AndroidHealthClinic

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

Bezoekers in dit topic

Eh, het is inmiddels meer; waar erger jij je aan in de sportschool geworden merk ik .
 
Mensen die niet zien dat je nog gewoon bezig bent met een machine omdat ik er naast sta tussen sets ipv met me dikke reet er op te blijven zitten.

Nog erger met het powerrack, daar is geen stoeltje.

‘Sorry, na de twee setjes ohp die ik nog moet ga ik eerst nog squatten en Bor doen. Zal ik je een seintje geven als ik klaar ben?’

Meestal is diegene al weg voordat ik klaar ben. Blijkbaar train ik lang.
 
in de ochtend komt er regelmatig een magere kerel in wielrenoutfit trainen, met z'n klikpedalen nog aan. Hij zal wel op de fiets komen maar het ziet er belachelijk uit met dat fietsbroekje, net een luier
 
Gisteren een lach-momentje bij mezelf.. In de sportschool laat op de avond, samen aan het trainen met een maatje van mij. We wilden de avond afsluiten met een bicep curl stang.

De stang die pakte had nog wat gewicht eraan zitten echter had ik niet door dat er geen clips aan weerskanten waren bevestigd. Dus ik pak doodleuk die stang op éééén BAM!!

Gewichten op de grond al rollend door het krachthonk heen.. :laugh:
 
Zo’n 6 a 7 weken train ik niet meer sochtends en sochtends heb je dezelfde mensen altijd en nu ik 12kg lichter ben keken ze mij aan van.. wat is er met hem gebeurd? Hijs veranderd
 
Gisteren in de sportschool, ben ik zelf bezig met de Hamstring Curl.
Tegenover mij staat de Ab Crunch Machine, waar 2 personen op af lopen; 1 instructeur en 1 potentieel nieuw lid.

De instructeur was een student in opleiding en moest even uitleggen hoe het apparaat werkte.

Instructeur : "Kijk, als u zo gaat zitten en u plaats uw handen op deze manier, dan zit u goed.. anders gaat u te veel de armen gebruiken"
Potentieel nieuw lid (oudere man) : "Moet ik mijn handen niet zó (beweegt z'n armen in de lucht) plaatsen? Zo deden wij het vroeger"
Instructeur : "Uhm.. nee volgens mij niet, ik weet het eigenlijk niet.. Nee, zo is het goed hoor"
- Terwijl hij dat dus zegt kijkt hij mij heel vragend aan om van mij een bevestiging te krijgen.
- Dus ik knik heel lichtjes dat hij het correct deed en dat deed hem wel goed volgens mij.

Ik vond het wel grappig dat een instructeur begon te twijfelen en hij mijn advies zocht.
Uiteindelijk begon hij ook pas 'net' dus een beetje hulp kan geen kwaad.
 
Laatst bewerkt:
Gisteren in de sportschool, ben ik zelf bezig met de Hamstring Curl.
Tegenover mij staat de Ab Crunch Machine, waar 2 personen op af lopen; 1 instructeur en 1 potentieel nieuw lid.

De instructeur was een student in opleiding en moest even uitleggen hoe het apparaat werkte.

Instructeur : "Kijk, als u zo gaat zitten en u plaats uw handen op deze manier, dan zit u goed.. anders gaat u te veel de armen gebruiken"
Potentieel nieuw lid (oudere man) : "Moet ik mijn handen niet zó (beweegt z'n armen in de lucht) plaatsen? Zo deden wij het vroeger"
Instructeur : "Uhm.. nee volgens mij niet, ik weet het eigenlijk niet.. Nee, zo is het goed hoor"
- Terwijl hij dat dus zegt kijkt hij mij heel vragend aan om van mij een bevestiging te krijgen.
- Dus ik knik heel lichtjes dat hij het correct deed en dat deed hem wel goed volgens mij.

Ik vond het wel grappig dat een instructeur begon te twijfelen en hij mijn advies zocht.
Uiteindelijk begon hij ook pas 'net' dus een beetje hulp kan geen kwaad.
Dat soort machines zijn trouwens best oké, echter halen veel mensen veel kracht uit hun benen. Ik klem altijd bewust mijn benen niet (laat ze los hangen/zweven), dan is het veel zwaarder en pak je echt de kracht voornamelijk uit je abs.
 
Chicks die gezien willen worden, en dan kijk je dus niet :p
Of je zegt 'Zou je misschien een stapje opzij kunnen doen, je staat in m'n beeld / voor de spiegel'. :p
 
Of je zegt 'Zou je misschien een stapje opzij kunnen doen, je staat in m'n beeld / voor de spiegel'. :p
Dat is ook precies hoe je interessant raakt, dan gaan ze de volgende keer over op een andere tactiek, tieten vooruit en heel overdreven lopen.
 
Mensen die niet zien dat je nog gewoon bezig bent met een machine omdat ik er naast sta tussen sets ipv met me dikke reet er op te blijven zitten.
Gewoon op schoot kruipen, doen ze t vast niet weer.


Ja, of juist wel
 
Eendentape?

Als je woordgrap bedoeld was om iemand z'n snavel te laten houden, vind ik hem wel erg geestig.

barbara palvin wink GIF
 
Back
Naar boven