AndroidHealthClinic

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

Groepje van 15 jarige non lifters die alle riemen van de gym in gebruik hebben, en bijna als broekriem gebruiken.
De blikken die ze krijgen :o

Groepje van 15 jarige non lifters die alle riemen van de gym in gebruik hebben, en bijna als broekriem gebruiken.
De blikken die ze krijgen :o

wees blij dat je riemen in je gym hebt, mijn gym heeft geen belts...
ergste is nog dat er eentje aan de balie ging vragen om een belt omdat hij ging optrekken

en nee hij bedoelde geen dipbelt

Iemand met meerdere kuren achter de rug:
"Ik train niet vaak benen, boeit me ook niet zo. Maar ze zien er wel goed uit, kijk die definitie dan."
*trekt broek omhoog om bovenbeen te laten zien*
en dit is wat ik zie:roflol:
Verdomme dikkere bicapsen dan quads :o
1334098078_3702d55cd687087c76d012e1d776d36c.jpg

hmm was tie ook ongesteld dan?

wees blij dat je riemen in je gym hebt, mijn gym heeft geen belts...
ergste is nog dat er eentje aan de balie ging vragen om een belt omdat hij ging optrekken

en nee hij bedoelde geen dipbelt

Ben ik zeker, hangen er nog 6 hier sinds het is overgenomen.
Al geeft t wel een leuk gezicht als ze vervolgens seated side raises of curls op een bicep machine gaan doen

- Ecto jongen maakt harde grommende geluiden bij triceps extensions
- Iedereen kijkt ecto jongen geïrriteerd aan
- Ecto jongen gaan gewoon door
- Brede gast gaat voor ecto jongen staan en doet hem precies in zijn gezicht na en loopt zonder iets te zeggen weer weg
- That face from ecto jongen :roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:

:roflol:

keer gehad toen ik geluid maakte met deadlifts dan iemand die bicep curls aan het doen was me na deed.

Ecto die op een "cardioroeimachine" bezig was en indruk probeerde te maken op een big boobed chick (7/10) die tegenover hem aan het roeien was. Hij ging 'voortvarend' van start en begon als een gek te rukken aan het apparaat. Na 3 "reps" leek het nergens meer op wat ie deed en na 8 reps was ie al totaal uitgeput dat hij het maar voor gezien hield.

Ecto 2 was bezig met een triceps pulldown met -hoe kan het ook anders- veel te veel gewicht. Hij kreeg het gewicht tot borsthoogte naar beneden. Vanaf dat moment leek het wel of Koning Bier aka Prins Pils tegenover hem stond want hij begon letterlijk buigingen te maken om het gewicht naar beneden te krijgen. Na 4 van dat soort reps hield hij het maar voor gezien.

ecto zit op machine pulldown, doet wat reps, rug helemaal krom, kutste uitvoering ooit gezien, stapt er vanaf en zegt tegen zn ecto maat, dat was 70kg, veel he.

ecto zit op machine pulldown, doet wat reps, rug helemaal krom, kutste uitvoering ooit gezien, stapt er vanaf en zegt tegen zn ecto maat, dat was 70kg, veel he.

Hahaha, doet mijn ogen pijn, om de hele tijd die kromme ruggen te zien.
Vroeger sprak ik sommigen erop aan, maar ben daar al lang met gestopt, ze weten toch allemaal wat ze doen...

Een riem om doen voor 10 kg T-bar row.

Hahaha, doet mijn ogen pijn, om de hele tijd die kromme ruggen te zien. Vroeger sprak ik sommigen erop aan, maar ben daar al lang met gestopt, ze weten toch allemaal wat ze doen...

Veel beginners zijn inderdaad eigenwijs en staan 0,0 open voor constructieve feedback. Laat ze maar wat aanmodderen en schema's volgen die ze door de 'alwetende' fitnessinstructeur hebben gekregen.

Verder kon ik me destijds in de fitness best amuseren als ik zag hoe sommige jongens hijgen/puffen/kreunen terwijl ze 30kg benchen en hun 'spotter' super gefocust paraat stond voor het geval hij moest ingrijpen... :D

---------- Toegevoegd om 09:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:00 ----------

Een riem om doen voor 10 kg T-bar row.

of voor 50kg deadlift :cool:

Zittend kuitheffen uitvoeren als een soort van zittende deadlift.

Zag het gisteren weer.

Zo grappig.

Waar ik altijd om moet lachen zijn mensen die met kindergewichten trainen en tijdens het deadliften een nekhernia riskeren door het veelvuldig opzij kijken bij het doen van de oefening omdat ze hun techniek willen controleren. Ook moet ik lachen om mensen met een dikke buik die breed lopen. Waar ik nog het meest om moet lachen zijn mensen die sterk zijn in 1 oefeningetje en dan denken dat ze op ineens van alles verstand hebben, bijv. iemand die 180 bankdrukt en nog geen 150kg kan kniebuigen of niet eens een paar dips kan doen.

Waar ik altijd om moet lachen zijn mensen die met kindergewichten trainen en tijdens het deadliften een nekhernia riskeren door het veelvuldig opzij kijken bij het doen van de oefening omdat ze hun techniek willen controleren. Ook moet ik lachen om mensen met een dikke buik die breed lopen. Waar ik nog het meest om moet lachen zijn mensen die sterk zijn in 1 oefeningetje en dan denken dat ze op ineens van alles verstand hebben, bijv. iemand die 180 bankdrukt en nog geen 150kg kan kniebuigen of niet eens een paar dips kan doen.

Ik moet ook altijd lachen wanneer ik zydrunas savickas breed zie lopen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik moet ook altijd lachen wanneer ik zydrunas savickas breed zie lopen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Haha inderdaad, totaal het tegenovergestelde van atletisch. Iedereen mag vinden wat hij vind, maar naar mijn mening is dit meer een varken van een atleet, hoe sterk hij dan ook is met een stang. Ik denk niet dat hij kan dippen.

Haha inderdaad, totaal het tegenovergestelde van atletisch. Iedereen mag vinden wat hij vind, maar naar mijn mening is dit meer een varken van een atleet, hoe sterk hij dan ook is met een stang. Ik denk niet dat hij kan dippen.
Gelukkig is dit niet belangrijk.

En jij? Dikke vetz*k die er niet tegen kan dat een vetz*k geen atleet is? Als je een vetz*k bent kan je er beter wat aan doen dan je aangesproken te voelen.
Wat een bullshit, iedereen is anders gebouwd. Het vet%/dikheid van iemand heeft niets te maken met al dan niet atletisch zijn. Zolang je luistert naar wat je lichaam aangenaam vind (als dat nu 8% of 30% BF is) en je bereikt je doelen, dan ben je goed bezig.
Als je dan nog eens iemand die op wereldniveau lift geen atleet noemt... :rolleyes:

-

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven