AndroidHealthClinic

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

Nee..

Over schoonmaken gesproken. Kom net de kleedkamers binnen staan jongens onder de douche maar de schoonmaakster is ook gewoon bezig.

Zou je als man is moeten doen in de vrouwen kleedkamer gaan schoonmaken terwijl er meisjes aan het douche zijn.

Dat werkt maar 1 kant op he, die kaart ;)

Nee..

Over schoonmaken gesproken. Kom net de kleedkamers binnen staan jongens onder de douche maar de schoonmaakster is ook gewoon bezig.

Zou je als man is moeten doen in de vrouwen kleedkamer gaan schoonmaken terwijl er meisjes aan het douche zijn.
Knappe schoonmaakster?

Ik vind dat soort dingen ook echt niet kunnen. In de kleedkamer in mijn gym komen alle mannen met hun blote p**mel de douches uit (geen moslims hier haha) en er staat regelmatig gewoon een of ander oud wijf schoon te maken.

Dalijk wordt er nog een man beschuldigd met zo'n me too shit :hahaha:

Nee..

Geen goed plan :p

Laatst bewerkt:
Maakten ze bij ons überhaupt maar eens deftig schoon in de gym :o. /care wanneer!

In de basic fit ladies only wordt er al alarm geslagen via de intercom als er een man nog maar een voet in de gym durft zetten :').
DAMES, ER IS EEN MAN BINNEN!!!

In de basic fit ladies only word er al alarm geslagen via de intercom als er een man nog maar een voet in de gym durft zetten :').
DAMES, ER IS EEN MAN BINNEN!!!
Ik vind dat hele basic fit ladies zo'n ongelooflijke onzin. Vrouwen willen toch geëmancipeerd zijn?

Ik vind dat hele basic fit ladies zo'n ongelooflijke onzin. Vrouwen willen toch geëmancipeerd zijn?

Ze hebben wel het recht op schoonmaken terwijl wij ontspannen onder de douche, maar ook het recht op hun eigen discriminerende gyms :mad:

/nojustice

Ben eens één keer gaan kijken omdat het vlak langs de normale Basic-Fit is en snel weggelopen. Als je krachttraining wou doen moest je een stom scherm volgen met oefeningetjes. Mocht je eigen ding niet doen.

Terug
Naar boven