MuscleMeat

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

inb4 hij zit op dbb en ik krijg volgende keer in sportschool klappen

Als je zo'n grote mond irl hebt als hier en hij ecto is zoals jij zegt, dan kan je hem makkelijk aan toch :D

OT:
staat ook in mn log maar w/e, blijf er om lachen

Een of andere vage dude vond het raar dat ik de houders of safetybars bij de squat niet wilde afgeven..ik moest delen want er trainen nog meer mensen. Mijn uitleg over dat als ik faal, ik op de grond lig, deed hem niks. Toen ik hem alsnog de safetybars aanbood zodat hij 2 setjes met 40 kg kon overhead pressen (wat op nog 2 andere plaatsen kan, maar goed) wilde hij niet meer.
Wilde bijna vragen of hij ongesteld was :roflol:

''dude''
''40kg ohp''

pick one

ecto aan het deadliften vandaag. Probeerde wel 10x 140 maar kreeg het niet los

zo veel verleiding om naar die bar te lopen en die 140 even te trekken :roflol: toch maar niet gedaan
Kreeg het niet los? Hoeveel reps kreeg hij dan los of wat bedoel je?

denk dat hij bedoelde dat hij 10 keer probeerde die 140 kg van de grond te tillen:P

Ik heb het echt gezien gisteren. Barbell curls in een squatrek met een riem om.

Ik heb het echt gezien gisteren. Barbell curls in een squatrek met een riem om.

Dat is niEt zo bijzonder hoor, bij heafland misschien maar mijn oudecgym vrij normaal

Liggen 2 riemen die iedereen kan gebruiken (zeler niet de beste maar ok) maar bijna altijd zijn er mensen die hem gebruiken en dan los omdoem, zo los dat je echt nog een arm tussen kan doen. En als je dan vraagd of je het mag gebruiken omdat jij wel weet hoe je zon riem moet gebruiken worden ze boos.

Dat is niEt zo bijzonder hoor, bij heafland misschien maar mijn oudecgym vrij normaal

Liggen 2 riemen die iedereen kan gebruiken (zeler niet de beste maar ok) maar bijna altijd zijn er mensen die hem gebruiken en dan los omdoem, zo los dat je echt nog een arm tussen kan doen. En als je dan vraagd of je het mag gebruiken omdat jij wel weet hoe je zon riem moet gebruiken worden ze boos.

Meteen tik op zn oog geven.

Van die Hongaarse dudes die ik dan met allerlei poedertjes (buiten eiwitten) in de kleedkamer zie

Hij pakte de riem speciaal voor de curls

Ik lach weleens stilletjes om mensen die menen dat een oefening maar op 1 manier uitgevoerd kan worden en mij dat willen uitleggen. Oke, ze bedoelen het vast goed maar, als ik iets geleerd heb is dat er geen oefening zo perse moet of zo perse gaat. Elke top builder heeft weer aparte methodes of ervaringen.

Tuurlijk is er een basis, maar talloze oefeningen kun je een bepaalde draai (zowel letterlijk als figuurlijk) aan geven.

Ik zie Jay Cutler deadlifts doen en dan een hele duidelijk 'lockout' doen.
Ik zie Kevin Levrone, bb shrugs doen en dan zo'n draai maken bij de boven kant.

Sommige zweren bij volledige uitvoering, sommige zeggen nee dan gaan je triceps (of spier x) meewerken en dat is niet nodig.

Is het normaal om een kuitmachine te gebruiken als soort van leg press? Zie dat redelijk vaak bij onze sportschool. Nou weet ik niet of dit normaal is of als ze het gewoon niet snappen?

Terug
Naar boven