XXL Nutrition

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

Damnn das wel heel erg, zelfde als in de rust van voetbal roken..

Ken iemand die rookt soms zelfs tijdens de wedstrijd als de bal een end weg is of iemand "geblesseerd" op de grond ligt :roflol: :roflol:

toen ik nog voetbalde liep er een teamgenoot van mij met een peuk het veld op tijdens de wedstrijd, hij stond spits dus wanneer de wedstrijd begon en de scheids het startfluitje gaf, drukte die eerst de peuk uit en trapte die af.

dat je een 1x in je leven uit de gym even langs de mac gaat einde van de straat, en dat je daar meer dan 15 mensen ziet die ook net in de gym waren

Als je gaat fastfood, doe maar geen Mcdildos.
Minste vlees content...>EVER!!

fastfood=goodfood.

macdonalds eten wordt je sterk van;)

Nee man, Top Ramen en tuna is de GOAT

QzNPVQK.jpg

Heee hij heeft een eikel ipv een navel!

Van die jochies die om de oefening naar de crunch machine gaan omdat ze een sixpack wilen

toen ik nog voetbalde liep er een teamgenoot van mij met een peuk het veld op tijdens de wedstrijd, hij stond spits dus wanneer de wedstrijd begon en de scheids het startfluitje gaf, drukte die eerst de peuk uit en trapte die af.

Hier gaan ze zaterdag stappen en zondag nog half dronken met een pil erin en een snuifie in de rust een potje voetballen.

Jongen bij ons gebruikt altijd z'n telefoon als stopwatch om z'n rusttijd bij te houden, prima natuurlijk, al wordt-ie wel wat nerveus als hij een paar seconden te laat met z'n volgende setje begint, maar gister stond hij in de kleedkamer z'n polsen ofzo op te rekken en ook weer de tijd bij te houden :nut:

vriend stond op vriendin te hameren dat ze de stang met deadliften overhands moest pakken want met mixed grip kan je je biceps afscheuren

waren met 60 kg bezig

vriend stond op vriendin te hameren dat ze de stang met deadliften overhands moest pakken want met mixed grip kan je je biceps afscheuren

waren met 60 kg bezig
Waarvoor zou je in vredesnaam 60kg mixed grip willen deadliften? Dat ze hem bovenhands moet tillen is een goed advies, de reden waarom alleen wat minder.

Gisteren weer een keer in de 'sportschool' geweest ipv thuis sporten.
Na een hoop ergernis (squatrek was steeds bezet en niet om het squatten) toch nog moeten lachen om een echte ecto.
Het enige dat bij hem iets ontwikkeld was, waren zijn armen. Zijn benen, borst en rug waren echt zo mager als iets. En hij stond ook echt alleen maar armoefeningen te doen.
Zijn beentje waren net lucifers en dan had hij nog zo'n skinny joggingsbroek aan.
Maar wel steeds flexen voor de spiegel en steeds heel stoer kijken, mouwen van zijn shirt iets omhoog doen en heel erg stoer uit zijn XXL beker drinken. :roflol:

Waarvoor zou je in vredesnaam 60kg mixed grip willen deadliften? Dat ze hem bovenhands moet tillen is een goed advies, de reden waarom alleen wat minder.

waarom zou ze hem niet mixed grip pakken als ze hem bovenhands niet houdt? lijkt me toch niet dat je minder gaat deadliften omdat je grip niet goed is

Terug
Naar boven