Atreus
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 264
- Lengte
- 1m96
- Massa
- 103kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Groepje van 15 jarige non lifters die alle riemen van de gym in gebruik hebben, en bijna als broekriem gebruiken.
De blikken die ze krijgen![]()
Iemand met meerdere kuren achter de rug:
"Ik train niet vaak benen, boeit me ook niet zo. Maar ze zien er wel goed uit, kijk die definitie dan."
*trekt broek omhoog om bovenbeen te laten zien*
en dit is wat ik zie
Verdomme dikkere bicapsen dan quads![]()
wees blij dat je riemen in je gym hebt, mijn gym heeft geen belts...
ergste is nog dat er eentje aan de balie ging vragen om een belt omdat hij ging optrekken
en nee hij bedoelde geen dipbelt
ecto zit op machine pulldown, doet wat reps, rug helemaal krom, kutste uitvoering ooit gezien, stapt er vanaf en zegt tegen zn ecto maat, dat was 70kg, veel he.
Hahaha, doet mijn ogen pijn, om de hele tijd die kromme ruggen te zien. Vroeger sprak ik sommigen erop aan, maar ben daar al lang met gestopt, ze weten toch allemaal wat ze doen...

Voor seated leg curls...
Waar ik altijd om moet lachen zijn mensen die met kindergewichten trainen en tijdens het deadliften een nekhernia riskeren door het veelvuldig opzij kijken bij het doen van de oefening omdat ze hun techniek willen controleren. Ook moet ik lachen om mensen met een dikke buik die breed lopen. Waar ik nog het meest om moet lachen zijn mensen die sterk zijn in 1 oefeningetje en dan denken dat ze op ineens van alles verstand hebben, bijv. iemand die 180 bankdrukt en nog geen 150kg kan kniebuigen of niet eens een paar dips kan doen.
Ik moet ook altijd lachen wanneer ik zydrunas savickas breed zie lopen.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Gelukkig is dit niet belangrijk.Haha inderdaad, totaal het tegenovergestelde van atletisch. Iedereen mag vinden wat hij vind, maar naar mijn mening is dit meer een varken van een atleet, hoe sterk hij dan ook is met een stang. Ik denk niet dat hij kan dippen.
Wat een bullshit, iedereen is anders gebouwd. Het vet%/dikheid van iemand heeft niets te maken met al dan niet atletisch zijn. Zolang je luistert naar wat je lichaam aangenaam vind (als dat nu 8% of 30% BF is) en je bereikt je doelen, dan ben je goed bezig.En jij? Dikke vetz*k die er niet tegen kan dat een vetz*k geen atleet is? Als je een vetz*k bent kan je er beter wat aan doen dan je aangesproken te voelen.