AndroidHealthClinic

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

Bezoekers in dit topic

Ben eens één keer gaan kijken omdat het vlak langs de normale Basic-Fit is en snel weggelopen. Als je krachttraining wou doen moest je een stom scherm volgen met oefeningetjes. Mocht je eigen ding niet doen.

Je kunt het dus beter huismoeder gym noemen oid? Is dat passender?
 
Dit dus.
Als de tijd afgelopen was moest je naar het volgende apparaat. Amper losse gewichten ook.

IMG_20190812_152605.jpg
 
Nee..

Over schoonmaken gesproken. Kom net de kleedkamers binnen staan jongens onder de douche maar de schoonmaakster is ook gewoon bezig.

Zou je als man is moeten doen in de vrouwen kleedkamer gaan schoonmaken terwijl er meisjes aan het douche zijn.
Op schiphol is het heel normaal om als vrouw de pisbak schoon te maken terwijl je ernaast staat te pissen. Of dat overkomt mij alleen geen idee. Weleens gezegd, u luistert echt de hele dag naar het gezeik van mannen niet. Meedoen! Toch weer een lach te pakken.
 
om 1 man bij ons die elke dag om dezelfde tijd dezelfde oefeningen doet met hetzelfde gewicht
 
om 1 man bij ons die elke dag om dezelfde tijd dezelfde oefeningen doet met hetzelfde gewicht
Dus jij bent het die mij elke keer toelacht :D flauwe / auwe grap :o

Welkom!
 
Het enige waar ik tot nu om lach, zijn die 1 kilo dumbbels die zo klein en schattig zijn
 
om 1 man bij ons die elke dag om dezelfde tijd dezelfde oefeningen doet met hetzelfde gewicht
Dat doet de helft van de mensen die ik in de gym zie. Bij voorkeur armen en schouders.
 
Dat doet de helft van de mensen die ik in de gym zie. Bij voorkeur armen en schouders.
Wat moet je anders doen? Of bedoel je opbouwen van licht - zwaar?
 
Dumbbells van ongeveer 22 kilo zijn te zwaar om tillend te verplaatsen dus is iemand ze hier vooruit aan het schoppen
 
Back
Naar boven