AndroidHealthClinic

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

Tuurlijk wel... Als je je training serieus neemt en elke topset benadert als een kwestie van leven of dood dan ga je niet rond zitten kijken naar een vrouw van 60 die een oefening niet goed uitvoert.
Wat een onzin. Ik zit meer in mijn autistische bubbel dan meeste mensen, maar gisteren tijdens het laden van plates liep ik bijvoorbeeld langs de calf raise waarin een man aan het leg pressen was. Je moet wel echt oogkleppen op hebben en/of stront in je ogen als je dat niet ziet.

Je hebt het nu over je topsets, maar ik neem aan dat je training niet alleen maar uit non-stop topsets bestaat. Ik snap best wat je bedoelt, maar je overdrijft de dingen wel heel erg. Maakt verder ook niet uit of je wel/niet mensen verbetert of advies geeft, maar de conclusie die je daaruit trekt is gewoon uit de lucht gegrepen.

Wat een onzin. Ik zit meer in mijn autistische bubbel dan meeste mensen, maar gisteren tijdens het laden van plates liep ik bijvoorbeeld langs de calf raise waarin een man aan het leg pressen was. Je moet wel echt oogkleppen op hebben en/of stront in je ogen als je dat niet ziet.

Je hebt het nu over je topsets, maar ik neem aan dat je training niet alleen maar uit non-stop topsets bestaat. Ik snap best wat je bedoelt, maar je overdrijft de dingen wel heel erg. Maakt verder ook niet uit of je wel/niet mensen verbetert of advies geeft, maar de conclusie die je daaruit trekt is gewoon uit de lucht gegrepen.

Lekker negeren @Bert hij snapt het nog allemaal niet

• Like
Waarderingen: BB_
Ik help alleen mensen die het mij vragen.

:thumb::thumbs:

Ongevraagd je mening geven kan wel eens rare/nare situaties opleveren en is iets dat je naarmate je meer ervaren raakt vanzelf afleer :)

Vooral als het advies is waar een meer ervaren persoon van denkt "huh???" wat loop jij voor onzin te verkopen en zou je niet eerst nagaan waarom iemand iets doet zoals hij het doet :D

misschien ten overvloede ,maar het zal me een worst wezen hoe andere mensen trainen ,ik ben in de loop der jaren zeer egoistisch geworden en dat bevalt me zeer goed

Mij interesseert het doorgaans ook niet, eenieder moet doen wat hij/zij wilt, maar als ik zie dat een beginner worstelt (en bijvoorbeeld met een bolle rug deadlift), kan het geen kwaad advies te geven. Toen ik begon met deadliften en tips kreeg, nam ik deze ook ter harte.

Ik heb nog nooit iemand aangesproken op slechte techniek of wat dan ook... En ik ben wat mezelf betreft echt een fucking dikke form nazi. Maar wat anderen doen kan mij echt geen f**k schelen.

De meeste mensen stellen het ook niet bepaald op prijs. Als je een kerel corrigeert zal zijn ego daardoor gekrenkt zijn en als je een meisje / vrouw corrigeert gaan ze denken dat je ze probeert te versieren of te intimideren. Minimaal behoefte aan allemaal.

Bovendien denk ik dat je niet bepaald hard genoeg traint en gefocust bent als je andere mensen nog instructie wil gaan geven lol.
:d

Ik ga ook geen mensen meer verbeteren, 9/10 keer bedanken ze je en gaan ze op dezelfde voet verder. Niet mijn probleem als ze na 3 maanden hun rotator cuffs al verpest hebben

• Like
Waarderingen: BB_
:thumb::thumbs:

Ongevraagd je mening geven kan wel eens rare/nare situaties opleveren en is iets dat je naarmate je meer ervaren raakt vanzelf afleer :)

Vooral als het advies is waar een meer ervaren persoon van denkt "huh???" wat loop jij voor onzin te verkopen en zou je niet eerst nagaan waarom iemand iets doet zoals hij het doet :D
Ligt er maar net aan in welk deel van Nederland je traint. Bij ons is het vrij gemoedelijk.

O nee zo bedoelde ik dat niet. Ik denk gewoon dat mensen in het noorden wat gemoedelijker zijn.
Ik denk, of weet eigenlijk wel zeker dat mensen in het zuiden (NB, LI) over het algemeen gemoedelijker zijn dan mensen in het noorden. Over het algemeen hè, dus geldt niet voor iedereen en overal.

• Like
Waarderingen: LM
Terug
Naar boven