MuscleMeat

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

Bezoekers in dit topic

oJRlUao.jpg


:hahaha:
 
smith machine good mornings, wist niet dat dat ook kon.
Bij mij in de gym zijn er die goodmornings doen met zo een bar waar je barbell curls mee doet. En dan zonder gewicht erop. To confuse to body? Might be.
 
Een normale rechte bar wordt ook veel gebruikt in de gym voor curls. Daarom leek het me niet zo gek, maar vermoedde al dat jij EZ-bar bedoelde.
Aaah ok ja het was idd niet duidelijk , maar het was wel cringeworthy om te zien :roflol:
 
een schrale lichtgetinte medelander (tsja Basic Fit :roflol:) die heel erg Mr O en interessant om zich heen bleef kijken met 40 kg dumbells op de grond

en toen hij er zeker van was dat er genoeg mensen keken probeerde hij hiermee te drukken op een schuin bankje,

helaas een epic fail en snel weg was the champ (zwaar in zijn eer aangetast) ,jezus wat een uitsloverig paupervolk is het toch :hahaha:
 
een schrale lichtgetinte medelander (tsja Basic Fit :roflol:) die heel erg Mr O en interessant om zich heen bleef kijken met 40 kg dumbells op de grond

en toen hij er zeker van was dat er genoeg mensen keken probeerde hij hiermee te drukken op een schuin bankje,

helaas een epic fail en snel weg was the champ (zwaar in zijn eer aangetast) ,jezus wat een uitsloverig paupervolk is het toch :hahaha:
Of een setje doen en dan de pin op het zwaarste gewicht zetten, niemand die gelooft dat zo een schrale ecto dat doet.
 
dus met 5000 berichten mag je wel stoer doen ?


maar met 1.90 en 65kg heeft hij wel een beetje gelijk ,

je kunt beter je nickname veranderen in "Geen100kgVoorJe21Bent" gehehehe
Ik ben niet 1m90 en ik weeg niet 65kg maar toch bedankt
 
Wat heeft het feit of je wel of geen ecto ermee te maken of je commentaar mag hebben op iemand? Frank Zane was/is ook een ecto, maar mag best commentaar hebben op mij als ik een oefening belabberd uitvoer. Daarnaast gaat het er toch niet enkel om hoe zwaar je bent of hoeveel je lift. Ik heb er geen problemen mee als iemand met lichte gewichten aan het drukken is. Beter een goede uitvoering met licht gewicht, dan veel te veel gewicht pakken en quarter reps doen of keihard failen. Daarnaast ben ik, net als iedereen, ook bij 0 begonnen.
 
Laat ons het gezellig houden hier, jongens.
 
Back
Naar boven