joostd
Huge Freak
- Waardering
- 1.627
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
- 11%
wtf is up met peter en annie?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wie?
Huh
Kweenie. Ken die nie
Lol ach als je de revieuws van mijn gym hier leest.... toch spartel ik voorlopig naar mn zin daaro ... noes fiolet in capelle
---------- Toegevoegd om 19:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:02 ----------
14 jaar en in een gym lijkt me toch ook niet bevoordelijk
Vandaag skullcrushers aan het doen, 2 jochies (ongeveer 14 a 15 jaar): 'moet je die zien die snapt echt niet hoe die moet bankdrukken'
Kon net mijn lach inhouden maar had dus serieus de naam van de oefening zwaar eer aangedaan.

Dumbbell curls in t squatrek hoe doe je dat?Mensen die dumbbell curls doen in het squatrek. wtf.
Db curls kan je op elk mogelijke plek in de gym doen. Waarom dan in het squatrek?
Zou me eerder ergeren dan erom lachen tbh...
Nog een kaaskop??Voor de zoveelste keer dat mensen in het russisch of pools tegen me praten omdat ik een slavisch uiterlijk heb zeggen ze![]()
Ben een kaaskop potverdorie![]()

Nog een kaaskop??
OT: Iemand die BOR staat te doen met zijn benen wijd over de BP.....excuus was dat hij de stang dan beter kon pakken....totaal gewicht met stang 25 kg.....![]()