AndroidHealthClinic

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

Wat lul je nou jonguh!
Als ik die avatar zie weet ik zeker dat je annaboowltje bent, ga nou niet liechen.

giphy.gif

Weer een klassieke latpulldownert. Bij elke pull een hoop gekreun en telkens letterlijk helemaal horizontaal eindigend.

Chinees die rustig een film zit te kijken op zn ipad tijdens leg press, calve press enz.

Dit topic zou veel beter zijn met foto's

grapjes

Iemand met meerdere kuren achter de rug:
"Ik train niet vaak benen, boeit me ook niet zo. Maar ze zien er wel goed uit, kijk die definitie dan."
*trekt broek omhoog om bovenbeen te laten zien*
en dit is wat ik zie:roflol:
Verdomme dikkere bicapsen dan quads :o
1334098078_3702d55cd687087c76d012e1d776d36c.jpg

ik hoorde een week of wat terug een buffe n*ger en een buffe lilliputter praten over voeding enzo. komt de n*ger op een gegeven moment aan met ''ja wist je dat je van koud water dik wordt'' of iets in die richting

ik had het echt niet meer

ik hoorde een week of wat terug een buffe n*ger en een buffe lilliputter praten over voeding enzo. komt de n*ger op een gegeven moment aan met ''ja wist je dat je van koud water dik wordt'' of iets in die richting

ik had het echt niet meer

wtf :o bij mij in de sportschool (in veldhoven) traint heel frequent een grote buffe n*ger + een kleine buffe blanke knul (160-165cm ofzo) samen, toeval?! :eek:

- fout topic.

Laatst bewerkt:
>hoeveel sets moet je nog
<4
*ik ga achter hem zitten*
*gaat weg na 2 sets*
*overhead press zijn squat als warm up*

Wel vervelend dat zijn rust 3 minuten duurt..

*Zomerdebielen die kreunen bij hun warming up.
*Zomerdebielen die gooien met gewichten..
*Zomerdebielen die zeggen droge massa te "gainen" door één week te bulken, één week te cutten en dit steeds te herhalen...
*Zomerdebielen die debiel doen...

En nieuwe gassies (zomerdebielen) die na 2 setjes bicep curls staan te flexen. En vervolgens naar hun maatjes roepen..

"ITS ZYZZ BRAAAH".

ps: Blij dat ik weg ga morgen bij basic fit.

-

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven