Fitness Seller

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

En jij? Dikke vetz*k die er niet tegen kan dat een vetz*k geen atleet is? Als je een vetz*k bent kan je er beter wat aan doen dan je aangesproken te voelen.

moet hier niet eens op ingaan maar volgens jouw logica moeten strongmanATLETEN dus shredded zijn om een atleet genoemd te mogen worden? of vind jij strongest man uberhaupt geen sport dan?

Wat een bullshit, iedereen is anders gebouwd. Het vet%/dikheid van iemand heeft niets te maken met al dan niet atletisch zijn. Zolang je luistert naar wat je lichaam aangenaam vind (als dat nu 8% of 30% BF is) en je bereikt je doelen, dan ben je goed bezig.
Als je dan nog eens iemand die op wereldniveau lift geen atleet noemt... :rolleyes:

Ik vind een zo'n dikz*k als op de foto geen atleet ook al is hij de sterkste man en heeft hij bovengemiddelde capaciteit om sterk te worden/zijn. Dat jij dat wel een atleet vind mag je best vinden. Vind er ook geen kunst aan als zo'n dikz*k in de 400kg deadlift. Dus ja, ik lach om dat soort figuren die hun complete fysiek verneuken om meer kg's te liften.

Als je hem niet kent en op straat een ijsje ziet eten krijg je vanzelf de gedachte dat het altijd die dikzakken zijn die ijsjes eten, blijkt het volgens jullie nog een atleet te zijn ook :roflol: omgekeerde wereld of de atleet van 2015, volgens mij omgekeerde wereld.

Wat is de definitie van een atleet?

Wat jij zelf wilt. Nogmaals, je moet zelf weten waar je om lacht, hier lach ik om.

---------- Toegevoegd om 14:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:41 ----------

moet hier niet eens op ingaan maar volgens jouw logica moeten strongmanATLETEN dus shredded zijn om een atleet genoemd te mogen worden? of vind jij strongest man uberhaupt geen sport dan?

Ik vat dit maar op als een 'ja' van jou. Het gaat er in dit topic niet om wat ik van strongman vind, het gaat erom waar ik om moet lachen en dat zijn vetz*kken die zichzelf sterk vinden. Niets meer, niet minder.

Als er een vrouw van 120kg met een dik aars rondloopt op je sportschool die toevallig veel squat moet je daar waarschijnlijk ook om lachen als ze zakt bij het squatten, ook al squat ze veel. Hoeven we toch niet zo moeilijk over te doen.

Ik vind een zo'n dikz*k als op de foto geen atleet ook al is hij de sterkste man en heeft hij bovengemiddelde capaciteit om sterk te worden/zijn. Dat jij dat wel een atleet vind mag je best vinden. Vind er ook geen kunst aan als zo'n dikz*k in de 400kg deadlift. Dus ja, ik lach om dat soort figuren die hun complete fysiek verneuken om meer kg's te liften.

Als je hem niet kent en op straat een ijsje ziet eten krijg je vanzelf de gedachte dat het altijd die dikzakken zijn die ijsjes eten, blijkt het volgens jullie nog een atleet te zijn ook :roflol: omgekeerde wereld of de atleet van 2015, volgens mij omgekeerde wereld.

Wat jij zelf wilt. Nogmaals, je moet zelf weten waar je om lacht, hier lach ik om.

Los van het feit dat jij recht hebt op je eigen mening inderdaad, denk ik dat het je nog zal verbazen hoe snel hij is. Bovendien heeft de gemiddelde dikz*k op straat geen borstomvang van 160 cm ;)

Laatst bewerkt:
Beetje triest om mensen uit te lachen om het feit dat ze al dan niet te zwaar zijn in jouw ogen.

Daarnaast is er geen enkele definitie van het woord atleet waarin vetpercentage bepalend is.

http://www.encyclo.nl/begrip/atleet

Je komt een beetje gefrustreerd over de laatste tijd adon1s. Jammer.

---------- Toegevoegd om 14:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:41 ----------

Ik vat dit maar op als een 'ja' van jou. Het gaat er in dit topic niet om wat ik van strongman vind, het gaat erom waar ik om moet lachen en dat zijn vetz*kken die zichzelf sterk vinden. Niets meer, niet minder.

Als er een vrouw van 120kg met een dik aars rondloopt op je sportschool die toevallig veel squat moet je daar waarschijnlijk ook om lachen als ze zakt bij het squatten, ook al squat ze veel. Hoeven we toch niet zo moeilijk over te doen.

zoals marvin wel een roidfysiek wil maar geen roids wil gebruiken kom jij over met sterk worden maar niet dikker willen worden. jammer.

adon1s laat zien hoe oppervlakkig hij tegen krachtsporters in het algemeen kijkt. Het ontbreekt aan enige vorm van intelligentie en zoals ik eerder aangaf kan ik geen aanstoot nemen aan zijn mening daar deze volledig irrelevant is.

Beetje triest om mensen uit te lachen om het feit dat ze al dan niet te zwaar zijn in jouw ogen.

Daarnaast is er geen enkele definitie van het woord atleet waarin vetpercentage bepalend is.

http://www.encyclo.nl/begrip/atleet

Je komt een beetje gefrustreerd over de laatste tijd adon1s. Jammer.

Dan zou het hele topic triest zijn gezien iedereen om iemand anders lacht. Je mag andere mensen uitlachen, daar is niets mis mee. Kwetsen is weer een ander verhaal, maar lachen, wie heeft daar ooit moeite mee gehad?
Je bent gewoon bekrompen en komt een beetje over alsof je graag met alle dikzakjes hier vriendjes wilt blijven en nooit kritiek mag hebben op mensen die alles vreten wat los en vast zit onder het mom dat ze er sterker van worden.Dat je iets jammer vind plaats je volgens mij bij elke post hier, zijn er ook dingen die je niet jammer vind? Het is een lachtopic, iets positiefs, niet iets om over te janken zoals jij en anderen nu doen. Gewoon blijven lachen is mijn tip.

adon1s laat zien hoe oppervlakkig hij tegen krachtsporters in het algemeen kijkt. Het ontbreekt aan enige vorm van intelligentie en zoals ik eerder aangaf kan ik geen aanstoot nemen aan zijn mening daar deze volledig irrelevant is.

Als je het niet belangrijk vind reageer je toch gewoon niet? Blijkbaar vind je het nogal belangrijk. Zo slim ben je dan ook weer niet in je reactie want stiekem wil je toch wat aandacht van adon1s, dit is nu al de tweede keer dat je reageert zonder inhoudelijk ergens aan bij te dragen. Als jij je druk maakt over dingen waar ik om moet lachen is dat jouw probleem. Ik lach vrolijk verder.

Eigenlijk ben je zelf nogal geïrriteerd om mij en probeer je dat te verpakken. Dat je zelf zo'n achterlijk figuur bent die zich aan dit soort zaken irriteert kan je alleen jezelf kwalijk nemen, niet mij.

Ben bang dat adonis zijn medicijnen op zijn, kan niemand zijn shrink ff op de hoogte stellen??

Ben bang dat adonis zijn medicijnen op zijn, kan niemand zijn shrink ff op de hoogte stellen??

Ben bang dat je bang bent om inhoudelijk te reageren omdat je bang bent ook de discussie niet te kunnen winnen omdat er eigenlijk geen discussie is maar slechts sprake van een mening. Ongelooflijk domme kut die je bent.

Hetzelfde woord in één zin aantal keer herhalen, beginnen met uitschelden, dat zijn psychologische verschijnselen van het feit dat ik dus met mijn uitspraak een gevoelig snaartje geraakt heb.
Oh sorry! Zal dat woord (psychologisch) niet meer gebruiken, krijg je zeker nare flash-backs ervan.

Dan zou het hele topic triest zijn gezien iedereen om iemand anders lacht. Je mag andere mensen uitlachen, daar is niets mis mee. Kwetsen is weer een ander verhaal, maar lachen, wie heeft daar ooit moeite mee gehad?
Je bent gewoon bekrompen en komt een beetje over alsof je graag met alle dikzakjes hier vriendjes wilt blijven en nooit kritiek mag hebben op mensen die alles vreten wat los en vast zit onder het mom dat ze er sterker van worden.Dat je iets jammer vind plaats je volgens mij bij elke post hier, zijn er ook dingen die je niet jammer vind? Het is een lachtopic, iets positiefs, niet iets om over te janken zoals jij en anderen nu doen. Gewoon blijven lachen is mijn tip.

Als je het niet belangrijk vind reageer je toch gewoon niet? Blijkbaar vind je het nogal belangrijk. Zo slim ben je dan ook weer niet in je reactie want stiekem wil je toch wat aandacht van adon1s, dit is nu al de tweede keer dat je reageert zonder inhoudelijk ergens aan bij te dragen. Als jij je druk maakt over dingen waar ik om moet lachen is dat jouw probleem. Ik lach vrolijk verder.

Eigenlijk ben je zelf nogal geïrriteerd om mij en probeer je dat te verpakken. Dat je zelf zo'n achterlijk figuur bent die zich aan dit soort zaken irriteert kan je alleen jezelf kwalijk nemen, niet mij.
Het is niet mogelijk om mij ergens aan te irriteren, ik zou me wel kunnen ergeren aan jouw mening maar ook dat is zinloos omdat het maar jouw mening is. Sorry dat ik je boos heb gemaakt waardoor je met termen als achterlijk figuur gaat gooien.
Ik zal je pretje niet meer verstoren, dus lach vooral flink door.

Het is niet mogelijk om mij ergens aan te irriteren, ik zou me wel kunnen ergeren aan jouw mening maar ook dat is zinloos omdat het maar jouw mening is. Sorry dat ik je boos heb gemaakt waardoor je met termen als achterlijk figuur gaat gooien.
Ik zal je pretje niet meer verstoren, dus lach vooral flink door.

Ik moest al lachen om je bench, dus ja, ik lach lekker door :D

---------- Toegevoegd om 16:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:03 ----------

Hetzelfde woord in één zin aantal keer herhalen, beginnen met uitschelden, dat zijn psychologische verschijnselen van het feit dat ik dus met mijn uitspraak een gevoelig snaartje geraakt heb.
Oh sorry! Zal dat woord (psychologisch) niet meer gebruiken, krijg je zeker nare flash-backs ervan.

Het is geen feit. Misschien wil je dat graag, maar helaas. Ik vond het trouwens geen schelden, maar een feitelijke constatering. Domme kut :)

Jij lacht ook werkelijk overal om zo te zien. Domme kut, hoe kom je erop. :roflol:

Ik vind een zo'n dikz*k als op de foto geen atleet ook al is hij de sterkste man en heeft hij bovengemiddelde capaciteit om sterk te worden/zijn. Dat jij dat wel een atleet vind mag je best vinden. Vind er ook geen kunst aan als zo'n dikz*k in de 400kg deadlift. Dus ja, ik lach om dat soort figuren die hun complete fysiek verneuken om meer kg's te liften. Als je hem niet kent en op straat een ijsje ziet eten krijg je vanzelf de gedachte dat het altijd die dikzakken zijn die ijsjes eten, blijkt het volgens jullie nog een atleet te zijn ook :roflol: omgekeerde wereld of de atleet van 2015, volgens mij omgekeerde wereld. Wat jij zelf wilt. Nogmaals, je moet zelf weten waar je om lacht, hier lach ik om. ---------- Toegevoegd om 14:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:41 ---------- Ik vat dit maar op als een 'ja' van jou. Het gaat er in dit topic niet om wat ik van strongman vind, het gaat erom waar ik om moet lachen en dat zijn vetz*kken die zichzelf sterk vinden. Niets meer, niet minder. Als er een vrouw van 120kg met een dik aars rondloopt op je sportschool die toevallig veel squat moet je daar waarschijnlijk ook om lachen als ze zakt bij het squatten, ook al squat ze veel. Hoeven we toch niet zo moeilijk over te doen.
als je 400kg+ lift mag je je zelf wel sterk vinden hoor

Ik moest al lachen om je bench, dus ja, ik lach lekker door :D ---------- Toegevoegd om 16:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:03 ---------- Het is geen feit. Misschien wil je dat graag, maar helaas. Ik vond het trouwens geen schelden, maar een feitelijke constatering. Domme kut :)

Ontkenning was trouwens de volgende stap, wou het in mijn eerdere berichten niet benoemen voordat jij het bevestigd hebt. :)

Ik word persoonlijk altijd moe van die mensen die vaak tegen andere mensen lult die er minder verstand van hebben het over eetschema's heeft en eiwitten etc. (tijdens de training) Alsof ze hetzelf allemaal hebben uitgevonden.

Laatst bewerkt:
Ik word persoonlijk altijd moe van die mensen die vaak tegen andere mensen lult die er minder verstand van hebben het over eetschema's heeft en eiwitten etc. (tijdens de training)

Alsof ze hetzelfde allemaal hebben uitgevonden.

Copy paste van het andere topic, je lacht hier niet om blijkbaar, maar ik lach wel om jouw zinsopbouw :roflol:

Ja ik lach er wel om :p , en ik ben ook geen Nederlands !! gr

Meestal lach je er niet om als je er moe van wordt.

Waar ik om moest lachen pasgeleden:
Twee jongens trainden samen (de een hielp de ander meer met trainen en spotten bij ez bar curls van 20-25 kg) en diegene liep even weg en zei tegen de ander: ''maximaal 30 seconden rust he!!''.
:roflol:

meestal lach je er niet om als je er moe van wordt. Waar ik om moest lachen pasgeleden: Twee jongens trainden samen (de een hielp de ander meer met trainen en spotten bij ez bar curls van 20-25 kg) en diegene liep even weg en zei tegen de ander: ''maximaal 30 seconden rust he!!''. :roflol:

:d:d

Terug
Naar boven