XXL Nutrition

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

Misschien ploft vSlo zelf ooit uit z'n broek, zijn ongelooflijk strakke broek (voor zover dat een broek te noemen is)

Is er dan iets "mis" en/of iets "fout" met mijn broek.??

Die in Uw profiel? ALLES mis en fout!
Foto-4W8COANF-D.jpg

Of die in Uw 1é topic? Ook ALLES mis en fout!
Foto-3DQJRSRO-D.jpg

Drie sets met 2 verschillende dumbels gedaan....

Ìk zie eigenlijk nooit mensen leg day skippen, het zijn voornamelijk vervelende patsertjes van 15-16 die met groepjes van 3 2x in de week een beetje borst-biceps-buik doen. Dat zijn voor mij geen mensen, die meugen hartstikke deaud.

Ìk zie eigenlijk nooit mensen leg day skippen, het zijn voornamelijk vervelende patsertjes van 15-16 die met groepjes van 3 2x in de week een beetje borst-biceps-buik doen. Dat zijn voor mij geen mensen, die meugen hartstikke deaud.

dan moet jij dus ook deaud

:trollface:

Ahem? Ik doe toevallig 6 dagen borst-biceps-buik, geen 2 zoals die casuals.

Waarom zou je benen trainen als je ook een keer extra je chest kan pakken?
Heb toch altijd een lange broek aan.

Waarom überhaupt nog trainen, als je gewoon een dikke buffe laag kledij aan kan doen?

Ik lach om lui die gelijk na binnekomst isolatie gaan doen

gisteren iemand die 45kg deadlifts deed.

aan de ene kant een 10kg bumper plate en 2,5kg en aan de andere kant een 10kg schijf en 2,5kg
als je verschillende schijven gaat gebruiken zorg dan in elk geval dat ze dezelfde diameter hebben.

gisteren iemand die 45kg deadlifts deed.

aan de ene kant een 10kg bumper plate en 2,5kg en aan de andere kant een 10kg schijf en 2,5kg
als je verschillende schijven gaat gebruiken zorg dan in elk geval dat ze dezelfde diameter hebben.

Had persoonlijk de bar goed geladen voor hem.

Full OCD on his ass :roflol:

Terug
Naar boven