Ik vind een zo'n dikz*k als op de foto geen atleet ook al is hij de sterkste man en heeft hij bovengemiddelde capaciteit om sterk te worden/zijn. Dat jij dat wel een atleet vind mag je best vinden. Vind er ook geen kunst aan als zo'n dikz*k in de 400kg deadlift. Dus ja, ik lach om dat soort figuren die hun complete fysiek verneuken om meer kg's te liften.
Als je hem niet kent en op straat een ijsje ziet eten krijg je vanzelf de gedachte dat het altijd die dikzakken zijn die ijsjes eten, blijkt het volgens jullie nog een atleet te zijn ook

omgekeerde wereld of de atleet van 2015, volgens mij omgekeerde wereld.
Wat jij zelf wilt. Nogmaals, je moet zelf weten waar je om lacht, hier lach ik om.
---------- Toegevoegd om 14:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:41 ----------
Ik vat dit maar op als een 'ja' van jou. Het gaat er in dit topic niet om wat ik van strongman vind, het gaat erom waar ik om moet lachen en dat zijn vetz*kken die zichzelf sterk vinden. Niets meer, niet minder.
Als er een vrouw van 120kg met een dik aars rondloopt op je sportschool die toevallig veel squat moet je daar waarschijnlijk ook om lachen als ze zakt bij het squatten, ook al squat ze veel. Hoeven we toch niet zo moeilijk over te doen.