Fitness Seller

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

Bezoekers in dit topic

Suikers vlak voor de training, zie het probleem niet.

Koop gelijk een cake tnxs voor de tip.

Zag er gewoon grappig uit that's all. Al eet hij er 4 op maakt me ook niet uit al kan hij dat beter niet doen. Gisteren hadden ze pizza in de gym trouwens. Is dat ook goed voor pre workout?
 
Koop gelijk een cake tnxs voor de tip.

Zag er gewoon grappig uit that's all. Al eet hij er 4 op maakt me ook niet uit al kan hij dat beter niet doen. Gisteren hadden ze pizza in de gym trouwens. Is dat ook goed voor pre workout?
Carbs en eiwitten is prima, vetten niet te veel voor je training. Een pizza bevat veel zout, dit zou ook nog wel een positief effect kunnen hebben. Uiteindelijk levert iedere maaltijd energie, je moet voor jezelf uitvinden wat je wel of niet goed kan hebben vlak voor de training. Sommige mensen trainen prima fasted en kunnen geen maaltijd verdragen en anderen zijn niet vooruit te branden op een lege maag.
 
“Vroeger duwde ik met gemak 200kg bij het bankdrukken”
 
  • Like
Waarderingen: BB_
“Vroeger duwde ik met gemak 200kg bij het bankdrukken”
Zelfde categorie:

"Normaal druk ik veeeeel meer, maar ik heb een beetje last van mijn schouder."
"Ik train bijna nooit benen, want als ik dat doe worden ze echt te groot."
"Wacht maar tot je ouder ben, nu ben je jong en gaat alles nog vanzelf en kun je eten wat je wilt."
 
“Ik train niet met kindergewichtjes” om vervolgens onbedoeld een full body workout te doen terwijl de intentie een bicepcurl is.
 
Even een bump:

Ik zag vandaag twee gasten EZ-Bar Biceps Curlen met 60-70 kg. Niet bepaald strikt, maar als een aap slingerend. Ik vond het nodig er wat van te zeggen. Die ene gast was Frans, dus we spraken in het Engels. Ik gaf aan dat het meer effect had als hij wat minder gewicht zou pakken en de oefening wat strikter zou uitvoeren. Zijn reactie:
"You see my biceps? Ten years experience! 60 kilo is normal, 60 kg is normal." :roflol::roflol:
Ongetwijfeld zal hij best sterk geweest zijn; ik kon z'n biceps lastig beoordelen door zijn vetpercentage van 35%. Als je 10 jaar traint en de spuit erin zet, ga je vanzelf wel groeien.
 
Even een bump:

Ik zag vandaag twee gasten EZ-Bar Biceps Curlen met 60-70 kg. Niet bepaald strikt, maar als een aap slingerend. Ik vond het nodig er wat van te zeggen. Die ene gast was Frans, dus we spraken in het Engels. Ik gaf aan dat het meer effect had als hij wat minder gewicht zou pakken en de oefening wat strikter zou uitvoeren. Zijn reactie:
"You see my biceps? Ten years experience! 60 kilo is normal, 60 kg is normal." :roflol::roflol:
Ongetwijfeld zal hij best sterk geweest zijn; ik kon z'n biceps lastig beoordelen door zijn vetpercentage van 35%. Als je 10 jaar traint en de spuit erin zet, ga je vanzelf wel groeien.
MAAR DIT HAD JE NOOIT GEDAAN BIJ Natty87
 
MAAR DIT HAD JE NOOIT GEDAAN BIJ Natty87
Natty lift mij er zo uit met strikte DL's en Squats. :D
Meeste vrouwen zijn overigens een stuk serieuzer. Ik zie nooit vrouwen als een achterlijke aap slingeren om maar zoveel mogelijk gewicht te pakken. Je traint immers voor jezelf, niet voor die andere gasten in de gym.
 
Zo'n gozer squat zakt naar beneden terwijl hij alleen op zijn voorvoeten staat.
 
Niet op gelet. Maar ook gewoon met 60kg. Niet dat het superveel is maar om dat met die houding te doen is niet slim.
Zeker ook met stang in de nek en naar het plafond kijkend.
 
Heb je er wat van gezegd? Misschien weet hij/zij niet hoe je correct moet squatten.
 
Heb je er wat van gezegd? Misschien weet hij/zij niet hoe je correct moet squatten.

Niets ik kwam net binnenlopen. En het was een gozer.

img_0299.png
 
mensen die last hebben van ILS.

another-person-falls-victim-to-the-imaginary-lat-syndrome-ils-16750180.png
 
Even een bump:

Ik zag vandaag twee gasten EZ-Bar Biceps Curlen met 60-70 kg. Niet bepaald strikt, maar als een aap slingerend. Ik vond het nodig er wat van te zeggen. Die ene gast was Frans, dus we spraken in het Engels. Ik gaf aan dat het meer effect had als hij wat minder gewicht zou pakken en de oefening wat strikter zou uitvoeren. Zijn reactie:
"You see my biceps? Ten years experience! 60 kilo is normal, 60 kg is normal." :roflol::roflol:
Ongetwijfeld zal hij best sterk geweest zijn; ik kon z'n biceps lastig beoordelen door zijn vetpercentage van 35%. Als je 10 jaar traint en de spuit erin zet, ga je vanzelf wel groeien.
Pourquoi avez-vous pas parler Francais???
 
Back
Naar boven