AndroidHealthClinic

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

Jij laat je nog spotten? Dan ben jij niet zo hardkoor als ik dacht :(

Ekte ekte bankbonkers laten zich niet spotten en voeren de roll of shame als een echte man uit

vandaag nog de roll of shame moeten doen, alleen ging het niet helemaal goed. zit nu een gat in mijn shirt:(
moest toch nog een grotere maat halen maar voelde mij eindelijk eens groot in dit shirt.

helaas nog niet kunnen lachen om nieuwkomers. heb ze ook nog niet gezien

---------- Toegevoegd om 20:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:06 ----------

veel nieuwe mensen die miren ook

en mensen die je een beetje raar aankijken als je in je squat pak rond loopt :roflol:

is toch ook wel raar als iemand een squatpak aan heeft in een commerciële gym of zie ik dat verkeerd?

Dats it mane

Shirt gescheurd door ROS, hardkoor modus on confirmed.

Ros?

Zie sommigen bij ons wel eens een gewicht erop gooien waarmee ze misschien 2-3 reps kunnen benchen en met behulp van spotter komen ze toch op miraculeuze wijze op 10 reps.

Daar lach ik om in de sportschool, tenzij zo'n gast mij vraagt te spotten. Dan hang ik de bar gewoon terug :o

Ik hang niks terug, ik laat ze helemaal dood gaan op een rep en als ze het wagen nog een rep te doen doe ik nog minder zodat de bar terug zakt op hun borst dan til ik pas mee en is het klaar.

Ik hang niks terug, ik laat ze helemaal dood gaan op een rep en als ze het wagen nog een rep te doen doe ik nog minder zodat de bar terug zakt op hun borst dan til ik pas mee en is het klaar.

Doe ik ook

Niemand wilt mij als spotter om die reden :o

Dat is ook leuk natuurlijk :roflol:

Vandaag moest ik overigens lachen om het hele terrarium wandelende takken die ze hebben losgelaten in de sportschool sinds een aantal dagen. Allemaal ecto's die met een hele meute tegelijk bij een benchpress staan en allemaal 1 voor 1 hun sets afwerken om vervolgens de enige die geen lege stang gebruikt maar één 5je aan elke kant zijn vrienden stoer aan te zien kijken na zijn set.

En als ze eindelijk weg zijn van de bench 100 kg+ reppen :o

Net een jongen die beweerde dat hij een vetpercentage had van 3%. Waarop ik zei dat dat niet waar was, maar volgens hem wel, want de weegschaal gaf dat aan. Zijn maat ondersteunde hem door te zeggen: 'Het is wel waar, want als ik zo naar hem kijk, dan vind ik dat hij weinig vet heeft.' Hij zei ook nog dat het wel mogelijk is, want hij had gelezen dat Cristiano Ronaldo een vetpercentage van 2% heeft...:(

Op de oefeningen die een groep met crossfitters elke week weer uitvoert.
En om het af te maken een fysiotherapeut die mensen oefeningen laat doen die alleen goed zijn voor hem. Goed voor zijn portemonnee wel te verstaan.

Op de oefeningen die een groep met crossfitters elke week weer uitvoert.
En om het af te maken een fysiotherapeut die mensen oefeningen laat doen die alleen goed zijn voor hem. Goed voor zijn portemonnee wel te verstaan.

Om een beetje hoopvol te blijven: gevraagd waarom de fysio specifiek die oefeningen laat doen? Er hoort namelijk een geldige gedachte achter de oefeningen te zitten. Wat dus niet meteen logisch hoeft te zijn voor een doorsnee fitnesser, maar op basis van literatuur en anatomische kennis wel juist is.

Tenzij hij/zij zonder na te denken patiënten iets laat doen, maar dan is het erg spijtig.

• Like
Waarderingen: LM
Beste logboek, vandaag een squattende balotelli met dreads aanschouwd incl. curl bar en pussypad.
Ik heb stiekem gegiecheld als een klein meisje en tegelijkertijd geweend als een kleine jongen, waar gaan we heen
met deze wereld.

man man, gister zon ecto, haartjes glad naar achteren, petje op naar achteren.

begrijp mensen die een pet opdoen naar de gym niet.

Gisteren om mezelf toen ik overhead squats aan het doen was, mijn balans verloor en bijna met gewicht en al door de ruit naar buiten viel :o

Een gast (met nog een prima fysiek) die zei: "Ik doe niet meer aan bankdrukken, daar wordt je borst alleen maar kleiner van. Dat heb ik ergens op internet gelezen."

Terug
Naar boven