MuscleMeat

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

Iemand die naar mij toekomt of ik wat stiller kan zijn met het terugplaatsen van gewichten, want iedereen 'schrikt' van mij. ???
(Ik deed liggend op een incline bench cable triceps extensions (overhead), waarbij ik net het laatste stukje niet redde met het laten terugzakken, dus noodgedwongen de stack de laatste 5 cm moest droppen).

Wat moet je anders doen? Of bedoel je opbouwen van licht - zwaar?
Ik bedoel dat ik mensen zie die al 5 jaar niets anders dan armen en schouders trainen en nog steeds dezelfde oefeningen op exact hetzelfde gewicht doen, zonder enige progressie. Het liefst dan nog allerlei secundaire oefeningen die van minder belang zijn.

Ik bedoel dat ik mensen zie die al 5 jaar niets anders dan armen en schouders trainen en nog steeds dezelfde oefeningen op exact hetzelfde gewicht doen, zonder enige progressie. Het liefst dan nog allerlei secundaire oefeningen die van minder belang zijn.

Geeft wel aan dat ze plezier beleven aan wat ze doen wat beter is dan 2-3 jaar trainen "zoals het zou moeten" en dan de brui er aan geven.

Geeft wel aan dat ze plezier beleven aan wat ze doen wat beter is dan 2-3 jaar trainen "zoals het zou moeten" en dan de brui er aan geven.
Nja of ze hebben het nog niet door waarom er geen progressie is en denken dat t gewoon nog kwestie van tijd is. Ik heb hier ook iemand, die amper tot geen progressie maakt maar traint wel al 1+ jaar altijd hetzelfde. Altijd supersets en vrijdag om 4u legday

Als je 5 jaar op dezelfde manier bezig ben met hetzelfde resultaat heb je imo plezier in wat je doet

Zo zijn er ook zat mensen die op voetbal zitten maar het niet kunnen. Maar wat boeit het? Zolang ze er naar plezier in hebben toch?

• Like
Waarderingen: 3XL
Zo valt alles goed te praten. Ja , ik ben wel naar school geweest. Niets onthouden en niet veel uitgevoerd, maar ik was er wel.

Haha inderdaad :D

---------- Toegevoegd om 17:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:15 ----------

On topic: Anorexia mensen die cardio doen :D
Zo iemand ken ik.
Die komt al een jaar in de sportschool.
Die doet eerst een uur lang cardio, pakt daarna dumbbells van 5 kg max en doet shoulderpress en dan denk ik echt van....fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu.

Laatst bewerkt:
Zo valt alles goed te praten. Ja , ik ben wel naar school geweest. Niets onthouden en niet veel uitgevoerd, maar ik was er wel.

Denk dat er een groot verschil is tussen ergens zijn omdat het moet en iets doen omdat je het leuk vind.

• Like
Waarderingen: BB_
Zo iemand ken ik.
Die komt al een jaar in de sportschoon.
Die doet eerst een uur lang cardio, pakt daarna dumbbells van 5 kg max en doet shoulderpress en dan denk ik echt van....fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu.
Zo lopen er in elke gym wel een paar rond, sommige zie je wel 2x per dag lange cardio doen met een ingevallen hoofd alsof ze ieder moment dood kunnen neervallen

Valt te betwijfelen, ik heb zoveel collega's die naar de gym gaan maar er eigenlijk geen kut aan vinden.

Ik ken zat mensen die al jaren hetzelfde doen en hetzelfde er uit zien enz maar gewoon met plezier regelmatig gaan (op iedere sportschool waar ik geweest ben heb ik ze gezien) Dus ook hier het verschil tussen moeten en willen.

Ik ken zat mensen die al jaren hetzelfde doen en hetzelfde er uit zien enz maar gewoon met plezier regelmatig gaan (op iedere sportschool waar ik geweest ben heb ik ze gezien) Dus ook hier het verschil tussen moeten en willen.
En als ze vooruit willen gaan pakken ze wel een Winny kuurtje.

En als ze vooruit willen gaan pakken ze wel een Winny kuurtje.
Waar ik na 3 weken mee ben gekapt.
Voelde me focking moe en had steken in mn onderbuik.
Hen tot nu toe 2 kuurtjes gedaan: beide op zeeer zeer lage dosis.
Eerste kuur= 250mg test only .
2e kuur 250mg test 6 weken en 50mg ed 3 weken lang.
Ik wil wel eens een kuur gewoon volle kuur nemen 500mg test in de week.
Maar mn doc. Is op vakantie...

Waar ik na 3 weken mee ben gekapt.
Voelde me focking moe en had steken in mn onderbuik.
Hen tot nu toe 2 kuurtjes gedaan: beide op zeeer zeer lage dosis.
Eerste kuur= 250mg test only .
2e kuur 250mg test 6 weken en 50mg ed 3 weken lang.
Ik wil wel eens een kuur gewoon volle kuur nemen 500mg test in de week.
Maar mn doc. Is op vakantie...
Ik zit op 100mg dbol 100mg oxy en nergens last van. Alleen last van enorme pomp en extreme krachttoename

• Like
Waarderingen: 3XL
Zo iemand ken ik.
Die komt al een jaar in de sportschoon.
Waarom reageer je op een post van 8 jaar geleden en wat is er grappig aan mensen met anorexia die cardio doen?

Terug
Naar boven