Fitness Seller

Sticky Waar lach jij om in de sportschool? (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Om even naadloos aan te sluiten op dit topic: ik zag gisteren dat Johny Jordaan een zanger is/was! Ik wist dit niet.

Fijn dat ik dit hier even kon meedelen, dank

Onder welke steen leef jij man!!!!!

Heb jij me zitten googlen mss? :eek: viespeuk.
 
Om even naadloos aan te sluiten op dit topic: ik zag gisteren dat Johny Jordaan een zanger is/was! Ik wist dit niet.

Fijn dat ik dit hier even kon meedelen, dank

Is Banshee die tv-serie of het mythisch wezen ???
 
Onder welke steen leef jij man!!!!!

Heb jij me zitten googlen mss? :eek: viespeuk.
Haha, er was reclame op tv over een cd met klassiekers van vroeger ofzoiets, dus ik moest aan jou denken, dat wel :D
 
Ik zit voor je raam Johnny, zwaai es terug. In die 3e boom van links. Joehoe :D:D:D:D:D:birthday:
 
Gisteren voor het eerst cat deadlift en quarter squat gezien in mijn gym. Kon een grote smile niet onderdrukken.
 
Gisteren voor het eerst cat deadlift en quarter squat gezien in mijn gym. Kon een grote smile niet onderdrukken.

Gebeurt bij ons echt zowat elke keer als ik er ben :p
Gelukkig hebben wij geen leg press machine waar je losse gewichten op kunt gooien.... dan weet ik zeker dat er gasten zijn die 20 plates er op gooien en dat ding maar 2cm bewegen :roflol:
 
Gisteren voor het eerst cat deadlift en quarter squat gezien in mijn gym. Kon een grote smile niet onderdrukken.

unnamed.jpg
 
Gisteren een jongen die 120 kg ging squatten.. Quarter squatjes vanaf de 80 kg... vervolgens wegloopt en de bar opgeladen laat hangen in het squatrek.

Ik wilde frontsquatten en kan boven mijn macht de 25 kg schrijven niet tillen. Dus ik loop naar hem toe en vraag of hij de bar even kan afladen..
Hij nogal geirriteerd terug gelopen en alles eraf halen. Haalt ie alles aan 1 kant tegelijk eraf flikkert de bar naar de andere kant eraf en schrikt hij zich rot :roflol:
Squatrek ging bijna mee om.. iedereen kijken en lachen.. hij rode kop en liep weg....

Maar ik kon fronstsquatten. :D
 
Gisteren een jongen die 120 kg ging squatten.. Quarter squatjes vanaf de 80 kg... vervolgens wegloopt en de bar opgeladen laat hangen in het squatrek.

Ik wilde frontsquatten en kan boven mijn macht de 25 kg schrijven niet tillen. Dus ik loop naar hem toe en vraag of hij de bar even kan afladen..
Hij nogal geirriteerd terug gelopen en alles eraf halen. Haalt ie alles aan 1 kant tegelijk eraf flikkert de bar naar de andere kant eraf en schrikt hij zich rot :roflol:
Squatrek ging bijna mee om.. iedereen kijken en lachen.. hij rode kop en liep weg....

Maar ik kon fronstsquatten. :D

Zalig :roflol:
 
Back
Naar boven