MuscleMeat

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

Bezoekers in dit topic

In de kleedkamer, jawel. was er een guy die tegen z'n eigen luidop bezig was; "goh bulk bulk bulk..."... Boi stfu je bent gewoon een vetzak :')

Doe ik ook altijd
 
Hierom dus
 

Bijlagen

  • F973DBF0-69AF-47CF-BD8C-4665C5D0DA90.jpeg
    F973DBF0-69AF-47CF-BD8C-4665C5D0DA90.jpeg
    121,8 KB · Weergaven: 327
Gasten die de sportschool als een buurthuis gebruiken.

Meiden die de squatrek in beslag nemen om met een lege stang te ‘trainen’ maar eigenlijk hun billen aan de hele sportschool willen showen.

Johnny’s die net 50 kg kunnen benchen en dan vervolgens ‘jonkies’ gaan vertellen hoe ze moeten trainen.

Mensen die hun rotzooi niet opruimen. RUIM JE SHIT OP DUDE.
 
Eergisteren een 'dame' gezien die tijdens het squatten doodleuk een gesprek aan het voeren was. Hoezo focus? Hoezo bracen?
 
Echte enige leuke aan de gym is fit chicks kijken, voor de rest heb ik een hekel aan wachten en sociaal doen. Wanneer ik in de zone ben, ben ik IN the zone en ga ik geen concessies doen op wachttijden of alternatieve oefeningen. Een uurtje egocentrisch knallen zonder gelul om me heen, daarom is homegym enige optie voor mij. Andermans zweet vind ik ook smerig, ook na het afnemen met handdoek.
 
Van de week een man die hypertensions aan het doen was met een oly schijf van 10kg op zijn nek/hoofd.
Ik noemde het nexercise.
 
Back
Naar boven