XXL Nutrition

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

Gasten die de sportschool als een buurthuis gebruiken.

Meiden die de squatrek in beslag nemen om met een lege stang te ‘trainen’ maar eigenlijk hun billen aan de hele sportschool willen showen.

Johnny’s die net 50 kg kunnen benchen en dan vervolgens ‘jonkies’ gaan vertellen hoe ze moeten trainen.

Mensen die hun rotzooi niet opruimen. RUIM JE SHIT OP DUDE.

Vooral die laatstetwee zijn om te huilen.

Die eerste; wat mij betreft hoeft niemand zich te schamen voor welk gewicht dan ook op de stang.

Dat niet opruimen is wel mijn grootste ergernis. Gaat vaak gepaard met groepjes mennekes dienzichzelf heel tof vinden.

Gisteren een paar ongecontroleerde scheten gelaten gaan tijdens leg press en hip thrust. Tsja, dat krijg je op een vezelrijk dieet van 3500 KCal. Gelukkig trainen de meesten met oortjes. Geen idee of iemand het heeft gehoord. :eyebrow:

Gisteren een paar ongecontroleerde scheten gelaten gaan tijdens leg press en hip thrust. Tsja, dat krijg je op een vezelrijk dieet van 3500 KCal. Gelukkig trainen de meesten met oortjes. Geen idee of iemand het heeft gehoord. :eyebrow:

Heb ik ook gehad. Ik dacht een stille te laten. Maar hij gierde door de billen heen. Iedereen keek mijn kant op. :(

Gehoord of geroken?

Ok, ergernissen, zo’n stinkende kerel die ruikt naar zweet van 5 dagen naast je op een cardioapparaat. Je kunt je gvd toch douchen en een schoon shirt aantrekken? Verse zweet is normaal, maar dit soort Fermenterende figuren. Bah.

Ok, ergernissen, zo’n stinkende kerel die ruikt naar zweet van 5 dagen naast je op een cardioapparaat. Je kunt je gvd toch douchen en een schoon shirt aantrekken? Verse zweet is normaal, maar dit soort Fermenterende figuren. Bah.
Dit dus.. in mijn sportschool is er een kerel die je al kunt ruiken als je de deur binnenkomt.. zo goor

Dit dus.. in mijn sportschool is er een kerel die je al kunt ruiken als je de deur binnenkomt.. zo goor
Gadverdamme. Dat is nog erger.

Bij vrouwen nog niet meegemaakt, maar op de een of andere manier lijkt me dat nog storender voor mij als man.

En volgens mij zitten ze zich nu aan mij te ergeren. Ik ben al een half uur bezig in het Powerrack. Ohp, sq, bor.

En hoe ga je om met mensen die vreselijk uit hun mond stinken, van meters afstand al. ???

pubers die tricep extensions (rope of bar) en met heel hun gewicht erop springen om het gewicht toch maar naar beneden te krijgen, en me dan aankijken omdat ze meer pakken.
Ook met bicep curls, kromme rug en voetjes in de lucht, net een raket dat gaat opstijgen. ( je kent het beeld wel)
en last but not least het meest storende: eigen muziek meebrengen en door je gsm of box laten knallen. als het voor jezelf is doe dan oortjes in. Niemand moet jou marginale kutmuziek horen.
Dit zingen ze dan meestal luidkeels mee, omdat ze denken dat ze zelf mini-gangsters zijn:yarly:

Vooral die laatstetwee zijn om te huilen.

Die eerste; wat mij betreft hoeft niemand zich te schamen voor welk gewicht dan ook op de stang.

Dat niet opruimen is wel mijn grootste ergernis. Gaat vaak gepaard met groepjes mennekes dienzichzelf heel tof vinden.

Het gaat me natuurlijk niet om het gewicht wat er wel of niet op de stang ligt maar sommige vrouwen/jonge meiden moeten aan iedereen laten zien dat ze geen gatenkaas-kont hebben. Leuk maar doe dat niet in de squatrek waar misschien 2-3 serieuze sporters op staan te wachten.

Om dat basic fit personeel te zien stofzuigen in de gym omringd door putlucht.
Personal trainer would be fun they said.

Om de jonkies die met z’n bek open staan te staren wanneer er een 50+’er even op de bank 120KG met gemak wegdrukt :D

Mensen die niet zien dat je nog gewoon bezig bent met een machine omdat ik er naast sta tussen sets ipv met me dikke reet er op te blijven zitten.

Mensen die niet zien dat je nog gewoon bezig bent met een machine omdat ik er naast sta tussen sets ipv met me dikke reet er op te blijven zitten.
ik ging ook vaak een rondje lopen, lekker lucht happen, maar handdoekje op de zitting :)

Terug
Naar boven