Fitness Seller

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

Sinds kort staat er een smith bij de sportschool, waar ik train. Allemaal smithsquatters nu..

-

Laatst bewerkt:
mensen die dumbells gebruiken en tijdens het terug lopen naar het rack om op te ruimen nog snel even wat curls pompen :roflol:

Iemand kreeg een nieuw schema van de instructeur: decline dumbbell press op een bankje. Instructeur was vergeten te zeggen dat-ie z'n benen moest klemmen, dus die kerel gaat met z'n dumbbells achterover liggen en maakt zo een koprol achterover het bankje af. Gelukkig had diegene niks, doch het zag er wel grappig uit...

Gast doet in de kleedkamer zijn shirt omhoog en begint te flexen. Ondertussen maakt hij allerlei rare geluiden. "Jaeh" "Ashhh" "ishihh". Misschien levert dat een betere pomp?

In de sportschool een ecto in een lichtroze tanktop maat 5xl. Het leek wel een laken met gaten erin.

Mensen die gaan squatten en aan de ene kant 15kg doen en de andere 10+5 kg.
Mensen die incline benchpress gaan doen en zo ver op het puntje van de stoel zitten dat het flat benchpress wordt.

-

....

Laatst bewerkt:
Dat je dat vraagt op international chest day

Man man man

Was ook wel te zien, 4 benches bezet met 3 man wachtende terwijl alle 4 de squatrekken/powercages vrij waren.
En dat met bench op mijn programma, zelfs na squat en bor nog allemaal bezet :mad:

Same here. Gister was daadwerkelijk alles bezet: bankjes, rekken, etc. Ik heb eerst 10 minuten met m'n ziel onder m'n arm rondgelopen voordat ik wat kon doen. Van de week bij een kleiner sportschooltje langs om te kijken of het daar rustiger is. Het loopt bij ons de spuigaten uit qua drukte...

Same here. Gister was daadwerkelijk alles bezet: bankjes, rekken, etc. Ik heb eerst 10 minuten met m'n ziel onder m'n arm rondgelopen voordat ik wat kon doen. Van de week bij een kleiner sportschooltje langs om te kijken of het daar rustiger is. Het loopt bij ons de spuigaten uit qua drukte...

dit is de reden dat ik weekends naar een andere gym ga om mn benen te trainen, ik haat het als ik de sportschool inloopt en dat ik als eerste oefening niet kan squaten.

we hebben daar maar 1 squatrack en veel mensen gebruiken het ook om pull ups te doen omdat er geen pull up stang in de gym is smh. En squaten schijnt dit jaar opeens super populair te zijn dus alle chicks zitten daar een half uur 10kg te squaten met 10cm diepte.

Heb je dan twee abonnementen?

Tot een jaar geleden kon ik altijd tussen 16.00-17.00 uur trainen, dan was het ontzettend rustig. Sinds ik ander werk heb moet ik altijd 's avonds trainen. Vorige week hebben ze veel apparaten weggedaan om plaats te maken voor een mat van 4x8 meter en daar wordt Funxtion gegeven. Megapopulair momenteel, maar over 3 weken staat er waarschijnlijk niemand meer op die mat. Gevolg is dat we wel nog minder ruimte hebben gekregen in de 'free weight'. Je kunt nu niet eens meer normaal lopen daar, overal hink-stap-sprong langs en uitkijken dat je geen dumbbell voor je k*nis krijgt...

Om mezelf. Loop echt tegen vanalles op als ik moe en hongerig ben :'(

Terug
Naar boven