Sylve
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 353
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 12%
Beeld je in, dat het net net niet het geval is

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Beeld je in, dat het net net niet het geval is

Ja dat is echt leuk hahaha hihihiEr zijn toch wel eens van die leuke bloopers.??
Of wanneer iemand hard loopt op zo'n lopende band kan het grappig zijn om effe een knop extra ver om te draaien hahaha
Misschien ploft vSlo zelf ooit uit z'n broek, zijn ongelooflijk strakke broek (voor zover dat een broek te noemen is)
Is er dan iets "mis" en/of iets "fout" met mijn broek.??
Die in Uw profiel? ALLES mis en fout!![]()
Of die in Uw 1é topic? Ook ALLES mis en fout!![]()
niet iedereen die lange broeken draagt skipt legday![]()
Ik zie niet in wat er "mis" en/of "fout" kan zijn aan mijn broeken.!!
Train jij in een zwembad? Ratio op 100 lifters korte/ lange broek dragers in mijn gym is al jarenlang, 2/98. Stelling slaat nergens op.De brede borst mannen, lange broek dragers aka leg day skippers.
Ìk zie eigenlijk nooit mensen leg day skippen, het zijn voornamelijk vervelende patsertjes van 15-16 die met groepjes van 3 2x in de week een beetje borst-biceps-buik doen. Dat zijn voor mij geen mensen, die meugen hartstikke deaud.

Waarom zou je benen trainen als je ook een keer extra je chest kan pakken?
Heb toch altijd een lange broek aan.
gisteren iemand die 45kg deadlifts deed.
aan de ene kant een 10kg bumper plate en 2,5kg en aan de andere kant een 10kg schijf en 2,5kg
als je verschillende schijven gaat gebruiken zorg dan in elk geval dat ze dezelfde diameter hebben.