XXL Nutrition

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

Gsen lazt van, maar die PP2 lopen ook voor geen ene meter

Dat is waar, het loopt een beetje awkward..

---------- Toegevoegd om 17:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:52 ----------

sommige mensen benchen/pressen graag op schoenen met hak

Ik press niet graag op mijn Adipowers.. Dan raak ik het dak van de powercage, op vlakke schoenen / sokken net niet :o

Nog nooit gebencht op me PP2's , maar lijkt me wel fijn om goed tight te gaan liggen

Gozert die een paar maanden geleden zijn trainingsmaat wist te melden dat hij meer definitietraining moest doen door veel reps te doen met een lager gewicht. Eergisteren hoorde ik diezelfde gozert tegen een ander verkondigen dat zijn eigen voorgestelde definitietraining van high reps bij hemzelf niet veel resultaat had opgeleverd. Maar nu had hij wel de juiste definitietraining gevonden: cardio.

of dat jongens de helft van de training op de pec fly machine zitten en dan denken dat ze al flinke chest hebben inplaats van een panlat xD

Staat hier buiten op eem pleintje een man iets van push-ups en burpees te doen met fitnesshandschoentjes aan. :screwy:

Onze gym zit in een sport complex. Super leuk om die chinesen/aziaten zien te badmintonnen in de sporthal naast het kracht honk. Best mooi spelletje als je hun dat zo ziet spelen.

Hahaha jij bent echt een opa!:o

wat-meme.jpg

Ik lach om niks, ik heb t te druk met trainen ;)

Heb meestal ook geen tijd om te lachen, te veel lekkere dames met strakke (soms doorzichtbare) yogapants :heart:

Terug
Naar boven