XXL Nutrition

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

Bezoekers in dit topic

Haha ja als er een grote kans is dat iemand zijn lichaam verneukt waar ik bij ben knijp ik hem ook wel eens. Zo viel laats tijdens de cardio mijn oog toevallig op een jaar of 16 jarig ventje die de legpress aan het doen was met knikkende beentjes. Maar wel elke rep helemaal de beentjes gestrekt. Ooit een filmpje gezien waarin een poot de verkeerd kant op schiet. Dit in gedachte hebbende gelijk naar de jongen toegegaan en uitgelegd/laten zien hoe hij het veiliger uit kan voeren. Ik heb mijn plekje in de hemel weer verdiend.
Dat filmpje kwam laatst weer voorbij op instagram, bij gymfuckery of zo.

Mijn maag draait om elke keer als ik die knie de andere kant op zie schieten. :kots:
 
Dat filmpje kwam laatst weer voorbij op instagram, bij gymfuckery of zo.

Mijn maag draait om elke keer als ik die knie de andere kant op zie schieten. :kots:

Ik kijk uit principe geen leg press filmpjes meer. Ik bespaar mezelf de kans dat ik mijn rijst met kip door de kamer heen lanceer.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Dat filmpje kwam laatst weer voorbij op instagram, bij gymfuckery of zo.

Mijn maag draait om elke keer als ik die knie de andere kant op zie schieten. :kots:

Heb je ook nog eentje van met iemand zijn arm dubbelknakt. Bah kan er zelf ook niet naar kijken.
 
:roflol: Ik klik die filmpjes ook altijd weg, net als filmpje over nagels uittrekken of tanden uit je smoel trekken met een stuk roestig gereedschap :eek: Bloed daarentegen is weer geen probleem, heb nog een filmpje van mijn hernia operatie die ik zonder problemen kan bekijken :scratch:
 
Haha ja als er een grote kans is dat iemand zijn lichaam verneukt waar ik bij ben knijp ik hem ook wel eens. Zo viel laats tijdens de cardio mijn oog toevallig op een jaar of 16 jarig ventje die de legpress aan het doen was met knikkende beentjes. Maar wel elke rep helemaal de beentjes gestrekt. Ooit een filmpje gezien waarin een poot de verkeerd kant op schiet. Dit in gedachte hebbende gelijk naar de jongen toegegaan en uitgelegd/laten zien hoe hij het veiliger uit kan voeren. Ik heb mijn plekje in de hemel weer verdiend.

Gisteren nog 2 jonge meiden van een jaar of 17-18 op de legpress. Keihard in 1 ruk wegdrukken tot aan doorgestrekte benen, leken wel elastiekjes. Ernaast een 'instructeur' die er niks van zegt, dus zelf maar even aangegeven niet helemaal door te strekken.

Omdat ik zelf kruisbandloos door het leven ga kan ik hier wel een beetje onpasselijk van worden (als ook van de instructeur die ze een foute uitvoering aanleert).
 
Gisteren nog 2 jonge meiden van een jaar of 17-18 op de legpress. Keihard in 1 ruk wegdrukken tot aan doorgestrekte benen, leken wel elastiekjes. Ernaast een 'instructeur' die er niks van zegt, dus zelf maar even aangegeven niet helemaal door te strekken.

Omdat ik zelf kruisbandloos door het leven ga kan ik hier wel een beetje onpasselijk van worden (als ook van de instructeur die ze een foute uitvoering aanleert).
Was xyzyzzwizyzyuoa de instructeur?
 
Wat voor filmpjes kijk jij Vonk :roflol:.
Zag laatst ook eentje op een hack squat. Dacht, mwah geen legpress filmpje dit moet oké zijn. Zelfs daar even de knietjes overstrekken en die knieën compleet naar de tering natuurlijk. Beetje moeten huilen vanbinnen en de rest van de dag niet meer durven lopen bang om mn knieën te overstrekken:o.
 
Wat voor filmpjes kijk jij Vonk :roflol:.
Zag laatst ook eentje op een hack squat. Dacht, mwah geen legpress filmpje dit moet oké zijn. Zelfs daar even de knietjes overstrekken en die knieën compleet naar de tering natuurlijk. Beetje moeten huilen vanbinnen en de rest van de dag niet meer durven lopen bang om mn knieën te overstrekken:o.

Ben zelf ook nog steeds weleens angstig hoor en daarom kijk ik zulke filmpjes al helemaal niet.
Moet er niet aan denken dat mn knietje wegschiet op een press oefening :treuren:

Moet die kutknie nog steeds (weer) laten opereren, maar probeer het zo lang mogelijk uit te stellen.
 
Ben zelf ook nog steeds weleens angstig hoor en daarom kijk ik zulke filmpjes al helemaal niet.
Moet er niet aan denken dat mn knietje wegschiet op een press oefening :treuren:

Moet die kutknie nog steeds (weer) laten opereren, maar probeer het zo lang mogelijk uit te stellen
.

Waarom?
 

Omdat ik geen zin heb in weer die hele revalidatie van 6 - 9 maanden.

Na de eerste revalidatie van 9 maanden meteen weer afgescheurd en toen was ik er wel klaar mee.

Doe het nu al een jaar of 4 zonder bandjes en zo lang het rechtdoor gaat blijft het tot nu toe goed gaan. Ik kan tijdens legday gewoon vol belasten, maar wel altijd met dat klotestemmetje in het achterhoofd dat het goed fout kan gaan.
 
Ik heb pas een goeie cardio-push-up superset oefening.
 
Gozer die in de gym werkt gaat met pensioen. Dus staat er cake bij de receptie. Normaal pak je dat als je weer weggaat lijkt mij? Komt een gozer binnen gelijk een plakkie cake in zijn mik.
 
Gozer die in de gym werkt gaat met pensioen. Dus staat er cake bij de receptie. Normaal pak je dat als je weer weggaat lijkt mij? Komt een gozer binnen gelijk een plakkie cake in zijn mik.
Op een feestje wacht je toch ook niet met taart eten tot je weg gaat ???
 
Op een feestje wacht je toch ook niet met taart eten tot je weg gaat ???

Nee maar daar ga je ook niet sporten. En na 10 bier hoef ik geen cake meer. Plus hij zag eruit dat ie wel een cakje minder mag eten.
 
Back
Naar boven