Fitness Seller

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

Vandaag een dame bezig dips te doen, loop er langs zij net klaar met een set, kijk blijkbaar iets te lang.. Zij ik ben net klaar als je hierop wil, en ze neemt een slok van haar bidon. Flap ik al wijzend op mijn buik er uit: "Nee laat maar ik heb nog een te zware halter bij me" Drinken kwam zowat uit haar neus, was wel een geinig momentje!

ik was op haar geklommen, ze was toch al klaar, jij nog niet, easy 3 min.

Dikke kerel van 40 die altijd halve uitvoeringen doet stond voor het eerst sinds ik hem zie bij het squatrek. 90kg, ik was benieuwd want hij stond op te scheppen over het gewicht tegen een andere kerel. Legt de barbell op z'n schouders, veel te zwaar :') Meteen terug gelegd en toen kwam die met smoesjes dat hij gister al hard getrained had. Meteen weer weggelopen bij het squatrek..

Newbies die veel te veel gewichten nemen, failen en dan proberen het te verstoppen :)

XD

Ik had laatst een 160 kg loaded barbell op de grond, en een van de trainers (een of andere skinny gast die ergens iets met sport heeft gedaan) vroeg mij of ik zou squatten. hard time taking that srs

160kg is gewoon te squatten, wait wut

Om de fff medewerker die 10 reps ging curlen in het squatrek met lege stang terwijl ik ernaast stond de deadliften.

Best job ever volgens mij, je hoeft niet eens verstand te hebben van trainen. Gewoon beetje gewichten opruimen en rondhangen bij de balie. Af en toe ff curlen met een te grote stang. :o

Om de fff medewerker die 10 reps ging curlen in het squatrek met lege stang terwijl ik ernaast stond de deadliften.

Best job ever volgens mij, je hoeft niet eens verstand te hebben van trainen. Gewoon beetje gewichten opruimen en rondhangen bij de balie. Af en toe ff curlen met een te grote stang. :o

Waarom is een stang van 220cm te groot voor te curlen? niks mis mee toch

Voor de dames even pompen om weer achter de balie te zitten

Gozer die naast me ging squatten, vertelde me dat ik een dubbele squat aan het doen was. Toen hij ging squatten was het uiteraard een halve squat, boven parallel.

Want 10cm onder parallel squatten is een dubbele squat? :roflol:

inb4 verkapte kijk-mij-eens-diep-squatten-post

Gozer die naast me ging squatten, vertelde me dat ik een dubbele squat aan het doen was. Toen hij ging squatten was het uiteraard een halve squat, boven parallel.

Want 10cm onder parallel squatten is een dubbele squat? :roflol:

verkapte kijk-mij-eens-diep-squatten-post

:trollface:

Om iedereens gezicht als ik morgen mijn privé enkelbanden meeneem om cable kickbacks mee te doen omdat de vorige gestolen zijn in de sportschool en basic fit te cheap is om nieuwe te kopen.

Terug
Naar boven