XXL Nutrition

Sticky Waar lach jij om in de sportschool? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

een schrale lichtgetinte medelander (tsja Basic Fit :roflol:) die heel erg Mr O en interessant om zich heen bleef kijken met 40 kg dumbells op de grond

en toen hij er zeker van was dat er genoeg mensen keken probeerde hij hiermee te drukken op een schuin bankje,

helaas een epic fail en snel weg was the champ (zwaar in zijn eer aangetast) ,jezus wat een uitsloverig paupervolk is het toch :hahaha:
:D:D:D

zo een hadden wij er ook rond lopen!

Donny de juichneger noemde ik hem..

Geen idee of ie Donny heette.... Maar hij trainde alleen als er veel op hem gelet werd

Als je dan bijv. zelf iets zwaars deed moest ie t direct ook gelijk met dat gewicht proberen.....
 
Ik heb dit topic al een paar keer voorbij zien komen... eigenlijk lach ik met niks in de sportschool... mijn aandacht gaat naar de training en als je het goed doet moet je niet echt lachen.
 
Ik heb dit topic al een paar keer voorbij zien komen... eigenlijk lach ik met niks in de sportschool... mijn aandacht gaat naar de training en als je het goed doet moet je niet echt lachen.

Door te lachen heb ik toch niet minder gainzzzzz.
 
Door te lachen heb ik toch niet minder gainzzzzz.
Nee, je moet je kop ook niet laten hangen natuurlijk maar ik ben erg doelgericht... ik ga naar de gym om te trainen... wil je lachen ga je daarna maar samen eentje drinken ofzo. Als iemand mij bezig wil houden in de gym met andere dingen dan gainz dan stel ik mij behoorlijk wat vragen bij die persoon... :-/

Ik mijn gym zijn ze meer bezig met politieke spelletjes dan sporten, ergelijk.
 
Nee, je moet je kop ook niet laten hangen natuurlijk maar ik ben erg doelgericht... ik ga naar de gym om te trainen... wil je lachen ga je daarna maar samen eentje drinken ofzo. Als iemand mij bezig wil houden in de gym met andere dingen dan gainz dan stel ik mij behoorlijk wat vragen bij die persoon... :-/

Ik mijn gym zijn ze meer bezig met politieke spelletjes dan sporten, ergelijk.
Zit jij in zo'n linkse kut gym??
 
Zit jij in zo'n linkse kut gym??
Geen idee of het links of rechts is... boeit mij niet... al die zaken zijn idioot. Een mens in mijn opinie is bij momenten een gedeelte van alle soorten partijen. Als je dit of dat bent en daar bij blijft doe je afbraak aan je geheel als mens. Sluit je deuren dan sluit je jezelf uit je villa en blijf je nog maar met 1 deur zitten dan leef je in een hondehokje. Als je daar een bitch bij-in wilt ben je bij mij aan het verkeerde adres.

Ben een goed mens maar probeer mij niet te naaien want dan krijg je wel een beest. Hebben jullie al wel gezien hier op het forum. :$
 
maaaar uiteindelijk is het de schuld van de negers. Dat dan weer wel..
Die fackers hebben het altijd gedaan he! Op zo'n moment heb ik zin om pipi te doen in een champagneglas! Maar ik weet beter!
 
Back
Naar boven