Fitness Seller

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

Bezoekers in dit topic

Ik heb gelukkig nog nooit zoiets gezien terwijl ik toch jaren in de basic fit heb gesport. Wel mensen die cola drinken ofzo maar verder geen blikken energy ofzo
Cola slaat ook nergens op. Alles boven de 8g suiker/ 100ml kan je beter laten staan tijdens training.
 
Vanwaar de random grens op 8g/100ml? Of troll je maar :D
Vanwege de concentratie. Hypertoon, isotoon en hypotoon. Je wilt dat je drank zo snel mogelijk wordt opgenomen. Boven die grens blijft het langer in je buik en kan het in de weg gaan zitten, water ook vanwege de lage concentratie. Het is zelfs mogelijk om uit te drogen op een zomerse dag als je lekker energy aan het tanken bent of tijdens sport. Heeft te maken met de osmolaliteit, ook te zien aan de verschillende kleuren van AA-sportdrank.
 
Vanwege de concentratie. Hypertoon, isotoon en hypotoon. Je wilt dat je drank zo snel mogelijk wordt opgenomen. Boven die grens blijft het langer in je buik en kan het in de weg gaan zitten, water ook vanwege de lage concentratie. Het is zelfs mogelijk om uit te drogen op een zomerse dag als je lekker energy aan het tanken bent of tijdens sport. Heeft te maken met de osmolaliteit, ook te zien aan de verschillende kleuren van AA-sportdrank.
Owkgay... Niet dat ik dingen met 8g/100ml suiker drink wtf :roflol:hoe zoet is dat dan wel.
 
Owkgay... Niet dat ik dingen met 8g/100ml suiker drink wtf :roflol:hoe zoet is dat dan wel.
Tussen 6-8g is juist het snelt opneembaar.
Collage-Aquarius.jpg

Ik drink zelf 9/10 x gewoon water. Soms met elektrolyten. Tijdens duursport heeft dit meer een meerwaarde in mijn ogen.
 
Dit schouwspel zag ik laatst in de sportschool:

zv36z4.jpg


Alles aan deze foto klopt:
- Smith machine: check.
- Clips erop: check.
- Roze handdoek om de stang: check.
- Pussypad OM de handdoek heen: check.
- Handschoentjes: check.

Erger dan dit heb ik het nog nooit gezien ;)
 
Dit schouwspel zag ik laatst in de sportschool:

zv36z4.jpg


Alles aan deze foto klopt:
- Smith machine: check.
- Clips erop: check.
- Roze handdoek om de stang: check.
- Pussypad OM de handdoek heen: check.
- Handschoentjes: check.

Erger dan dit heb ik het nog nooit gezien ;)
Wahahahahaha :roflol::roflol::roflol:
 
Dit schouwspel zag ik laatst in de sportschool:

zv36z4.jpg


Alles aan deze foto klopt:
- Smith machine: check.
- Clips erop: check.
- Roze handdoek om de stang: check.
- Pussypad OM de handdoek heen: check.
- Handschoentjes: check.

Erger dan dit heb ik het nog nooit gezien ;)
Safety goggles: check.
 
Ik heb van horen zeggen dat sommige zwervers bij goedkope sportscholen een abonnement nemen, zodat ze iedere dag kunnen douchen voor weinig.
Die mensen zijn zo gek nog niet! Vergeet het gratis toiletpapier niet!

#fittezwerver wordt de volgende insta trend! Maar serious, als je als zwerver nog een bankrekening hebt, dan is dit gewoon #lifehacks 101 :roflol:
 
Die mensen zijn zo gek nog niet! Vergeet het gratis toiletpapier niet!

#fittezwerver wordt de volgende insta trend! Maar serious, als je als zwerver nog een bankrekening hebt, dan is dit gewoon #lifehacks 101 :roflol:
Ik kan bij mijn sportschool gewoon cash aftikken.
 
Tja dat jij geen zwerver bent met een bankrekening in de kaaimaneilanden dat wisten we al, zoveel geld vragen voor een boek :D:D
Ik heb nog geen euro winst gemaakt op m'n boeken, integendeel. Het heeft me vooralsnog duizenden euro's gekost.
 
Ik lach als ik in de spiegel kijk
 
Anabolen gozer is werkelijk om de 5 seconden aan het flexen in de spiegel.
 
Anabolen gozer is werkelijk om de 5 seconden aan het flexen in de spiegel.

Anabolen gozer die aan iemand in de sportschool (die dr werkte) vroeg of ie fotos kon maken van z'n brede acné rug. Natuurlijk zonder shirt in het midden van de sportschool.
 
Anabolen gozer die aan iemand in de sportschool (die dr werkte) vroeg of ie fotos kon maken van z'n brede acné rug. Natuurlijk zonder shirt in het midden van de sportschool.
Tja.. Volgens mij hebben die gasten gewoon een MJ en Marijke Helwege complex :-D Nu is plastische chirurgie ook een topsport natuurlijk....

O jee.. Ik stoot iemand tegen het zere been nu...

:bow2:
 
smith machine good mornings, wist niet dat dat ook kon.
 
Back
Naar boven