- Waardering
- 799
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
OT: gister zat een man keihard te kreunen tijdens het squatten, moest echt nog 40 cm dieper om parallel te komen. Ik lachte in mijn hoofd want anders zou hij me misschien paar stoten verkopen![]()

gast staat 40kg deadlifts te doen. Krijgt ie anus pijn als ik gewoon even wat pull ups voor hem ga doen. top lel
hij pauzeerde zijn setje en vroeg geirriteerd "dude, cant you wait?"

Gisteren deed ik quartersquats met 350 kg. Is af en toe wel lekker. Zat er zo'n mager ventje naar mijn reet te kijken, begon die ook nog eens te kreunen.
hij pauzeerde zijn setje en vroeg geirriteerd "dude, cant you wait?"

Maarja, ik heb eerlijk gezegd ook liever geen mensen voor me tijdens DL (gewicht is niet echt relevant imo).
Maar op een wedstrijd heb je er 30+ voor je dus daar moet ik maar aan wennen..![]()
een schijf van 20 kilo op zen voet gooien, goed hard en dan zeggen, oeps sorry wat ben ik toch een klunzenkop
Ja maar als hij in een cage aan het deadliften is en iemand gaat dan pull ups doen is dat toch ook vet kut

Denk dat het in de sportschool wel ietsjes anders is dan bij een wedstrijd, mbt je eigen gedachtes en de blikken van de personen voor je.
Op een wedstrijd is alles anders, maar je kan er (imo) in de sportschool prima voor trainen als je plankenkoorts hebt.