Fitness Seller

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

Gast die een soort hyperextensions deed op de pulley (row) machine. Begon met de neus ongeveer tussen de knieën en eindigde met zijn achterhoofd zowat op het bankje.

lunges op bodypump opstapjes en een barbell tussen de benen.

Crossfit

Crossfit true nattys

---------- Toegevoegd om 14:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:01 ----------

Om het feit dat ik een tijd geleden de regulars grote mannen vond terwijl ze nu klein ogen vergeleken met mij das altijd wel lachen

---------- Toegevoegd om 14:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:02 ----------

Om het feit dat ik een tijd geleden de regulars grote mannen terwijl ze nu klein ogen vergeleken met mij das altijd wel lachen

juiceheads die kilometer om squatrek heenlopen en 1 x in de maand legg press doen om te kunnen zeggen dat ze leggs trainen

Incline benchpress die bij de meeste gewoon een flat benchpress wordt door de uitvoering :roflol:

Hoe dat pillz? Wat moet ik me daarbij voorstellen

Haha nog niet eerder gezien

Goed voor de herniagains

Gast die in de Smith op z'n tenen stond te squatten. Naarmate hij dieper zakte ging hij steeds meer op z'n tenen staan en kwamen zijn hakken steeds meer van de vloer. Leek wel een ballerina. Wel below parallel.

dat íe zijn balans kon houden zo!!

inb4 Crossfitter ;)

Om mensen die gaan squaten met gebogen rug :D

Jongen met jas aan met "coach" erop gaat 2 school jochies die nog nooit gesport hebben laten Benchen.. Gooit er meteen 5 kilo aan beide kanten op... de eerste ging meteen roll of shame doen... de tweede durfde niet meer.. en coachie werd boos.. jochies lopen weg...
Vond het voor die jochies wel sneu... maar die coach... pfff... hij kon het zelf ook niet voordoen.. want hij had nog nooit een BP gedaan zegt ie achteraf... :rolleyes: en dat noemt zich "coach" .....

Mijn oude "hardcore" gym was soms wel lachwekkend. Zodra je voor het eerst binnen komt kijkt men je boos aan wat je in hemelsnaam hier te zoeken hebt. Laten zelfs de dumbbells vlak voor je neus stuiteren ter intimidatie. Tot ze je zien trainen en je meer gewicht pakt dan hun in de kuur nog niet tillen, ze vanaf die dag je vriendelijk begroeten.

Trainden ook een groep wedstrijdlifters, een arrogante kliek van jewelste. Staan verbaast te kijken als je traint op "hun" wedstrijdbank. Zitten te loeren naar je training waarbij ik regelmatig raw meer kg drukte dan de aanwezigen. Soms vroeg ik een van hen mij te spotten, dat deden ze nog wel maar verder kon er geen goed woordje van af.

Om mezelf dat ik nog natty durf te claimen, team halfnatty jwz.
emoji5.png

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven