MuscleMeat

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

Dat mensen elke maandag avond komen chillen op de apparaten alsof het een café is en wanneer je vraagt benje nog lang bezig zeggen ze ja man gaan ze vervolgens door met hun gesprek

Mensen die tijdens het uitvoeren van een oefening aan het bellen op appen zijn, alsof training een soort van bezigheidstherapie van je onderbewuste is.

Mensen die tijdens het uitvoeren van een oefening aan het bellen op appen zijn, alsof training een soort van bezigheidstherapie van je onderbewuste is.

Op zich vind ik dat wel weer knap dat multitasken, zelf vergeet ik bij sommige lastige oefeningen, zoals T-bar rows, zelfs adem te halen.

• Like
Waarderingen: BB_
Wanneer het druk is en diegene heeft 2 jaar lang dezelde fysiek en hij zegt "ik ben bezig ik doe supersets" :mad:

Dat mensen elke maandag avond komen chillen op de apparaten alsof het een café is en wanneer je vraagt benje nog lang bezig zeggen ze ja man gaan ze vervolgens door met hun gesprek

nou ,dan laat ik toch op een vrij dwingende manier merken dat ik hier niet van gediend ben

nou ,dan laat ik toch op een vrij dwingende manier merken dat ik hier niet van gediend ben
giphy.gif

Op zich vind ik dat wel weer knap dat multitasken, zelf vergeet ik bij sommige lastige oefeningen, zoals T-bar rows, zelfs adem te halen.
Ja, maar dat geeft al aan dat bij jou de focus maximaal op de oefening ligt en bij de ander de focus op het telefoneren, en die lichaamsbeweging doen ze er onbewust een beetje bij. Herkenbaar trouwens, die T-bar Rows, althans, ik doe ze op zo'n bench met mijn borst op een bankje waardoor de druk vrij groot is en ademhalen lastig.

-Mensen die overbodig lawaai maken tijdens oefeningen door te kreunen/schreeuwen.

-Mensen die zichzelf overbodig staan te bekijken in de spiegels.

-Ecto's die tijdens spitsuur high cable curl doen en zo de hele cable station bezet houden.

-Bankjes die in decline positie klappen wanneer ze er op gaan liggen.

• Like
Waarderingen: BB_
Mensen die leg press gaan doen in een calf press machine. Zou tevens ook in het irritant-topic kunnen.

Terug
Naar boven