MuscleMeat

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

Mensen die met teenslippers aan trainen.

Sportschool die in nieuwe onnodige apparaten kan investeren, maar geen airco kan aanschaffen. gg

Mensen die niet kunnen wachten tot einde training om ff lekker langs de mac te gaan om eiwitten te happen.

Niks mis mee

niks mis mee

Niks mis mee

Mee mis niks

Mensen die niet kunnen wachten tot einde training om ff lekker langs de mac te gaan om eiwitten te happen.

niks mis mee, maar burger king is wel beter.

heb bij ons ook wel eens de eigenaar van de gym met een bak patat de gym binnen zien lopen

wow die burgers zijn gemaakt van afvalvlees?:eek:
dit is weer zo'n bangmakerij artikeltje, die man begrijpt zelf ook niet eens waar hij het over heeft.

veel vlees wat je in de supermarkt koopt wordt ook bestraald zodat bacteriën doodgaan en het langer houdbaar is, is dat dan ook schadelijk?

ik zou niet bekennen dat die burgers gezond zijn, maar dit is echt onzin.

ook heb ik nu geen zin in burgers maar in vianetta, dat komt door je nickname

wow die burgers zijn gemaakt van afvalvlees?:eek:
dit is weer zo'n bangmakerij artikeltje, die man begrijpt zelf ook niet eens waar hij het over heeft.

veel vlees wat je in de supermarkt koopt wordt ook bestraald zodat bacteriën doodgaan en het langer houdbaar is, is dat dan ook schadelijk?

ik zou niet bekennen dat die burgers gezond zijn, maar dit is echt onzin.

ook heb ik nu geen zin in burgers maar in vianetta, dat komt door je nickname
Vianetta choco he ;)

Gast die in een dikke winterjas de zaal inloopt en aan zijn workout begint. Zijnde een paar reps op diverse plate loaded toestellen zonder gewicht.

Ecto die met veel te veel gewicht rows op de seated pulley probeert. Eerste rep 75% rom, tweede 50%, derde 25% en bij de vierde rep gebeurt er niks meer. Hij houdt het maar voor gezien om het 20 minuten later nog eens te proberen met uiteraard hetzelfde resultaat.

n**ga van 50 kilo die traint met een zonnebril, stringer en dikke gouden kettingen om :roflol:

Trainen kon je het ook niet noemen eigenlijk. Meer een beetje om zich geen staren en van apparaat naar apparaat lopen :o

mr-t-e1426880574236.jpg

Terug
Naar boven