Fitness Seller

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

Bezoekers in dit topic

Wij hebben een dude die wristcurls doet op de enigste halter bank, veel mensen hebben iets tegen hem gezegt maar hij deed altijd raar en agressief en de mensen die er wat van zeggen willen gewoon verder sporten zonder discussie en na huis dus lieten ze hem maar. Maar nu heeft personeel hem eindelijk weg gestuurd en toen zei die boos dat ie nooit meer terug zou komen en 3 mensen gingen zelfs klappen toen hij boos weg liep.

Hahahaha mooi :)
 
Waarschijnlijk iemand die doorheeft dat ik ze doorheb en die nu mij zwart probeert te maken met hypocriete uitspraken. Zit je zelf niet teveel aan de drugs?

Hoe simpêl informatie gelekt wordt van de ene werkplaats naar de andere. Betaald dat nog goed zo stadswacht zijn? Ik weet het, je bent jaloers maar je moet dat niet zo duidelijk maken want dan maak ik het nog wat duidelijker. ;)

Dus als je wilt slowchatten vraag dan maar aan de mods of je dan op de kaartjes naar jouw concert een percentje mag verdienen.
Wut? Ben niet serieus bezig man. Weet niet eens wie jij bent en hoeft voor mij ook niet. Have some fun mate ;)
Met de laatste zin ben ik helemaal niet mee, net als dat van de werkplaats en stadswacht?
Is dit omdat jij nu denkt dat ik iemand ben die je kent of is dit in jouw streek een veelgebruikte sarcastische opmerking oid? (srs)
 
Dat ik van de sportschool eigenaar klemmen om de bar moest gebruiken tijdens knee rackpulls voor de veiligheid van de gym :roflol:
 
Waarschijnlijk iemand die doorheeft dat ik ze doorheb en die nu mij zwart probeert te maken met hypocriete uitspraken. Zit je zelf niet teveel aan de drugs?

Hoe simpêl informatie gelekt wordt van de ene werkplaats naar de andere. Betaald dat nog goed zo stadswacht zijn? Ik weet het, je bent jaloers maar je moet dat niet zo duidelijk maken want dan maak ik het nog wat duidelijker. ;)

Dus als je wilt slowchatten vraag dan maar aan de mods of je dan op de kaartjes naar jouw concert een percentje mag verdienen.

De meeste gym-gangers hebben genoeg eigen zorgen om zich druk te maken om jou. Calm down, no1 cares om wat jij wel of niet weet.
 
Mensen die brosciencelife nooit gekeken hebben.
 
Waarschijnlijk iemand die doorheeft dat ik ze doorheb en die nu mij zwart probeert te maken met hypocriete uitspraken. Zit je zelf niet teveel aan de drugs?

Hoe simpêl informatie gelekt wordt van de ene werkplaats naar de andere. Betaald dat nog goed zo stadswacht zijn? Ik weet het, je bent jaloers maar je moet dat niet zo duidelijk maken want dan maak ik het nog wat duidelijker. ;)

Dus als je wilt slowchatten vraag dan maar aan de mods of je dan op de kaartjes naar jouw concert een percentje mag verdienen.
Nee serieus, waar heb je t over ???
 
Wut? Ben niet serieus bezig man. Weet niet eens wie jij bent en hoeft voor mij ook niet. Have some fun mate ;)
Met de laatste zin ben ik helemaal niet mee, net als dat van de werkplaats en stadswacht?
Is dit omdat jij nu denkt dat ik iemand ben die je kent of is dit in jouw streek een veelgebruikte sarcastische opmerking oid? (srs)
Ligt niet aan jou, het is gewoon een rare kwast die bij het minste of geringste boos wordt.
 
Waarschijnlijk iemand die doorheeft dat ik ze doorheb en die nu mij zwart probeert te maken met hypocriete uitspraken. Zit je zelf niet teveel aan de drugs?

Hoe simpêl informatie gelekt wordt van de ene werkplaats naar de andere. Betaald dat nog goed zo stadswacht zijn? Ik weet het, je bent jaloers maar je moet dat niet zo duidelijk maken want dan maak ik het nog wat duidelijker. ;)

Dus als je wilt slowchatten vraag dan maar aan de mods of je dan op de kaartjes naar jouw concert een percentje mag verdienen.

Wat is er mis met stadswachten? Wil ik ook gaan doen over jaartje of 10.
 
Ik heb geen glitterpak enkel glittergel waar ik me lichaam mee kan insmeren.
Om even naadloos aan te sluiten op dit topic: ik zag gisteren dat Johny Jordaan een zanger is/was! Ik wist dit niet.

Fijn dat ik dit hier even kon meedelen, dank
 
Back
Naar boven