MuscleMeat

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

Bezoekers in dit topic

vous n'avez pas en vous avez pas worden beide gebruikt. Het eerste is formeler, dat wel :)
 
vule vu du che avec moi

of: voulez vous coucher avec moi
 
Huisdier-in-het-engels-snap-black.png
 
Even een bump:

Ik zag vandaag twee gasten EZ-Bar Biceps Curlen met 60-70 kg. Niet bepaald strikt, maar als een aap slingerend. Ik vond het nodig er wat van te zeggen. Die ene gast was Frans, dus we spraken in het Engels. Ik gaf aan dat het meer effect had als hij wat minder gewicht zou pakken en de oefening wat strikter zou uitvoeren. Zijn reactie:
"You see my biceps? Ten years experience! 60 kilo is normal, 60 kg is normal." :roflol::roflol:
Ongetwijfeld zal hij best sterk geweest zijn; ik kon z'n biceps lastig beoordelen door zijn vetpercentage van 35%. Als je 10 jaar traint en de spuit erin zet, ga je vanzelf wel groeien.
Dat je je nog de moeite neemt om mensen te verbeteren. Ik help alleen mensen die het mij vragen.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Ik heb nog nooit iemand aangesproken op slechte techniek of wat dan ook... En ik ben wat mezelf betreft echt een fucking dikke form nazi. Maar wat anderen doen kan mij echt geen fuck schelen.

De meeste mensen stellen het ook niet bepaald op prijs. Als je een kerel corrigeert zal zijn ego daardoor gekrenkt zijn en als je een meisje / vrouw corrigeert gaan ze denken dat je ze probeert te versieren of te intimideren. Minimaal behoefte aan allemaal.

Bovendien denk ik dat je niet bepaald hard genoeg traint en gefocust bent als je andere mensen nog instructie wil gaan geven lol.
 
Ik heb nog nooit iemand aangesproken op slechte techniek of wat dan ook... En ik ben wat mezelf betreft echt een fucking dikke form nazi. Maar wat anderen doen kan mij echt geen fuck schelen.

De meeste mensen stellen het ook niet bepaald op prijs. Als je een kerel corrigeert zal zijn ego daardoor gekrenkt zijn en als je een meisje / vrouw corrigeert gaan ze denken dat je ze probeert te versieren of te intimideren. Minimaal behoefte aan allemaal.

Bovendien denk ik dat je niet bepaald hard genoeg traint en gefocust bent als je andere mensen nog instructie wil gaan geven lol.
Het ligt eraan wie, hoe en wat. De meeste 'bro's' die zelf wel door hebben dat het nergens op slaat wat ze doen verbeter ik echt niet. Ik zie echter ook (jonge) beginners, ouderen, gewone huisvrouwen/-mannen worstelen met de uitvoering of onbewust een oefening verkeerd uitvoeren. Dan ben ik niet te beroerd advies te geven of het voor te doen. Meestal wordt dat wel gewaardeerd. Die laatste zin van je slaat natuurlijk nergens op. Als je iemand ziet falen op de bench is het toch normaal dat je even helpt/spot en als je iemand onbewust z'n rug ziet verneuken laat je dat toch ook niet maar lekker doorgaan.
 
Flinke bump trouwens, want ik zie dat ik op 6 januari dit had gepost.
 
Tuurlijk wel... Als je je training serieus neemt en elke topset benadert als een kwestie van leven of dood dan ga je niet om je heen zitten kijken naar een vrouw van 60 die een oefening niet goed uitvoert. Dat kan mij op dat moment echt niks schelen.

Maar goed dat is mijn approach. Niet iedereen hoeft training zo serieus te nemen natuurlijk.
 
Back
Naar boven