MuscleMeat

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

Het ging er niet om dat hij uit een XXL bidon dronk (bedoelde eigenlijk shakebeker :D), maar meer omdat hij te patserig stond te flexen en iedereen zijn shakebeker moest laten zien. Dat terwijl hij echt alleen armpjes traint en de rest echt TE mager was.

Ik heb zelf ook meer shakebekers van B&F staan dan van XXL (nog maar 1), maar ik ga er echt geen kopen van XXL. Dit vind ik gewoon zonde van het geld.

Ik snap je punt. Een bidon blijft een bidon, ook al staat er B&F op. Gaat gewoon om het principe. Ik zou niet meer met hun spullen gezien willen worden. Net zoals allerlei anderen, die het allemaal ritueel verbrand hebben...

Mij boeit het echt geen ene moer, ik bestel er nog steeds. Kan mij het schelen wat andere denken zeg :roflol:

Mij boeit het echt geen ene moer, ik bestel er nog steeds. Kan mij het schelen wat andere denken zeg :roflol:

dat zou mij ook echt geen ene reet boeien

echter als er labresultaten zijn waar uitkomt dat BnF een te laag eiwit gehalte heeft ben ik niet zo dom meer om daar mn protons te kopen

ja idk ze zei dat ze dit chiller vond

wat is een argument om overhands te pullen als je mixed grip fijner vindt? grip kan je veel beter met andere oefeningen trainen toch
Overhands tillen is super om je grip te trainen. Wat voor oefeningen wil jij dan voor dat type grip doen? En waarom zou je extra oefeningen willen doen om iets te trainen wat je bij het deadliften kan meenemen?

Overhands tillen is super om je grip te trainen. Wat voor oefeningen wil jij dan voor dat type grip doen? En waarom zou je extra oefeningen willen doen om iets te trainen wat je bij het deadliften kan meenemen?

om je grip nog sterker te maken? wel handig als je met deadlifts nooit grip problemen gaat krijgen zodat je je puur kan focussen om de oefening goed te doen ipv strugglen stang vast te houden.

als je daar problemen mee hebt ofc, ik heb nergens problemen mee qua grip kan tot 140 soms nog wel overhands doen en daarna mixed grip :)

wat plate pinches, farmer walks of gewone barbell holds zullen denk ik wel wat goeds doen als extraatje om je grip te verbeteren het kan ook nooiy kwaad. Zou kut zijn als je eigenlijk wel 300 kan dlen maar het niet vast kunnen houden omdat je grip slecht is..

Ja het boeit mij ook niet wat anderen denken, daarom bestel ik er nog steeds.
Dat de labels 6 van de 6 keer niet overeenkomen is irrelevant.
Mij mogen ze oplichten hoor, geld is toch niet belangrijk.

dat zou mij ook echt geen ene reet boeien

echter als er labresultaten zijn waar uitkomt dat BnF een te laag eiwit gehalte heeft ben ik niet zo dom meer om daar mn protons te kopen

Ik koop daar mijn whey niet, wel andere producten :p

Ja het boeit mij ook niet wat anderen denken, daarom bestel ik er nog steeds.
Dat de labels 6 van de 6 keer niet overeenkomen is irrelevant.
Mij mogen ze oplichten hoor, geld is toch niet belangrijk.

Geld vind ik wel belangrijk, daarom bij b&f, vaak zijn de merk producten daar goedkoper dan elders. Zie bovenstaand antwoord.

om je grip nog sterker te maken? wel handig als je met deadlifts nooit grip problemen gaat krijgen zodat je je puur kan focussen om de oefening goed te doen ipv strugglen stang vast te houden.

als je daar problemen mee hebt ofc, ik heb nergens problemen mee qua grip kan tot 140 soms nog wel overhands doen en daarna mixed grip :)

wat plate pinches, farmer walks of gewone barbell holds zullen denk ik wel wat goeds doen als extraatje om je grip te verbeteren het kan ook nooiy kwaad. Zou kut zijn als je eigenlijk wel 300 kan dlen maar het niet vast kunnen houden omdat je grip slecht is..
Met plate pinches train je geen supportive grip. Met het zo lang mogelijk bovenhands deadliften gaat je grip hard genoeg mee om met mixed grip op je maximaal niet beperkt te worden.

Inb4 protein tampons.

OT: gister zat een man keihard te kreunen tijdens het squatten, moest echt nog 40 cm dieper om parallel te komen.
Ik lachte in mijn hoofd want anders zou hij me misschien paar stoten verkopen:(

Barbell clips gebruiken bij de smith :o

staat er een gast te squaten in de smith machine, bar met beide kanten schijfje van 10, ekte pro dus

ben ik in de gym met nog 2 colega's, komt die gast naar de breedste van ons 3 zeggen hoe hij toestel moet gebruiken voor triceps, hij doet al paar jaren wedstrijden dus heeft niet echt commentaar nodig van een noob.

dat hij beide kanten gelijk moet samen drukken ofzo, wat hij ook deed maar ja.

zegde men een andere collega zie je nu wel, ik zei het juist ook nog tegen hem, was wel lachen dan.

Wat?

vorige week tijdens het deadliften mijn duim opengehaald en begon redelijk te bloeden dus een pleister gevraagd zodat niet alles onder het bloed komt.

komt een instructeur eraan en die zou wel een pleister pakken en op de juiste grootte knippen voor mij.
knipt hij die plakstrook eraf en geeft die die aan mij.

toen ik bijgekomen van het lachen was had ik hem maar uitgelegd dat hij het een kwart slag moest draaien en opnieuw moest proberen, dat lukt hem niet dus gaf hij dat hele ding maar onder het mom van dit is wel groot genoeg.

dat fitnessinstructeurs niet de slimste zijn wist ik wel, maar dat ze geen pleister kunnen knippen slaat wel alles.

wat deed pleister bij jou in de gym

Terug
Naar boven