had omdat iemand moest lachen om iemand met een hele gekke lach die moest lachen om 2 lange slungels die aan het k*tten waren met bent over rows

:roflol:

Ik had 'm gejoekt. Hoe durft die ekte ekte ecto mij te vertellen wat ik moet doen. :roflol:

wie zijn jullie eigenlijk

Terug
Naar boven