Fitness Seller

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

Ik lach weleens stilletjes om mensen die menen dat een oefening maar op 1 manier uitgevoerd kan worden en mij dat willen uitleggen. Oke, ze bedoelen het vast goed maar, als ik iets geleerd heb is dat er geen oefening zo perse moet of zo perse gaat. Elke top builder heeft weer aparte methodes of ervaringen.

Tuurlijk is er een basis, maar talloze oefeningen kun je een bepaalde draai (zowel letterlijk als figuurlijk) aan geven.

Ik zie Jay Cutler deadlifts doen en dan een hele duidelijk 'lockout' doen.
Ik zie Kevin Levrone, bb shrugs doen en dan zo'n draai maken bij de boven kant.

Sommige zweren bij volledige uitvoering, sommige zeggen nee dan gaan je triceps (of spier x) meewerken en dat is niet nodig.

sommige varianten voegen op een groter risico op blessures verder niets toe;)

Is het normaal om een kuitmachine te gebruiken als soort van leg press? Zie dat redelijk vaak bij onze sportschool. Nou weet ik niet of dit normaal is of als ze het gewoon niet snappen?

niet echt normaal maar bij sommige machines wel nodig als je wat van lange hebt.
dit krijg je vooral als machines uit china gehaald worden. is misschien wel heel goedkoop maar zijn ook gemaakt voor mensen van 1m30

Idd, waarom zou je draaien met je schouders. verneuk je alleen maar je schouders mee
dat een bekend iemand het doet, wil niet zeggen dat het direct een goede uitvoering is:o

En waarom reageer je op mijn bericht ? Ik stel nergens dat de ene uitvoering niet risicovoller is dan de andere.

---------- Toegevoegd om 14:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:14 ----------

Idd, waarom zou je draaien met je schouders. verneuk je alleen maar je schouders mee dat een bekend iemand het doet, wil niet zeggen dat het direct een goede uitvoering is:o

Wie stelt dit dan ?

En waarom reageer je op mijn bericht ? Ik stel nergens dat de ene uitvoering niet risicovoller is dan de andere.

---------- Toegevoegd om 14:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:14 ----------

Wie stelt dit dan ?

je zegt kevin levrone doet shrugs en rolt bovenin zijn schouders, waarmee je refereert dat er verschillende uitvoeringen mogelijk zijn. Doch lijkt me rollen geen slim plan:o

Het was gisteren weer < quarter rom day.

Vrouwtje op de plate-loaded leg press aan het appen tijdens het pressen zonder plates. Ze was zo aandachtig bezig met haar mobieltje dat de reps van een halve rom, via een kwart rom naar een tiende rom gingen. Nadat ze klaar was met appen, was ze kennelijk ook klaar met pressen. Nog even de gewichten opruimen. Oh, wacht...

Ecto laadt triomfantelijk 140 kg op de standing calf raise machine. Veel te veel natuurlijk. Hij komt nauwelijks omhoog en na 3 reps gebeurt er helemaal niks meer.

Leg press in de calf raise machine.

jongens die 2x meer massa dan mij pakken in een jaar
maar dan wel helemaal onder de acne zitten

stiekem jaloers op ze maar acne hoeft niet

Ik pak 2x zo weinig massa wss en ik zit onder de acne. Fucking hormonen.

Niet specifiek in de sportschool, maar ik lach er wel keihard om:
[Link niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 23:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:32 ----------

[Link niet meer beschikbaar]

Binnen 10 minuten:

"Kijk die skinny fl**ker met z'n tanktop, denkt zeker dat ie breed is."
"Loopt weer zo'n anabolenfiguur met zo'n tanktop, wil zeker laten zien hoe breed ie is."

http://www.youtube.com/watch?v=_nazq4-yMQ0&ab_channel=KelvinHanssen

---------- Toegevoegd om 23:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:32 ----------

http://www.youtube.com/watch?v=_nazq4-yMQ0&ab_channel=KelvinHanssen

4 subscribers al, soon money als water met z'n channel

en hij heeft wat camera tips van mesuty gekregen denk ik

Terug
Naar boven