waarom zou ze hem niet mixed grip pakken als ze hem bovenhands niet houdt? lijkt me toch niet dat je minder gaat deadliften omdat je grip niet goed is
Grip falen bij 60 kg is wel ernstig

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
waarom zou ze hem niet mixed grip pakken als ze hem bovenhands niet houdt? lijkt me toch niet dat je minder gaat deadliften omdat je grip niet goed is

ja idk ze zei dat ze dit chiller vond
wat is een argument om overhands te pullen als je mixed grip fijner vindt? grip kan je veel beter met andere oefeningen trainen toch

Geen idee, ik vind het zelf ook wel chiller maar volgens mij is mixed grip blessure gevoeliger (?) dit weet ik niet zeker![]()
Vandaag in de gym was lachen aan 1 stuk door man man man.
Meisjes die enkel en alleen bil oefeningen doen all day everyday
Gisteren weer een keer in de 'sportschool' geweest ipv thuis sporten.
Na een hoop ergernis (squatrek was steeds bezet en niet om het squatten) toch nog moeten lachen om een echte ecto.
Het enige dat bij hem iets ontwikkeld was, waren zijn armen. Zijn benen, borst en rug waren echt zo mager als iets. En hij stond ook echt alleen maar armoefeningen te doen.
Zijn beentje waren net lucifers en dan had hij nog zo'n skinny joggingsbroek aan.
Maar wel steeds flexen voor de spiegel en steeds heel stoer kijken, mouwen van zijn shirt iets omhoog doen en heel erg stoer uit zijn XXL beker drinken.![]()

Meisjes die enkel en alleen bil oefeningen doen all day everyday

Dus jou heb ik gisteren gezienik voel me aangesproken
joke, ik drink gewoon rustig uit me xxl beker

Gisteren weer een keer in de 'sportschool' geweest ipv thuis sporten.
Na een hoop ergernis (squatrek was steeds bezet en niet om het squatten) toch nog moeten lachen om een echte ecto.
Het enige dat bij hem iets ontwikkeld was, waren zijn armen. Zijn benen, borst en rug waren echt zo mager als iets. En hij stond ook echt alleen maar armoefeningen te doen.
Zijn beentje waren net lucifers en dan had hij nog zo'n skinny joggingsbroek aan.
Maar wel steeds flexen voor de spiegel en steeds heel stoer kijken, mouwen van zijn shirt iets omhoog doen en heel erg stoer uit zijn XXL beker drinken.![]()

Geen idee, ik vind het zelf ook wel chiller maar volgens mij is mixed grip blessure gevoeliger (?) dit weet ik niet zeker![]()
Geeft niet, als jij een blessure krijgt masseer ik jou :*

Zal vast wel ergens genoemd zijn, maar: mensen die nog met B&F-shop spullen rondlopen. Heb soms echt zin om ze aan te spreken, maar ik bemoei me niet met vreemden. Ik drink ondertussen trots uit mijn XXL-bidon![]()
Ja want water uit een B&F bidon drinken ga je dood van!!
Ik snap je punt. Een bidon blijft een bidon, ook al staat er B&F op. Gaat gewoon om het principe. Ik zou niet meer met hun spullen gezien willen worden. Net zoals allerlei anderen, die het allemaal ritueel verbrand hebben...

Ik snap je punt. Een bidon blijft een bidon, ook al staat er B&F op. Gaat gewoon om het principe. Ik zou niet meer met hun spullen gezien willen worden. Net zoals allerlei anderen, die het allemaal ritueel verbrand hebben...